Onkohan noiden maalareiden tauluilla kysyntää? Ja millaista hintaa heidän tekeleistään kannattaa pulittaa?
Olavi Laine ja Olavi Raatikainen
5
7038
Vastaukset
- silmäneula
oli hyvin tunnettu ja tuottelias maalari, joka kuoli 1983. Häneltä oli komea postuumi näyttely vuonna 2002 Riihimäen taidemuseossa. Ainakin Helsingin taidekaupoissa on hänen maalauksiaan tarjolla, hinnat muistaakseni 1000€ alkaen; käy katsomassa.
Olavi Raatikainen ei yllä Laineen tasolle; tuottelias hänkin on joskaan ei yhtä tunnettu eikä arvostettu kuin Laine. Raatikainen ei ole Taidemaalariliiton jäsen. Hänenkin töitään näkee varsinkin kiertävien näyttelyiden tarjonnassa. - "Taide onElämä"
Hei! Tunsin molemmat taiteilijat,erittäin hyviä taiteilijoita.Tänäpäivänä ehkä kuitenkin kysytympi on Orvo Raatikainen joka kuoli v.2000.
Hinnat tuhannesta yläpäin,parhaista pyydetään jopa 3000-4500e Olen myynyt molempien töitä, melkosen paljon. Taidekauppaa yli 35 v. kokemuksella.- Hämeenlinnassa
Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?
- jasallerosa
Hämeenlinnassa kirjoitti:
Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?
Hei, työt kiinnostaa. Ota yhteyttä [email protected]
- ei sivullinen
morjens. omistan olavi laineen taulun KALASTAJASATAMA. paljonko maksavat
ko isohkohta taulusta nykyään. ei ole mitään hajua. ostettiin vaimoni kanssa
n,25-30 vuotta sitten puolen kkpalkan hinnalla. voisiko joku antaan jonkun arvion
siitä. kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542493- 672466
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729