Lääkäriä ei saa neuvoa

Musta lista

odottaa ja et saa edes aikaa sen jälkeen kuin kalleimmalta yksityiseltä. Ottaa varpaisiin kipeää jos sanankin sanoo vastaan. Itse potilas tietää vaivansa ja mikä lääke sopii, ei aina lääkäri oikeassa ole, vaikka on "valkoinen takki" päällä ja ammattiylpeys.

7

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta pässi

      Tervehdys! Olet oikeessa. Mulla operoitiin 10 kk reilu sitten umppari tähystyksellä. Siitä on nyt seurauksena virtsaumpi ( eli rakon katetrointi 6 - 7 x vrk ) ja vatsa on vasemmalta turvoksissa ja kova. Yksi lääkäri ei kuvannut kipeää kohtaa, lääkäriltä toiselle pallotellaan potilasta. Ja sitten suomalainen erikoislääkäri kieltäytyy ottamasta vastaan ja uhkaisin nyt joutua ulkomaisen lääkärin vastaanotolle ( siis olen kuitenkin kotimaisessa sairaalassa ) joka sen leikkauksen teki, eikä puhu suomea...
      Tänään kävin yksityislääkärillä, joka laittoi taas samalle lääkärille joka jo kieltäytyi. Eikä siis aiokaan tutkia yksityisellä! Suoli on kunnossa - ja se aiotaan tähystää... ei siis yksityisellä erikoislääkäri ymmärrä, jos sanoo että suoli toimii, mutta vatsa on kipeä ja turvoksissa. Hän ei keskity siihen, vaan kunnossa olevaan kohtaan - toistaiseksi.
      Ja potilaan oireita ei uskota; vaikka ei lääke sopinut ( oksennus ) , oli lääkäri sitä mieltä että se sopii, antoi pahoinvointilääkkeen ja sama seuraus & hengenahdistus ( astmaatikko ). Siitä sairaalaan, jossa lääkäri ei tutki, määrää toisen antibiootin tutkimatta ja tarkkailematta, kieltää tulemasta sairaalahoitoon. Ja siitä antibiootista, joka aiheutti oksennuksen ja hengenahdistuksen, totesi yksi lääkäri, että se ei ole mikään todellinen este, jos alkaa lääkkeestä tuleen hengenahdistusta! Ja kun on vaikea astma, lääkäri kieltää lääkkeiden käytön. Ja näitä sitten pitäisi vielä kunnioittaa ja pokkuroida, kuin ennenkin.
      Lääkärit tietää asioita, mutta eivät ole aina oikeassa... Potilas tuntenee itsensä parhaiten!
      Kyllä alkaa usko loppuu lääketieteeseen...

    • lääkäreistä

      hoitavat sinut kuntoon kuntoon joka tapauksessa
      ja häneltä saat s-lomat.
      Ilman heitä olisimme pulassa.
      Itse et ole lääkäri.
      Mene opiskelemaan jos niin hyvin sairaudet
      ym... osaat.
      Lääkäreille täytyy antaa työraha !

      • 123-321

        Ei pidä paikkaansa. Monet ihmiset ovat diagnosoineet sairautensa oikein, esimerkiksi lääkärit eivät vatsavaivoihin ja ankaraan närästykseen halua tutkia Helico-bakteerin osuutta, vaikka koe on yksinkertainen. Monet ihmiset ovat diagnosoideet itsestään varsin yleisen Helico bakteerin, joka olisi lääkäriltä jäänyt tutkimatta. Ja sitten kun Helico-bakteeri löytyy, niin niin lääkäri on hieman vaivautunut ja aloitetaan erikoisvahvoilla antibiooteilla "Helico-häätö" eli tuo bakteeri tapetaan ja vatsavaivat loppuvat useimmiten siihen, kuin seinään.

        Katsos ihmiset voivat opiskella lääketiedettä, vaikka eivät ole lääkäreitä. Voi hyvä ihme sentään, voihan oikeustiedettä ja lakia opiskella, vaikka ei olisi oikeustieteen maisteri. Kasvatustiedettä voi opiskella, vaikkei olisi kasvatustieteilijä!

        Monimutkaisin diagnoosi, jonka ystäväni selvitti, oli polysytemia vera, joka hoitamatta johtaa verisuonitukoksiin ja kuolemaan. Terveyskeskuslääkärit eivät keksineet syytä kaverin alati nousevalle hemoglobiinille ja hematokriitille. Vasta, kun hän meni varsinaiselle hematologille, niin hän kiitti perusteellisesta esityöstä ja vahvisti polysytemia veran. Hoito aloitettiin HETI!

        Ihmiset eivät ole avuttomia, kun on omasta terveydestä kysymys ja terveyskeskuslääkärit eivät osaa autaa asiassa. Silloin pitää tehdä itse diagnoosi ja vahvistaa se asiantuntijalla.

        Polysytemia vera: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00013


    • Astmadiad

      Vältän viimeiseen asti lääkäriin menoa koska minulle on syntynyt kuva ettei minua kuitenkaan uskota. Kova yli 39 asteen kuume ja tulinen polte, kurkku repivän kipeä niin lääkäri syytti turhasta valituksesta ja määräsi heti töihin. Onneksi terveyskeskuslääkäri antoi antibioottikuurin, hoidin työni nippa nappa mutta sen jälkeen sitten lopullisrsti teen kaikkeni että selviän. Käsitavaralääkkeet ja koko ajan nukkuminen on usein tehonnut. Olen monta kertaa lähtenyt kotoa muka vastaanotolle, ajanut parkkiin ja palannut kertoen että lääkkeet tulee e-reseptinä. Nytkin kärsin flunssasta toista viikkoa, kuume 37 -39 välillä, rauhaset turvonneina, muka soitin ajan ja kävin. Rauhoitin kotiväen. Eläkkeelläkään en mene, kerran oli pakko tapaturman takia, lysähdin lattialle, minua uskottiin.

      • Siismitä

        Ootko romani?


      • ughjjjbbjb

        Mitä takoitat? On sekava sepustus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe