Olavi Laine ja Olavi Raatikainen

weeren

Onkohan noiden maalareiden tauluilla kysyntää? Ja millaista hintaa heidän tekeleistään kannattaa pulittaa?

5

7192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäneula

oli hyvin tunnettu ja tuottelias maalari, joka kuoli 1983. Häneltä oli komea postuumi näyttely vuonna 2002 Riihimäen taidemuseossa. Ainakin Helsingin taidekaupoissa on hänen maalauksiaan tarjolla, hinnat muistaakseni 1000€ alkaen; käy katsomassa.

Olavi Raatikainen ei yllä Laineen tasolle; tuottelias hänkin on joskaan ei yhtä tunnettu eikä arvostettu kuin Laine. Raatikainen ei ole Taidemaalariliiton jäsen. Hänenkin töitään näkee varsinkin kiertävien näyttelyiden tarjonnassa.

• "Taide onElämä"

Hei! Tunsin molemmat taiteilijat,erittäin hyviä taiteilijoita.Tänäpäivänä ehkä kuitenkin kysytympi on Orvo Raatikainen joka kuoli v.2000.
      Hinnat tuhannesta yläpäin,parhaista pyydetään jopa 3000-4500e Olen myynyt molempien töitä, melkosen paljon. Taidekauppaa yli 35 v. kokemuksella.

• Hämeenlinnassa

Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?

• jasallerosa
        Hämeenlinnassa kirjoitti:

Minulla olisi Raatikaisen (1 kpl) ja Laineen (4 kpl) teokset. Kiinnostaako?

Hei, työt kiinnostaa. Ota yhteyttä [email protected]

• ei sivullinen

morjens. omistan olavi laineen taulun KALASTAJASATAMA. paljonko maksavat
      ko isohkohta taulusta nykyään. ei ole mitään hajua. ostettiin vaimoni kanssa
      n,25-30 vuotta sitten puolen kkpalkan hinnalla. voisiko joku antaan jonkun arvion
      siitä. kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1808
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1633
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1261
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      94
      975
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      965
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      66
      882
    Aihe