Panu Kailan yhteystietoja olen yrittänyt etsiä...tuloksetta!
Mistä vielä utelisin, olisi todella tärkeää asiaa
Talotohtori
8
4034
Vastaukset
- ole Japanissa
???
Onko Oulun yliopistossa yhteystietoja tai kirjansa kustantajalla? - vaan ole
sellaiseen hullutukseen lähdössä, että tekisit tarpeesi kirjekuoreen ja postittaisit Panulle?
Tuo otsikointisi pani hiukan epäilemään.. - talotohtori
Vastaan vain täällä että mikä oli kysymys?
Tai kirjoja saa kirjakaupoista.- Mummonmökkiä ostamassa
Miten pitäisi suhtautua,kun olen ostamassa vanhaa
hirsitaloa joka on juuri remontoitu,seinät on eristetty kuulemma styroksilla ja uretaanilevyllä
sisäpuolelta ja paneloitu.Ulkopuoli ennallaan.
Toimiiko rakenne vai tuleeko ongelmia?
Vastauksesta kiitollinen. - Satavuotias talo
Mummonmökkiä ostamassa kirjoitti:
Miten pitäisi suhtautua,kun olen ostamassa vanhaa
hirsitaloa joka on juuri remontoitu,seinät on eristetty kuulemma styroksilla ja uretaanilevyllä
sisäpuolelta ja paneloitu.Ulkopuoli ennallaan.
Toimiiko rakenne vai tuleeko ongelmia?
Vastauksesta kiitollinen.Älä missään nimessä osta mitään styroksilla ja uretaanilla pilattua torppaa, kun myynnissä on varmasti myös OIKEIN kunnostettuja taloja.
- danhvbfi
Välitä viesti kustantajan kautta. Jätä sähköpostiosoite, johon Kaila voi kirjottaa. Selosta asiasi lyhyesti, asiallisessa tapauksessa homma toimii näin parhaiten. Kustantajan yhteystiedot löydät kirjasta
- avarakatseinen
- Turvallisesti
Hei! Olisin tiedostellut miten / millä maalilla talo pitäsi maalata.
nimimerkki. Turvallisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303827Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83149Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322854Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122692Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322423- 421920
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611205"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For831146Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361109Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781099