Tarkoitus olisi asentaa mdf-paneeli kylppärin kattoon.
Tuli vaan mieleen, että voisikohan sen ampua suoraan vanhaan paneeliin kiinni?
Alla on normaali puupaneeli joka on suora, lujan oloisesti kiinni jne.
Eli kysymyksenä on:
Riittääkö, jos se ilmarako on sen vanhan paneelikaton alla? Eli liittyykö katon ilmarako siihen paneelin ominaisuuksiin vai koko kattoon yleensä?
Uusi paneeli vanhan päälle??
Jusssssi
3
1958
Vastaukset
- homevaara
jos ammut sen suoraan kiinni lautoihin ilman ilmarakoa.
- timpuri..
Itse en kyllä laittaisi mdf-verhousta kylppäriin, tuntus että on kosteudelle arka materiaali.. Jos laitat, niin ehdottomasti rimoitus väliin ja kunnon tuuletusraot reunoihin.
- jusssssi
noissa on nykyään merkinnät onko ko. kosteuden kestävää vai ei.
Ja tässä kyseessä oleva on kosteuden kestävää.
Ja vanha paneeli on jo revitty pois ja uusi on jo tilalla, tuli oikein hyvä. Kun otin vanhan pois, jäi ilmarakoa varmaan 30 cm kun oli semmosella systeemillä aikanaan tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818