Luin tälläisen kirjan ja se oli minusta todella hyvä. Haluaisin vaan tietää onko joku muu lukenut tätä kirjaa ja oliko se muidenkin mielestä hyvä??
Jäämaan huuto
12
1710
Vastaukset
- meineliebe
Juu, minäkin olen lukenut sen ja ihan hyvä oli, tykkäsin. Tosin en hirveästi muista kirjan tapahtumia kun luin sen melko pitkä aika sitten. Oliko tälle kirjalle tulossa jatkoa..?
- eokki
En tiedä tuleeko tuota jatko-osaa, mutta ainakin toivon. Mutta jos jatko-osaa ei tulee niin pitää varmaan etsiä jotain muita stuart hillin kirjoja.
- Rooa
eokki kirjoitti:
En tiedä tuleeko tuota jatko-osaa, mutta ainakin toivon. Mutta jos jatko-osaa ei tulee niin pitää varmaan etsiä jotain muita stuart hillin kirjoja.
Hyväkirja oli. Eikös sen elokuva oikeudet ole ostettuna. Olis mahtavaa jos siittä tulis elokuva. :D
- En tiiä kuka oon
Sille on jatko-osia kaksikin, toinen on Tulimiekka ja toinen, Jäämaan viimeinen taistelu taisi ilmestyä viimme vuonna suomeksi
- @ miranda @
Mul on se kirja,mut en oo viel jaksanu lukee sitä. Sain isält joululahjaks. :)
- eokki
Eli kannattaa lukea todellakin se kirja :DD.
Ja onhan nen leffaoikeudet kyllä ostettu.
JA jos elokuvaa tulee niin toivottavasti se on sitten hyvä. Vähän niinkuin lord of the ringsit. - ziizer
eokki kirjoitti:
Eli kannattaa lukea todellakin se kirja :DD.
Ja onhan nen leffaoikeudet kyllä ostettu.
JA jos elokuvaa tulee niin toivottavasti se on sitten hyvä. Vähän niinkuin lord of the ringsit.onkoha toi ton jäämaan huudon elokuva tullu jo? kiinnostais ko on iha sairaa hyvä kirja:D
- Jepjepjepje
ziizer kirjoitti:
onkoha toi ton jäämaan huudon elokuva tullu jo? kiinnostais ko on iha sairaa hyvä kirja:D
Luin että Jäämaan huudon toinen osa on tullut englanniksi ja että se saadaan piakkoin käännettyä suomeksi. Menen itse heti ostamaan sen kun tulee kauppoihin.
- lahna__``
Tosiaan olen lukenut tuon kirjan ja se on aivan mahtava.. Jos tosiaan jatko-osa tulossa; sen haluan :D
- Geewilliam
On jo tullut suomeksi.
- mahon
itekki oon lukenu sen kirjan ja tosi hyvä oli, tietääkö kukaan vieläkään että millos siitä tehää elokuva?
- thirrin1
Joo sairaan hyvää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin28010498IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3337376Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?861987Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231741Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut791699Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61541- 1101201
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48989Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26848MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772