eli sanokaas mulle hyviä nettiroolipelejä. peleissä saa olla kk-maksu.
nettiropeja
4
550
Vastaukset
- fghgfh
Näitähän nyt löytäisit selaamalla tätä foorumia hetkessä, mutta menköön muutama suositus.
Silkroad Online - ilmainen
Mu Online - alussa ilmainen
Twilight Mu - ilmainen mu-servu
Knight Online - ilmainen tai maksullinen - runeheebo
rune o hyvä
- James**
Suosittelen ilmaista pikku nettipeliä nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560
Itse ainakin olen pitänyt siitä. Vähän sellasta retromeininkiä.
1) Linkin klikkaaminen ei aiheuta mulle etuisuuksia.
2) Jos joku todella liittyy linkin kautta peliin mukaan, saan hieman etuisuuksia pelissä, mutta se ei millään tavalla ole liittyjältä pois.
3) Joten miksi et auttaisi kaveria mäessä jos todella haluat ja aiot liittyä peliin mukaan.- Borgar
http://www.fallensword.com/?ref=93169
Itse ainakin pelaan kyseistä nettiroolipeliä.
Peli toimii nettiselaimella ja on täysin ilmainen.
Toimii myös hyvänä ajan vietteenä tylsän oppitunnin aikana :)
Peli on ollut pystössä vasta n. 2kk ja jo nyt pelistä löytyy 123,126 pelaajaa. Joka päivä peliin liittyy useampi tuhat pelaajaa lisää.
Suosittelen ehdottamasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086