Jee!!
Uuuuuusi Harry Potter on tullut kauppoihin!! Jeejeejeejee!!!
Eixs se oo kolmas osa, vai täh??
UUSIUUSIHARRYHARRYPOTTERPOTTER!!!
5
765
Vastaukset
huomauttaa, että kolmas Potter julkaistiin jo 8 vuotta sitten ja seitsemäs Potter on vielä kesken.
- potterr
mutta kuka on neljäs potter?? Äiti, Isä ja Harry Potterin on olemassa myös neljäs 'kadonnut, unohdettu' Potter. siitä ei edes itse J.K Rowling tiedä, Mutta tulette vielä näkemään, että olen oikeassa. siitä tehdään kahdeksas kirja, Harry Potter and the forgotten Potter. kirja ilmestyy vuonna 2009. minä tiedän.
tulee vain seitsenosainen ja viimeisen kirjan nimi on Harry Potter and the Deathly Hallows. Varmaa tietoa.
- liekki-sonni
tanzu84 kirjoitti:
tulee vain seitsenosainen ja viimeisen kirjan nimi on Harry Potter and the Deathly Hallows. Varmaa tietoa.
Vahvistan tämän tiedon.
- animagus
liekki-sonni kirjoitti:
Vahvistan tämän tiedon.
...tuo henkilö oli vakavissaan. Mikä lie pilailija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002202
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231380Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122811
- 82786