Jäämaan huuto

eokki

Luin tälläisen kirjan ja se oli minusta todella hyvä. Haluaisin vaan tietää onko joku muu lukenut tätä kirjaa ja oliko se muidenkin mielestä hyvä??

12

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meineliebe

Juu, minäkin olen lukenut sen ja ihan hyvä oli, tykkäsin. Tosin en hirveästi muista kirjan tapahtumia kun luin sen melko pitkä aika sitten. Oliko tälle kirjalle tulossa jatkoa..?

• eokki

En tiedä tuleeko tuota jatko-osaa, mutta ainakin toivon. Mutta jos jatko-osaa ei tulee niin pitää varmaan etsiä jotain muita stuart hillin kirjoja.

• Rooa
        eokki kirjoitti:

En tiedä tuleeko tuota jatko-osaa, mutta ainakin toivon. Mutta jos jatko-osaa ei tulee niin pitää varmaan etsiä jotain muita stuart hillin kirjoja.

Hyväkirja oli. Eikös sen elokuva oikeudet ole ostettuna. Olis mahtavaa jos siittä tulis elokuva. :D

• En tiiä kuka oon

Sille on jatko-osia kaksikin, toinen on Tulimiekka ja toinen, Jäämaan viimeinen taistelu taisi ilmestyä viimme vuonna suomeksi

• @ miranda @

Mul on se kirja,mut en oo viel jaksanu lukee sitä. Sain isält joululahjaks. :)

• eokki

Eli kannattaa lukea todellakin se kirja :DD.

Ja onhan nen leffaoikeudet kyllä ostettu.
        JA jos elokuvaa tulee niin toivottavasti se on sitten hyvä. Vähän niinkuin lord of the ringsit.

• ziizer
        eokki kirjoitti:

Eli kannattaa lukea todellakin se kirja :DD.

Ja onhan nen leffaoikeudet kyllä ostettu.
        JA jos elokuvaa tulee niin toivottavasti se on sitten hyvä. Vähän niinkuin lord of the ringsit.

onkoha toi ton jäämaan huudon elokuva tullu jo? kiinnostais ko on iha sairaa hyvä kirja:D

• Jepjepjepje
        ziizer kirjoitti:

onkoha toi ton jäämaan huudon elokuva tullu jo? kiinnostais ko on iha sairaa hyvä kirja:D

Luin että Jäämaan huudon toinen osa on tullut englanniksi ja että se saadaan piakkoin käännettyä suomeksi. Menen itse heti ostamaan sen kun tulee kauppoihin.

• lahna__``

Tosiaan olen lukenut tuon kirjan ja se on aivan mahtava.. Jos tosiaan jatko-osa tulossa; sen haluan :D

• Geewilliam

On jo tullut suomeksi.

• mahon

itekki oon lukenu sen kirjan ja tosi hyvä oli, tietääkö kukaan vieläkään että millos siitä tehää elokuva?

• thirrin1

Joo sairaan hyvää!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1514
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1410
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      56
      1230
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      29
      1119
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      962
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      918
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe