VANTAALLA

JUHLAPAIKKOJA?

Heippa!
Olemme kovaa vauhtia aloittelemassa häidemme suunnittelua, vaikka tosin tarkoituksena on mennä naimisiin vasta kahden vuoden päästä. Mutta tuntuu, että parhaat ja vielä edulliset juhlapaikatkin viedään nopeasti, joten halusimme olla ajoissa liikkeellä. Ja eihän sitä teidä, jos vaikka järjestelyt olisikin hyvissä ajoin valmiina, niin jospa vaikka häitä vietettäisiinkin jo aikaisemmin ;)

Mutta siis asiaan. Olen muuttanut vasta vajaa vuosi sitten Vantaalle, enkä kovin hyvin vielä tätä seutua tunne. Tarkoituksena olisi viettää häitä Vantaalla.

Mahtaako joku tietää hyviä ja edullisia juhlapaikkoja täältä päin?

Olen jo löytänyt mm. seuraavat paikat, onko jollan henk.koht. kokemusta? Tila? Hinta? jne...
Toiveena on myös se, että paikka on sellainen, mihin saa hommata omat ruuat ja juomat, eli et ne ei tulis paikan puolesta.

Eli yks olis Mitgård(?) Pyhän Laurin kirkon vieressä, ja toinen Björkhem Vantaankoskella. Toi Björkhem olis ainakin suht edullinen, 500 euroo koko vkonloppu...

Olisin hyvin kiitollinen, jos saisin vinkkejä!!

6

3387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helinä2

olen täysin samassa jamassa kuin sinä? joten en pysty sua kamalasti auttamaan... mut jos yritettäis auttaa toisiamme? vajaa vuos siitä kun itekkin tänne vantaalle muutin ja mun häät ois vuoden päästä.. et jos tänne kirjottaisit jossaat jotain tietoa... noita kahta paikkaa olen itsekkin katsellut ja yrittänyt tietoo löytää...

• Etsivä löytää

Paikkoja Vantaalta löytyy mielestäni suhteellisen hyvin. Olen itse menossa naimisiin vuoden päästä ja löytänyt monta ihan kivaa paikkaa häitä varten. Esim. Nygårdsin kartano Sotungissa ja Vanha viilatehdas Vantaankoskella on aivan ihana. Ja lisää hyvää infoa löytyy sivulta
        http://www.kolumbus.fi/jari.pihlajamaki/JUHLATILOJA.htm onnea etsinnöille :o)

• kuulla

..että muitakin, jotka painivat saman ongelman kanssa ;)

Joo minä ilmoittelen, jos jotakin löytyy... ;)

• Huvitupa
        kuulla kirjoitti:

..että muitakin, jotka painivat saman ongelman kanssa ;)

Joo minä ilmoittelen, jos jotakin löytyy... ;)

Itse vietämme häitämme Tilausravintola Huvituvassa helmikuulla 2009. Paikka on todella kompakti ja kokonaisuutena juuri oikeanlainen meidän tarpeisiin. Pitopalvelu tulee talon kautta ja omat juomat saa viedä, ihanaa että selviää itse mahdollisimman pienillä järjestelyillä. Käy katsomassa www.huvitupa.fi

• Niggelis
        Huvitupa kirjoitti:

Itse vietämme häitämme Tilausravintola Huvituvassa helmikuulla 2009. Paikka on todella kompakti ja kokonaisuutena juuri oikeanlainen meidän tarpeisiin. Pitopalvelu tulee talon kautta ja omat juomat saa viedä, ihanaa että selviää itse mahdollisimman pienillä järjestelyillä. Käy katsomassa www.huvitupa.fi

Hei te jotka olette pitäneet juhlatilaisuuden Simonkylässä sijaitsevassa tilausravintola Huvituvassa.
        Laittaisitteko kommentteja, millainen oli kokemuksenne?
        Millainen ruoka, oliko riittävästi, oliko laadukasta, maukasta? Miten esillä?
        Entä tarjoilu, miten toimi ja oliko tarpeeksi henkilökuntaa?
        Toimiko kaikki muuten hyvin; juomatarjoilut, kattaukset, siivoukset jne. jne.

Olisin kiitollinen kommenteistanne, jottei ihan ostettaisi sikaa säkissä....

Terveisin, Sari

• --tiina--
        Niggelis kirjoitti:

Hei te jotka olette pitäneet juhlatilaisuuden Simonkylässä sijaitsevassa tilausravintola Huvituvassa.
        Laittaisitteko kommentteja, millainen oli kokemuksenne?
        Millainen ruoka, oliko riittävästi, oliko laadukasta, maukasta? Miten esillä?
        Entä tarjoilu, miten toimi ja oliko tarpeeksi henkilökuntaa?
        Toimiko kaikki muuten hyvin; juomatarjoilut, kattaukset, siivoukset jne. jne.

Olisin kiitollinen kommenteistanne, jottei ihan ostettaisi sikaa säkissä....

Terveisin, Sari

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan kyseisestä paikasta lisää. Paikan kuvien perusteella vaikuttaa siistiltä ja uudelta.

Entä miten bändi mahtuisi Huvitupaan esiintymään? Oliko siis riittävästi tilaa bändin kamoille ja mahtuisiko lisäksi vielä tanssimaan (vieraita about 50-60)?

Muistakin paikoista olisin halukas kuulemaan lisää ja päivitettyä tietoa, erityisesti midgårdista ja björkhemistä?

Terveisin, Tiina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe