Luin tälläisen kirjan ja se oli minusta todella hyvä. Haluaisin vaan tietää onko joku muu lukenut tätä kirjaa ja oliko se muidenkin mielestä hyvä??
Jäämaan huuto
12
1788
Vastaukset
- meineliebe
Juu, minäkin olen lukenut sen ja ihan hyvä oli, tykkäsin. Tosin en hirveästi muista kirjan tapahtumia kun luin sen melko pitkä aika sitten. Oliko tälle kirjalle tulossa jatkoa..?
- eokki
En tiedä tuleeko tuota jatko-osaa, mutta ainakin toivon. Mutta jos jatko-osaa ei tulee niin pitää varmaan etsiä jotain muita stuart hillin kirjoja.
- Rooa
eokki kirjoitti:
En tiedä tuleeko tuota jatko-osaa, mutta ainakin toivon. Mutta jos jatko-osaa ei tulee niin pitää varmaan etsiä jotain muita stuart hillin kirjoja.
Hyväkirja oli. Eikös sen elokuva oikeudet ole ostettuna. Olis mahtavaa jos siittä tulis elokuva. :D
- En tiiä kuka oon
Sille on jatko-osia kaksikin, toinen on Tulimiekka ja toinen, Jäämaan viimeinen taistelu taisi ilmestyä viimme vuonna suomeksi
- @ miranda @
Mul on se kirja,mut en oo viel jaksanu lukee sitä. Sain isält joululahjaks. :)
- eokki
Eli kannattaa lukea todellakin se kirja :DD.
Ja onhan nen leffaoikeudet kyllä ostettu.
JA jos elokuvaa tulee niin toivottavasti se on sitten hyvä. Vähän niinkuin lord of the ringsit. - ziizer
eokki kirjoitti:
Eli kannattaa lukea todellakin se kirja :DD.
Ja onhan nen leffaoikeudet kyllä ostettu.
JA jos elokuvaa tulee niin toivottavasti se on sitten hyvä. Vähän niinkuin lord of the ringsit.onkoha toi ton jäämaan huudon elokuva tullu jo? kiinnostais ko on iha sairaa hyvä kirja:D
- Jepjepjepje
ziizer kirjoitti:
onkoha toi ton jäämaan huudon elokuva tullu jo? kiinnostais ko on iha sairaa hyvä kirja:D
Luin että Jäämaan huudon toinen osa on tullut englanniksi ja että se saadaan piakkoin käännettyä suomeksi. Menen itse heti ostamaan sen kun tulee kauppoihin.
- lahna__``
Tosiaan olen lukenut tuon kirjan ja se on aivan mahtava.. Jos tosiaan jatko-osa tulossa; sen haluan :D
- Geewilliam
On jo tullut suomeksi.
- mahon
itekki oon lukenu sen kirjan ja tosi hyvä oli, tietääkö kukaan vieläkään että millos siitä tehää elokuva?
- thirrin1
Joo sairaan hyvää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17722362Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant779579Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.377567Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846375SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1886056Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot465055HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1124700Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1034445Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942173Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821439