Saakohan jotain kautta otettua selville Tallinnan apteekkituotteiden hintoja? Onko maan apteekeilla kenties joku "nettihinnasto" olemassa? Vai onko joku palstalla olijoista mahdollisesti tietoinen mitä maksaa tuote nimeltään MEPIFORM 4x30 cm, paketissa 5 kpl. On Suomessa tosi kallis (paketti amksaa n. 85 e), Ruotsista saa jo melkein puolet halvemmalla. Kannattaako tehdä hankintaretki Tallinnaan?
Hintatietoja
5
2597
Vastaukset
- löytyy
osoitteesta www.raviminfo.ee ja klikkaat jonkun apteekin kohdalle(vaikka kesklinna)ja sitten klikkaat oikeen puolimmaista riviä(keltaisella näkyy eek,nimetus,siihen laitat lääkkeen nimen ja alhaalta klikkaat otsi ja nii...mutta hinnat ovat sulle tässä;10x18cm-9.05 euroo,4x30cm-7.31euroo,5x7,5cm-2.69euroo.Nää hinnat oli siis KESKLINNA APTEEKin,Narvamaantee 13(Stokka)
- Ketjun aloittaja
Kiitos todella paljon avusta! Taitaakin olla hyvä osoite pitää tallessa vastaisuuden varalla.
- Tallinnasta
Ostin sitä kaverille kesällä Virukeskuksen yliopistonapteekista ja jos oikein muistain ihta oli reilusti alle puole, olisiko ollut neljännes Suomen hinnasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708