Kamala olo

Kaksi päivää ilman..

Olen tuolta alkukesästä ottanut aika lailla eli lähes päivittäin,välipäiviä kyllä ollut.

Nyt oli pari viikkoa ilman välipäiviä,pienimmät päiväannokset olivat pari tölkkiä olutta muina päivinä 8-12 annosta kirkasta.

Lopetin seinään ja nyt on ollut helvetillinen olo,kylmä ja kuuma,hiki valuu yhtenään ja petivaatteet ihan märkänä,hiki tulee ikäänkuin sellaisena tahmeana läpi.

Onks nämä nyt niitä vieroitusoireita?

Kiitos mahdollisista asiallisista vastauksista.

10

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla oli samat tuntemukset kun lopetin,se menee ohi jos vaan jaksaa olla kovana.Voimia sinulle.

• Noon

Joo, vierarit päällä. Aika vaarallistakin lopettaa ränni seinään, käypi sydämelle. Vaan jos jonkun päivän säilyt ilman sydäriä ja alat nukkumaan jotenkin öisin niin sitten noit fyysiset jutut alkaa helpottaan. Kaali nyt on todennäköisesti sekaisin vielä kuukausia.

Jos tuntuu ihan hirveeltä niin hilpaise A-klinikalle. Sieltä saa tapletteja ja terapiaa. Tietenkin voi aina loivennella, siinä pitää olla tarkkana ettei ränni ala alusta. Kituminen nyt ei kuitenkaan kannata.

http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/kaikki.html

• ani 1

minulla meni taas hyvin,raittiina,jonkin aikaa,vaan uudenvuoden jälkeen putki,kaljaa vallan,sunnuntaina vielä känni,eilen yks keskari,nyt kanssa kamala olo hikoilen ja tasapaino huono,huomenna olisi kurssihaastattelu pääkaupunkissa arvaa vit....ako et tällaisen kunnon hankin itselleni,haluan raittiutta,sain miehenikin juomaan ei kuulemma enää jaksa katella minua oli videoinut minun kännäämiseni kun menee jalat alta ei mitenkään kaunista kateltavaa,ei auta itku kestettävä on

• Opamox- tms.

resepti!
      sillä lääkkeellä selviät pahimman yli.
      Huom!
      Älä ota opamoxia kuin enintään 1-2 taplettia päivässä, muuten jäät koukkuun siihen!

• ex-Jasu

Kun putken katkaisee, olot ovat juuri tuollaiset.
      JOskus yöllä säikähti, että on laskenut allensa, sen verran lakanat olivat märkänä. Ja sitten tulikin jo vilu.

Se hiki haisee pistävälle, itse et sitä tietysti haista, mutta se aiheuttaa etäisyyttä esim kassajonoissa.

Juo runsaasti puhdasta vettä, saat siten elimistön nesteet vaihdettua. Syöminen olisi myös tärkeää, ja jos roskaruoka menee alas niin nyt saat luvan kanssa syödä sitä. Siinä on jotain suoloja sun muuta jotka tekevät hyvää elimistölle.

Opamoxit sensijaan eivät tee hyvää, ellet sitten ala napostella niitä aina kun on pakko juopotella.
      Nehän ovat erittäin hyviä krapulalääkkeitä, mutta aiheuttavat päihderiippuvaiselle v...maisen koukun.
      Siitä vierottuminen onkin sitten eri juttu, tämä nykytilasi on siihen verrattuna lasten leikkiä.

• calmato

Hienoa, että olet saanut juomiskierteen pysähtymään. Oloa saa paremmaksi kävelemälllä ulkona raittiissa ilmassa ja syömällä terveellisesti. Hyviä ruoka-aineita ovat piimä ja muut hapanmaitotuotteet, kaurapuuro ja vehnänalkiot (paljon B-vitamiineja!), joita saa tavallisista ruokakaupoista ja voi sekoittaa piimään ennen kuin juo. Hermoja helliviä aineita on myös suklaassa, baanaanissa, sipulissa (hauduta öljyssä), maksassa ja lihassa. Maksa- tai naudanlihapihvi haudutetun sipulin, parsakaalin, porkkanoiden ja perunamuhennoksen kanssa, palan painikkeeksi piimää tai kivennäisvettä...

Juoda kannattaa runsaasti, kuten myös ex-Jasu suosittelee. Hyviä ja terveellisiä janojuomia on ½ omenamehu/viinirypälemehu ½ kivennäisvesi.

Toipumista!
      toivotteleepi
      Raittiin alkoholistin muija

• Tuttu juttu

Join päivittäin vuosia, loppuaikoina en päästänyt promilleja enää nollille juuri ollenkaan yölläkään. Ja kännit oli sitten taas toinen juttu, kun tuo pienempi tissuttelu oli sitä arkipäivää.

Eli uuden vuoden putken jälkeen jostain sieltä parista promillesta lopetin, loiventelin yhden päivän oluella ja sitten poikki ja siirryin bentsokuurille vähäksi aikaa. Käytin niitä vain sen verran että olo olisi siedettävä ja jätin säännöllisen käytön pois kun pahimmat viekkarit oli takana.

Lakanat oli yöllä litimärät, tuntui kuin iholla kävelisi jotain pikkuitikoita kun hikipisarat valuivat pitkin kylkiä... Nukkumisesta ei oikein tullut mitään muutenkaan.
      Erilaisia juomia join paljon pitkin päivää kun olin tottunut juomaan pitkin päivää... juomat vaan vaihtui.

Jatkossa jos tuli "pakottava tarve" vetää viinaa, heitin bentson naamariin ja helpotti. Se oli sitten sillä selvä kun niistä ei tullut vieroitusoireita/krapulaa kuten alkoholista, ja vieroitusoireet olisivat aiheuttaneet tarpeen jatkaa juomista. Niiden kanssa pitää vaan olla varovainen ja oikea asenne.
      Bentsoja en ole käyttänyt enää ainakaan puoleen vuoteen ja alkoholia yli vuoteen.

Tsemppiä vaan! Jos on järkyttävä olo niin hae lääkäriltä (a-klinikka/joku muu?) apua mutta älä tartu pulloon. Kun kroppa on kunnossa, ala hoitaa mieltä. Se on hitaampi prosessi mutta kannattaa :o)

• Pöhve

itelläkin viiden päivän putki takana eikä tiedä mitä pitäs tehdä. Nyt juon vichyä ja huomenna pitäs mennä kurssille. Kyllä sitä voi ollakin todella dorka, kun ei mistään edellisistä kerroistakaan opi.

Mitähän sitä iteasiassa pitäs tehdä!

Luulemma että lopettaa kokonaan tän perkeleen aineen kanssa läträäminen. Kestämistä vaan kaikille samojen asioiden kanssa tekemisissä oleville

Voi pe....e mikä olo juuri nyt!

• Ketjun aloittaja

Kiitos vastauksista,piti aloittaa vaan loivennuskuuri,ei tullut olosta mitään,nyt on parempi olo.
      Vähennän koko ajan asteittain,tiedän että pystyn lopettamaan mutta en enää aja seinää kohti.
      Pidän ajan tasalla kuinka edistyn.

• Litrahuuli.

Laakista lopettaminen on jopa vaarallista noin pitkän kuurin jälkeen. Tuossa edellä kolleegat antoivat jo viisaita neuvoja, mutta itsekin samanlaisen kuukausien kuurin läpikäyneenä arvelen, että jos viikon pari vaativa loivennus sattuu onnistumaan, niin sillä voi päästä pahimpien ruodon kipujen yli, mutta se kaali/lanttu on toinen juttu.
        Luullessaan jo päässeensä viekkareista eroon yhtäkkiä pamahtaa niin armoton päästä viiraaminen ja hatutus, että viinaa on pakko saada, kun hermot on kuin viulun kieli.
        Meilläpäin A-klinikalta avohoidossa eivät enää anna rauhottavia ja nukahtamislääkkeitä kuin kolmena päivänä, ja sillä et pitkälle pötki.
        Meikä sinun tilanteessa tilaisi ajan A-klinikan lääkärille, tai menisin suoraan muualle lääkäriin, jos klinikalla ei aika satu.
        Hommaa rauhottavat ja nukahtamislääkkeet, sillä niitä tulet tarvitsemaan.
        Yhtenä vaihtoehtona olisi tietysti katko, mutta ei liene oikein kenenkään mielestä kovin kodikasta hiippailla siellä viikko aamutakki niskassa mykän muumion näköisenä toisten joukossa.
        Mene lääkäriin, ja kerro suoraan asiasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe