Kutitus gallub :)

kutittaja

Minkälaista taidetta kutittaminen olisi?
Mistä et kutia ollenkaan?
Keksi kutittamisesta laulu?
Mitä syötävää kutittaminen olisi?
Kivoin kutitusmuistosi?
Kuka sua yleinsä kutittaa?
Kutiaako miehesi/vaimosi helposti?
Mistä kutiat helposti?
Kauhein kuttitusmuistosi?
Kuinka kauan siedät kutittamista?
Uskaltaisitko kutittaa minua?
Mikä vaate kutitus olisi?
Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?
Kutiaako kaverisi helposti?
Tykkäätkö kutittamisesta

16

3552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgedsfhgrgh

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi?
      -ei siitä taidetta saa tekemälläkää.
      Mistä et kutia ollenkaan?
      -hmm..päästä?? sormista? :D perseestä.
      Keksi kutittamisesta laulu?
      -kuti kuti kullervo lauleskeli tellervo.
      Mitä syötävää kutittaminen olisi?
      -hmm..jotain chilistä
      Kivoin kutitusmuistosi?
      -ku yks kiva henkilö kutitti ;))
      Kuka sua yleinsä kutittaa?
      -kaverit
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti?
      - -
      Mistä kutiat helposti?
      - kutian melkee joka paikasta paitsi yllä mainituista. :D
      Kauhein kuttitusmuistosi?
      -noo, ei ne nyt kauheita oo.
      Kuinka kauan siedät kutittamista?
      - en yhtää? :D
      Uskaltaisitko kutittaa minua?
      - grrauh ;)
      Mikä vaate kutitus olisi?
      - jaaaa,joku paita
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?
      - ei mun mielestä.
      Kutiaako kaverisi helposti?
      -JEP
      Tykkäätkö kutittamisesta
      - riippuu paljo kutittajasta.

      • Anonyymi

        Haluaisin todella joutua oikein superkutittaja naisen kutitettavaksi joka kiduttaisi minua aivan hirveästi kutittamalla. Olisi vielä lyhythiuksinen ja todella hyvä kutittaa. Minun käteni saa vaikka sitoa sängyn päätyyn kiinni. Ja sitten tämä Kutittaja nainen alkaisi kutittamaan minua ihan joka puolelta eli koko vartalo kutitus. Minä olisin ihan alasti. Ei haittaa vaikka olisi kaksi tai kolmekin Kutittajaa. Olen todella hirveän kutituksenkipeä.


    • mustasiipi666

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi? Se olisi surrealistista taidetta.
      Mistä et kutia ollenkaan? Kainaloista.
      Keksi kutittamisesta laulu? En nyt keksi.
      Mitä syötävää kutittaminen olisi? Omenaa.
      Kivoin kutitusmuistosi? Oma kulta kutittaa aika useasti, se on kivaa. :)
      Kuka sua yleinsä kutittaa? Oma kulta siis.
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti? Kyllä.
      Mistä kutiat helposti? Mahasta.
      Kauhein kuttitusmuistosi? Ei sellaista ole.
      Kuinka kauan siedät kutittamista? Jonkun minuutin tai parin ajan. :)
      Uskaltaisitko kutittaa minua? En tunne sinua. :(
      Mikä vaate kutitus olisi? Joku pitkä takki.
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna? En usko. Ehkä vaikeammin.
      Kutiaako kaverisi helposti? Kyllä.
      Tykkäätkö kutittamisesta Kylkyl, tykkään.

    • kutittaa

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi? -
      Mistä et kutia ollenkaan? semmosta paikkaa ei viel oo tullu vastaan :)
      Keksi kutittamisesta laulu? -
      Mitä syötävää kutittaminen olisi? BANAANI oon meinaan sille allergine ja se kutittaa kurkkuu
      Kivoin kutitusmuistosi? kun joku ihana poika kutittaa :)
      Kuka sua yleinsä kutittaa? tyttö- ja poikakaverit
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti? eipä ole
      Mistä kutiat helposti? kyljistä....ja joka paikasta!!!
      Kauhein kuttitusmuistosi? se kun ei saa enää henkee ku nauraa niin kovin.
      Kuinka kauan siedät kutittamista? en hetkeekään :)
      Uskaltaisitko kutittaa minua? mä oon huono ktittamaan..
      Mikä vaate kutitus olisi? hmm..
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna? eipä ole kokemuksia :D
      Kutiaako kaverisi helposti? ei
      Tykkäätkö kutittamisesta Kyllä kohtuudella..

      • Herkästi kutiava

        Oltiin äitin kaa kotona ja katottiin telkkaria. (tää tapahtu joskus ku olin jotai 12, nyt oon 14) Yhtäkkii äiti laittaa telkkarin kii ja sanoo et mehän voitais leikkii jotain kahestaan. Me sit siinä mietittiin, ja yhtäkkii äiti keksi. Se ei vaa suostunu kertoo mulle, se vaa sano et tuu mun syliin. Menin siihe. Yhtäkkii äiti alkaa kauheesti kutittaa mua jokapaikasta ja mä rupesin nauraa ja kiljuu. Pääsin pakoon mut äiti sai mut kiinni ja kanto takas sohvalle ja alko taas kutittaa. Tota kesti n. 20 min ja sit isi tulee kotiin. Äiti sanoo et isihän vois tulla jatkamaan tätä kivaa kutitusleikkiä. Isi sanoo et kyllä se käy. Sit äiti selittää sille et mua pitää kutittaa tosi kauan. Iskä vaa käärii jo hihoja ja nauran vaa ja pääsen pakoon. Iskä ja äiti saa mut kiinni ja iskä kantaa mut sohvalle ja äiti kutitti mua koko matkan. Hihitän ja joudun sit selälleni isän syliin. Äiti kysyy et pitääks sen pitää musta kiinni etten mä pääse enää karkuun. Isi sanoo et mee vaa laittaa ruokaa, minä ja isi kuulemma leikitään tätä kivaa leikkiä koko loppuilta. Äiti menee kuitenki sohvan taa ja pitää mun käsiä ylhäällä, nii et mun kainalot on paljaana (mulla oli päällä kainaloista avoin toppi). Isä nostaa mun paitaa nii et maha ja kyljet on paljaana ja alotti ihan mielettömästi kutittamaan mua jokapuolelta. Se kutitti mahasta, navan ympäriltä, kyljistä ja
        kainaloista. Mun iskä osaa kutittaa tosi hyvin ja nauroin iha hulluna ja olin koko ajan että lopettakaa kutittaa ihan älyttömästi. Iskä oli koko ajan että diudiudiu kutikutikuti!! Tota "kivaa leikkiä" kesti koko loppuilta eli 3 tuntii!!!!


      • EmoGirl4Ever
        Herkästi kutiava kirjoitti:

        Oltiin äitin kaa kotona ja katottiin telkkaria. (tää tapahtu joskus ku olin jotai 12, nyt oon 14) Yhtäkkii äiti laittaa telkkarin kii ja sanoo et mehän voitais leikkii jotain kahestaan. Me sit siinä mietittiin, ja yhtäkkii äiti keksi. Se ei vaa suostunu kertoo mulle, se vaa sano et tuu mun syliin. Menin siihe. Yhtäkkii äiti alkaa kauheesti kutittaa mua jokapaikasta ja mä rupesin nauraa ja kiljuu. Pääsin pakoon mut äiti sai mut kiinni ja kanto takas sohvalle ja alko taas kutittaa. Tota kesti n. 20 min ja sit isi tulee kotiin. Äiti sanoo et isihän vois tulla jatkamaan tätä kivaa kutitusleikkiä. Isi sanoo et kyllä se käy. Sit äiti selittää sille et mua pitää kutittaa tosi kauan. Iskä vaa käärii jo hihoja ja nauran vaa ja pääsen pakoon. Iskä ja äiti saa mut kiinni ja iskä kantaa mut sohvalle ja äiti kutitti mua koko matkan. Hihitän ja joudun sit selälleni isän syliin. Äiti kysyy et pitääks sen pitää musta kiinni etten mä pääse enää karkuun. Isi sanoo et mee vaa laittaa ruokaa, minä ja isi kuulemma leikitään tätä kivaa leikkiä koko loppuilta. Äiti menee kuitenki sohvan taa ja pitää mun käsiä ylhäällä, nii et mun kainalot on paljaana (mulla oli päällä kainaloista avoin toppi). Isä nostaa mun paitaa nii et maha ja kyljet on paljaana ja alotti ihan mielettömästi kutittamaan mua jokapuolelta. Se kutitti mahasta, navan ympäriltä, kyljistä ja
        kainaloista. Mun iskä osaa kutittaa tosi hyvin ja nauroin iha hulluna ja olin koko ajan että lopettakaa kutittaa ihan älyttömästi. Iskä oli koko ajan että diudiudiu kutikutikuti!! Tota "kivaa leikkiä" kesti koko loppuilta eli 3 tuntii!!!!

        Hahhaa mitä sitten tapahtui?


      • Herkästi kutiava
        EmoGirl4Ever kirjoitti:

        Hahhaa mitä sitten tapahtui?

        Aina ku yritin karata nii iskä sano että kutitusta siirretään sitte huomenaamuun jos nyt illalla ei onnistu. En uskonu ja kiemurtelin. Pääsin sit vapaaks ja lähin karkuun. Iskä ja äiti lähti mun perään ja juoksin vessaan ja laitoin oven lukkoon. Isi ja äiti härnäs mua et pelottaako ja mut laitetaan huomenna aamulla kutitusvankilaan. Ne meni sit kahestaan kaupungille syömään. Mä menin nukkuu ja aattelin et mikä ihme kutitusvankila...
        Aamulla heräsin ja äiti ja isi oli käyny sitomassa mut sänkyyn kiinni! Mulla ei ollu päällä mitään muuta ku pikkarit ku ne oli ottanu mun paidan pois! Ne tuli sit sinne ja alotti mielettämän kutituksen!!! Iskä kutitti sormenpäillä ja äiti superpitkillä kutituskynsillä. Ne kutitti joka puolelta. Kaikki vähänkin kutiavat paikat piti käydä huolella läpi, mutta jalkapohjat, kainalot, masu ja kyljet siinä eniten "kärsi". :-)
        Ne kutitti mua koko aamupäivän, ja jätti mut siihen äärimmäisen hyväksikäytettynä...


    • kutitus:)

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi? jotain tosi sekasortosta :D
      Mistä et kutia ollenkaan? en kutia mistään
      Keksi kutittamisesta laulu? ööh.. :D
      Mitä syötävää kutittaminen olisi? tulee mieleen vaan tosi sokerinen munkki :D
      Kivoin kutitusmuistosi? en tiiä, varmaan se ku joku rapsutti selkää ja melki nukahin :D
      Kuka sua yleinsä kutittaa? ei kukaan, koska en kutia
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti? -
      Mistä kutiat helposti? -
      Kauhein kuttitusmuistosi? ehk se ku kaveri yritti kutittaa mun mahaa, mutta se ei ollu mitään kutitusta vaan se tyyliin kaivo mun läskejä, ja sattu :D
      Kuinka kauan siedät kutittamista? niin kauan ku on tarvis
      Uskaltaisitko kutittaa minua? khyl
      Mikä vaate kutitus olisi? punanen t-paita
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna? luulisin
      Kutiaako kaverisi helposti? jepa
      Tykkäätkö kutittamisesta joo XD

    • hihkutitamua

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi? En osaa sanoa :3
      Mistä et kutia ollenkaan? Hmm, niskasta
      Kivoin kutitusmuistosi? Varmaan viime viikolta...
      Kuka sua yleinsä kutittaa? ei kukaan, koska en kutia istuttiin äitin kanssa sohvalla kun tää yhtäkkiä ilmotti et haluis pikkasen kainaloista mua kutitella.. sanoin et no olkoon sit :D paikallaan en tietenkään pysyis joten mut piti sitoa sänkyyn.. kädet sidottiin ja jalat myös ja siinä sitten ilman paitaa, ainoastaan housut jalassa.. sitten äiti sanoi käyvänsä alakerrassa "tuun kohta kutittelemaan sua niin että naurat vielä huomennakin!" ja mä makasin siellä sidottuna joku 5 min ja sitten oli jo pakko huutaa et tuu jo kutittamaan, ku en jaksanut odottaa :D ja tietysti oli öljy.... " sen kerran kun pääsen kutittamaan sua niin kutitan kunnolla!" ja öljyä leviteltiin kainaloihin, kylkiin, mahaan.. ette usko miten nauroin ku mua kutitettiin melkein tunti noin!! :D ja äitillä on superpitkät kynnet, niiden ei tarvii kun hipasta niin kutian jo..
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti? -
      Mistä kutiat helposti? - kainalot :3
      Kuinka kauan siedät kutittamista? kauan :D
      Uskaltaisitko kutittaa minua? joo
      Mikä vaate kutitus olisi? ei vaatteita!
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna? itse ainakin:)
      Kutiaako kaverisi helposti? jaa a
      Tykkäätkö kutittamisesta? jos sidotaan ja kutitellaan kunnolla niin väkisinhän siitä tykkää :3

    • Katulamppunen

      Mistä et kutia ollenkaan?
      Kutian kaikkialta, sormista kai vähiten?

      Kivoin kutitusmuistosi?
      En muista millon, linkkurissa kun yksi poika istui yhtä penkkiriviä edenpänä, ja sitten yhtäkkiä vaan tarttui kintusta kiinni ja kutitti. Siinä sai sitten kiljua.

      Kuka sua yleinsä kutittaa?
      Kaverithan ne tykkää aina oikein porukalla kutittaa kuoliaaksi. ;D

      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti?
      Ei.

      Mistä kutiat helposti?
      Kaikkialta, kutku ihminen olen.

      Kauhein kuttitusmuistosi?
      Kaverit kutitti keskellä käytävää.

      Kuinka kauan siedät kutittamista?
      En yhtään. xD

      Uskaltaisitko kutittaa minua?
      Joo.

      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?
      Itse joo, muista en tiedä.

      Kutiaako kaverisi helposti?
      Riippuu kaverista.

      Tykkäätkö kutittamisesta?
      Onhan se joskus kivaa, mutta ei kauheesti noilla julkisilla paikoilla. ;D

    • kutiava

      Mä kutian melkeen joka paikast. Useimmiten tytöt vangitsee mua ja kutittaa. Ja ku yritän rimpuilla irti ni ne vaan kietoutuu tiukemmin ja on silleen: kutikuti kutikuti.

    • kutikutitkutittt

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi?
      - häh, emmää tiiä xd
      Mistä et kutia ollenkaan?
      - hmmm mä en tiiä, tuu ite kutittaan nii katotaan ;)
      Keksi kutittamisesta laulu?
      - en :)
      Mitä syötävää kutittaminen olisi?
      - hihiii nää on hassuja kysymyksiä
      Kivoin kutitusmuistosi?
      - varmaa ku bff on kutittanu tai jotai :D en muista
      Kuka sua yleinsä kutittaa?
      - paras kaveri, sisko
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti?
      - eii oo sellasta
      Mistä kutiat helposti?
      - jalkapohjasta :D
      Kauhein kuttitusmuistosi?
      - hömmmm
      Kuinka kauan siedät kutittamista?
      - liian vähä aikaa
      Uskaltaisitko kutittaa minua?
      - tottakaaaai :3
      Mikä vaate kutitus olisi?
      - villasukattt
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?
      - joo ku sit siihe varautuu tai jotain en tiiä xd
      Kutiaako kaverisi helposti?
      - joojoooo
      Tykkäätkö kutittamisesta?
      - en ;d

    • Tickly-Toe

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi? -Kutittamisesta ja sen sietämisestä voisi tehdä kilpailulajin tai tv-ohjelman
      Mistä et kutia ollenkaan? -Ei sellaista paikkaa olekaan
      Keksi kutittamisesta laulu? -Nääh
      Mitä syötävää kutittaminen olisi? -Jotain yrttiä, ehkä salviaa
      Kivoin kutitusmuistosi? -Teeskentelin kerran nukkuvaa sängyllä, kun kaveri oli kylässä. Laitoin mun paljaat jalat peiton alta näkyviin ja kaveri tuli sit höyhenen kanssa mun jalkopäähän. Se kutitteli sillä sulalla varmaa lähemmäs puol tuntia mun jalkapohjia, kunnes oli pakko mukamas herätä ja nauraa. Ois kyl saanu jatkua vielä pitempään : D
      Kuka sua yleinsä kutittaa? -Jotkut kaverit jos uskalla pyytää
      Kutiaako miehesi/vaimosi helposti? -
      Mistä kutiat helposti? -Ihan kaikkialta, mut jalkapohjat ja varpaat parhaiten
      Kauhein kuttitusmuistosi? -Kun oon yrittäny kutittaa sellasta joka ei kutia yhtää :/
      Kuinka kauan siedät kutittamista? -Tuu tänne nii testataan, veikkaan et kauan ;)
      Uskaltaisitko kutittaa minua? -Toki, mistä haluut että alotan? :D
      Mikä vaate kutitus olisi? -Ööh, varvassandaalit?
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna? -En tiiä kutiaako helpommin, mut helpompi kutittaa ku ei pääse karkuun
      Kutiaako kaverisi helposti? -Eiköhän nuo
      Tykkäätkö kutittamisesta? -Rakastan, sekä kutittaa että olla kutiteltavana

    • Poicciskutitti

      Joskus kun mun poikakaveri oli meillä yötä niin me maattiin mun sängyllä ku oltii vähän aikaa sitte herätty. Sitte mä jotenki makasin siinä sängyllä niin että mun paita oli noussu ja mun maha ja kyljet näky. Sitte se mun poikaystävä alko lähestyy mua ja sit se alko kutittaa mua (ja tässä vaiheessa onnhyvä tietää että mä kutian ihan ÄLYTTÖMÄSTI vatsasta ja kainaloista ja kyljistä ja navasta ja ihan kaikkialta). Sitte mä vaan kiemurtelin siinä ja se kutitti mua ja se oli ihanaa <3. Sitte ku mä toin meille aamiaisen sänkyyn istuttiin sylikkäin nii se nosti vähän mun paitaa ja kutitti mua sillee söpösti ja joskus kun me maataan vierekkäin se silittelee mun vatsaa sillee ihanasti et se kutittaa. Sitte joskus koulussa kun mä olin kävelemässä käytävällä mun ihastus lähti kävelee mun perässä ja sit se otti mut kiinni sillee takaapäin ja samalla kutitti nii olin sulaa siihen paikkaan. Se on kyllä ihana ja höpsö ku se rakastaa kutitella mua aina ja mä en voi väittää ettenkö mä tykkäis siitä :3. Tuli ikävä:(

    • Kivoja tyttöjenkutittamismuistoja on paljon. Kaunis naisellinen olento ja sopivasti kutitusleikkiä joka tilanteeseen.

      Sidotun kutittamisessa voi olla luovempi ;)

    • Anonyymi

      Minkälaista taidetta kutittaminen olisi?
      - Varmaan sormiväritaidetta
      Mistä et kutia ollenkaan?
      -Kaulasta
      Keksi kutittamisesta laulu?
      - En keksi LOL
      Mitä syötävää kutittaminen olisi?
      -Jotain tulista?
      Kivoin kutitusmuistosi?
      -Ei ole kivaa koska vihaan kutitusta
      Kuka sua yleensä kutittaa?
      -Kaverit ja veljet
      Kutiaako miehesi/vaimosi?
      -Ei ole
      Mistä kutiat helposti?
      -Kaikkialta!
      Kauhein kutitusmuistosi?
      - Olin kerran yökylässä mun kaverilla. Siellä oli koko mun kaveriporukka. Sit kun herään aamulla mut on sidottu patjaan ja oon ihan alasti. Ne kaikki mun kaverit on siinä mun ympärillä ja kertoo mulle että koska en suorittanut mun yhtä totuus vai tehtävä tehtävää niiden täytyy rangaista mua ja että aina jos liikun tai nauran niin kutitusta tulee 15min lisää. Sit kaksi niistä alko kutittaa mun jalkapohjia hiusharjoilla. Ja kaksi molempia kylkiä ja sit yksi laitto sellaisen sähköhammasharjan mun napaani. Ja yksi kutitti vielä pimpistä sellasella sulalla. Mä kikatin ja kiemurtelin ja anelen armoa mutta siihen vastattiin aina vaan että: Hi-hi-hii kutittaako? Tai " eikai tää vaan kutita" .
      Mä oikeesti meinasin tukehtua ja kuolla. Sitä helvettiä kesti 2h ennenkö ne luovutti ja irrotti mut köysistä.
      Kuinka kauan siedät kutittamista?
      -En yhtään.
      Uskaltaisitko kutittaa minua?
      -En
      Mikä vaate kutitus olisi?
      - Mulla ei ainakaan ikinä oo vaatteita kun mua kutitetaan joten ei mikään.
      Kutiaako ihminen helpommin sidottuna?
      -Mä ainakin
      Kutiaako kaverisi helposti?
      -Ei ja siksi mä oon aina se jota kutitetaan
      Tykkäätkö kutittamisesta?
      -En se on hirveintä kidutusta mitä on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe