Ollaan siis lähdössä viikoksi reissuun, ja pojan kotiloille pitäisi keksiä keino selviytyä lomasta. Eli kumpi on parempi vaihtoehto, laittaa kotiloille esim. kokonainen salaattiruukku syötäväksi (näin olemme lyhyempien lomien yli selvinneet) vai laittaa horrokseen? Ja jos jälkimmäinen vaihtoehto saa kannatusta, miten se toteutetaan?
Kotilot hiihtoloman ajaksi horrokseen?
6
486
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
minusta kannattaisi laittaa paljon ruokaa ja sumuttaa kunnolla.
- sa alkuperäinen
Mikä olisi siotten sellaista ruokaa joka säilyisi pidempään, eikä homehtuisi kosteassa terrassa?
- vivi
sa alkuperäinen kirjoitti:
Mikä olisi siotten sellaista ruokaa joka säilyisi pidempään, eikä homehtuisi kosteassa terrassa?
porkkana säilyy kuorittuna terraariossa 2 viikkoa
- ghghhghghg
Itse olin viime kesänä 2 viikkoa poissa, kotilot selvisivät kyllä hyvin. Laitoin ekana ruokaa joka riitti pariksi päiväksi ja paljon kalkkia, sitten myöhemmin kun ruoka loppui niin kotilot vetäytyivät horrokseen.
- Marizza=)
mistä kotiloista täälä keskustellaan?? kuvia tms...!!
- Etana-hullu
Muista, että Etana tarvitsee myös kostean ympäristön. Kun menet pitemmäksi aikaa jonnekin, kostuta terraariosi kunnolla, ja salaatti on myös tärkeää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942