Sää???

???

Miten pahat ilmat voi olla Heinäkuun alussa?
Kun puhutaan hurrikaaneista ja silleen...
Ölen katsonut säätietoja ni ainakin ny vuodenvaihteen tienoilla on ollut vesisadetta ja ukkosta. Mut miten kesällä?

3

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoppa

      World Weather

    • Moroti

      Itse olin jokin aika sitten ja lämmintä oli (siis talviaikaan). Sen perusteella voisi kuvitella että lämpöä on "riittävästi" (itse en kyllä valita kuumemmastakaan)! Muutamia sateita, mutta ei paljon vauhtia haitannut. Kunnon ukkosta ei ollut. Heinäkuu on hurrikaanikautta, joten vaarahan siinä on. Muistaakseni viimeksi vuonna 2002 tuli pahempaa tuhoa, vaikea kuitenkin sanoa tässä vaiheessa. Esim. 2006 oli laimea hurrikaanisato.

      • Lily2007

        Jos oot menossa pohjoisrannikolle, niin siellä sataa mun mielestä aina :D Oon ollu siellä (Cabaretessä) uutena vuotena, pääsiäisenä, kesäkuussa ja heinäkuussa, niin aina satoi illalla ja yöllä. Heinäkuusta en ole varma, voi olla, ettei silloin satanut. Minua ne sateet ei ole häirinnyt, koska harvoin sataa päivällä eikä ikinä tuntikaupalla. Ei kannata ottaa mitään nahkakenkiä mukaan, kun yöllä kävelee baariin, kun ne kuitenkin kastuu ;)

        Heinäkuussa on reilusti yli 30 astetta lämpöä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe