Miten löydän Skype-osoitteet

tiedosta kiinnostunut

Olen yrittänyt löytää skypen käyttäjien osoitteita, mutta ei vaan onnistu.
Onkohan minulla jossain asetuksissa vikaa? Voisiko joku osaaja neuvoa?

15

3369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haet

ketä tahansa niin avaa kontaktit sitten hae Skypen käyttäjiä ja klikkaat hae. Jos haet vaikkapa vain Suomesta niin valitse Suomi. Profiilin kohdalta näet henkilön lisätietoja.

• tiedosta kiinnostunut

Kiitos vastauksestasi.
        Näin minä tein, mutta kone herjaa: format %0:s invalid or incompatible with argument.

Mistähän tämä voisi johtua?

• asenna
        tiedosta kiinnostunut kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.
        Näin minä tein, mutta kone herjaa: format %0:s invalid or incompatible with argument.

Mistähän tämä voisi johtua?

Asenna Skypen uusin 3-versio.(voi asentaa suoraan vanhan päälle)
        http://www.skype.com/intl/fi/download/

• eipä ollut apua

• mie vaan
        eipä ollut apua kirjoitti:

Koetin sitäkin, mutta eipä ollut apua!

Mulla oli ennen toimiva 2-sarjanen, päivitin tuohon täälläkin mainostettuun uuteen, ja nyt tulee haun jälkeen aina tuo samainen ilmoitus invalideista formateista jne. Löytää kyllä yhteystietoja, mutta huonommin kuin ennen, ainakin mun mielestä. Muuten kyllä toimii.

• näyttää olevan muitakin
        mie vaan kirjoitti:

Mulla oli ennen toimiva 2-sarjanen, päivitin tuohon täälläkin mainostettuun uuteen, ja nyt tulee haun jälkeen aina tuo samainen ilmoitus invalideista formateista jne. Löytää kyllä yhteystietoja, mutta huonommin kuin ennen, ainakin mun mielestä. Muuten kyllä toimii.

Aivan samoin tekee minullakin. Tietääkö joku ratkaisun ongelmaan?

• PAUMARI

Siis haluan uuden yhteysnumeron, kun entinen ei kelpaa.

• haet

Väsäsin tuonne helpdeskiin kysymyksen, jos sieltä vastataan niin laitan sen sitten tännekin.
      Jotain epäsopivasta tiedostostahan tuo herjaa.

• haet

• mie vaan
        haet kirjoitti:

Uusimmassa versiossa ei tule enää tuota herjausta format ja invalid... miten se nyt menikään. Eipä ole helpdesk vastannut vieläkään, tuskin vastaakaan. Uusin versio on julkaistu eilen:

http://www.skype.com/intl/fi/download/skype/windows/helloagain.html

Eikös tuolla sivulla mainostettu 'uusin' ole 3.0...? Mulla on 3.0.0.198 ja siinä on nuo herjat...

• haet
        mie vaan kirjoitti:

Eikös tuolla sivulla mainostettu 'uusin' ole 3.0...? Mulla on 3.0.0.198 ja siinä on nuo herjat...

Näitähän tulee näköjään yhtenään, nyt on tämmöinen:
        Virallinen julkaisu. Versio: 3.0.0.214. Julkaisupäivä: January 31, 2007
        Tiedostonimi: SkypeSetup.exe Tiedostokoko: 19 MB

Ja velä linkki:

http://www.skype.com/intl/fi/download/skype/windows/helloagain.html

• äimänkäki

Tuli skypeltä viesti voi soittaa kuukauden ilmaiseksi puhelimiin, lanka ja kännykkä. Tilasin sen ja sain vastauksen, skypeni on aktivoitu, valmis soittamiseen. Eipä vaan soitto lähde, tulee vaan teksti, ei saldoa. Tietääkö joku vaikka jonkunlaista osoitetta, s-postia, numeroa, en löytänyt minkäänlaisia yhteystietoja mistään

• Mistä löytyy

En löydä Skypen osoitetietoja

• Anonyymi

Matteo bocelli

• Anonyymi

Lea Kaisla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      269
      14510
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      151
      3994
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      130
      3801
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1688
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      397
      1644
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1629
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1326
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1101
    9. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      114
      1036
    10. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      53
      1030
    Aihe