Onkohan noiden maalareiden tauluilla kysyntää? Ja millaista hintaa heidän tekeleistään kannattaa pulittaa?
Olavi Laine ja Olavi Raatikainen
5
7518
Vastaukset
- silmäneula
oli hyvin tunnettu ja tuottelias maalari, joka kuoli 1983. Häneltä oli komea postuumi näyttely vuonna 2002 Riihimäen taidemuseossa. Ainakin Helsingin taidekaupoissa on hänen maalauksiaan tarjolla, hinnat muistaakseni 1000€ alkaen; käy katsomassa.
Olavi Raatikainen ei yllä Laineen tasolle; tuottelias hänkin on joskaan ei yhtä tunnettu eikä arvostettu kuin Laine. Raatikainen ei ole Taidemaalariliiton jäsen. Hänenkin töitään näkee varsinkin kiertävien näyttelyiden tarjonnassa. - "Taide onElämä"
Hei! Tunsin molemmat taiteilijat,erittäin hyviä taiteilijoita.Tänäpäivänä ehkä kuitenkin kysytympi on Orvo Raatikainen joka kuoli v.2000.
Hinnat tuhannesta yläpäin,parhaista pyydetään jopa 3000-4500e Olen myynyt molempien töitä, melkosen paljon. Taidekauppaa yli 35 v. kokemuksella.- Hämeenlinnassa
Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?
- jasallerosa
Hämeenlinnassa kirjoitti:
Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?
Hei, työt kiinnostaa. Ota yhteyttä [email protected]
- ei sivullinen
morjens. omistan olavi laineen taulun KALASTAJASATAMA. paljonko maksavat
ko isohkohta taulusta nykyään. ei ole mitään hajua. ostettiin vaimoni kanssa
n,25-30 vuotta sitten puolen kkpalkan hinnalla. voisiko joku antaan jonkun arvion
siitä. kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233