Walther PPK

James Potkukelkka

Milläs kaliibereilla tuota Bondin pislaria oikein saa, saisko sitä ihan vaan 22:na. Mites luotettavuuden laita? Kokemuksia kellään?

11

4494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorsapilli

      varmuudella ainakin 7.65 kaliiberis löytyy, muista en tiedä. Vaatii tosin taskuaseluvat eli vähän vitun hankala hommata, siis laillisin konstein. Kokemuksia sen verran et oli mukava ampua, siihen asti varmistimen tanko meni poikki ja varmistinvipu puolet tangosta lens vähän vitun voimalla päin näköä!

      • James Potkukelkka

        suhteellisen ikävältä tapaukselta. Muitakin tuon tyylisiä juttuja kuullut, jospa jättäis aseen sitten ihan vaan Bondin käyttöön.


      • kiintoiselta, ihan
        James Potkukelkka kirjoitti:

        suhteellisen ikävältä tapaukselta. Muitakin tuon tyylisiä juttuja kuullut, jospa jättäis aseen sitten ihan vaan Bondin käyttöön.

        eka kerta kun kuulen vastaavaa.
        Tosin harrastanut näitä juttuja vasta jotain 25 vuotta.

        Jostain Epsanjalaisesta paskaraudasta tehdystä .22 pistoolista muistan nallipiikin irronneen vauhdissa -80 alkupuolella (Kuuleman mukaan) ja CZ-27 pistoolin sodan loppupuolen kiiiire vaiheen vehkeissä oli nallipiikin kiinnipitosyteemi korvattu pellinpalalla joka ei kestänyt loputtomiin.

        Mutta että PPK:ssa? Ei.


      • tseims
        kiintoiselta, ihan kirjoitti:

        eka kerta kun kuulen vastaavaa.
        Tosin harrastanut näitä juttuja vasta jotain 25 vuotta.

        Jostain Epsanjalaisesta paskaraudasta tehdystä .22 pistoolista muistan nallipiikin irronneen vauhdissa -80 alkupuolella (Kuuleman mukaan) ja CZ-27 pistoolin sodan loppupuolen kiiiire vaiheen vehkeissä oli nallipiikin kiinnipitosyteemi korvattu pellinpalalla joka ei kestänyt loputtomiin.

        Mutta että PPK:ssa? Ei.

        Huutonetissä olisi yksi 22 walther PP myynnissä. Tuota lähemmäksi bondin asetta ei nykylain aikana pääsekkään.
        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=44723861


      • #=#=#=#=#=#
        James Potkukelkka kirjoitti:

        suhteellisen ikävältä tapaukselta. Muitakin tuon tyylisiä juttuja kuullut, jospa jättäis aseen sitten ihan vaan Bondin käyttöön.

        Vaihtoi Valtsun Berettaan aina kun silmä vältti, koska kirjailija J. Fleming oli homo. Homot tykkää italialaisista esineistä.


      • Neeger

    • alas ampuja (paljon aseita)

      lupia tuohon räkänokka! Osta ilmapistooli tai muovikuula-ase.

      • kikako

        Haahahaa! Ei oo muuten "alas ampujalla" ensimmäistäkään asetta!!! Jos ei sen piekkaria lasketa, ja seki on isin kans rinnakkaisluvalla!!!

        Sit se uhoaa täällä!!! MUAHAHAAAAA!!!!


      • ylös ampuja
        kikako kirjoitti:

        Haahahaa! Ei oo muuten "alas ampujalla" ensimmäistäkään asetta!!! Jos ei sen piekkaria lasketa, ja seki on isin kans rinnakkaisluvalla!!!

        Sit se uhoaa täällä!!! MUAHAHAAAAA!!!!

        Kyllähä hää 22-Waltsuu luva saap.
        Jos ee muute, nii ostakoo alkuu olympiapistooli. Kikako paskakikkare on tok iha aseeto.


    • 765

      Feijalla oli Waltteri PPK kaliberissa 44 magnum ,kehui että on tarkka peli aina 200 metriin.
      Kerran oli kartaaniakseli katkennut,mutta ei ollut silimille tullut.

      • isäsi

        Poika, älä viitsi. Kasva aikuiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe