Miten pahat ilmat voi olla Heinäkuun alussa?
Kun puhutaan hurrikaaneista ja silleen...
Ölen katsonut säätietoja ni ainakin ny vuodenvaihteen tienoilla on ollut vesisadetta ja ukkosta. Mut miten kesällä?
Sää???
3
1082
Vastaukset
- Katsoppa
World Weather
- Moroti
Itse olin jokin aika sitten ja lämmintä oli (siis talviaikaan). Sen perusteella voisi kuvitella että lämpöä on "riittävästi" (itse en kyllä valita kuumemmastakaan)! Muutamia sateita, mutta ei paljon vauhtia haitannut. Kunnon ukkosta ei ollut. Heinäkuu on hurrikaanikautta, joten vaarahan siinä on. Muistaakseni viimeksi vuonna 2002 tuli pahempaa tuhoa, vaikea kuitenkin sanoa tässä vaiheessa. Esim. 2006 oli laimea hurrikaanisato.
- Lily2007
Jos oot menossa pohjoisrannikolle, niin siellä sataa mun mielestä aina :D Oon ollu siellä (Cabaretessä) uutena vuotena, pääsiäisenä, kesäkuussa ja heinäkuussa, niin aina satoi illalla ja yöllä. Heinäkuusta en ole varma, voi olla, ettei silloin satanut. Minua ne sateet ei ole häirinnyt, koska harvoin sataa päivällä eikä ikinä tuntikaupalla. Ei kannata ottaa mitään nahkakenkiä mukaan, kun yöllä kävelee baariin, kun ne kuitenkin kastuu ;)
Heinäkuussa on reilusti yli 30 astetta lämpöä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709