Susikarvalakkini on tosi upea. En kyllä kerro mistä se on. Hankkikaa omanne.
Tai pistäkää lehteen ilmoitus (kuten joku oli tehnyt) Ostetaan susiturkki. Saa olla haulinreikiäkin.
Susikarvalakki
Sanoista tekoihin
3
350
Vastaukset
- sinulle!
Minun mielestäni susi näyttää kaikkein kauneimmalta jonkun päässä hattuna, kaulassa puuhkana, turkkina päällä.... ;)
Sellasia Kaavilla kaadettuja susia ei tarvii montaa turkkiin, kun oli niin hyvän kokoinen.- morsmaikulle kans
susilakin ja nyt on molemmilla komeat lakit.ollaan oikea susipari nyt.
- Tuomas Akvaviinolainen
morsmaikulle kans kirjoitti:
susilakin ja nyt on molemmilla komeat lakit.ollaan oikea susipari nyt.
Nyt mie kyll eppäilen ettei vaan ois vielä ketunhäntä kainalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853