eli sanokaas mulle hyviä nettiroolipelejä. peleissä saa olla kk-maksu.
nettiropeja
4
601
Vastaukset
- fghgfh
Näitähän nyt löytäisit selaamalla tätä foorumia hetkessä, mutta menköön muutama suositus.
Silkroad Online - ilmainen
Mu Online - alussa ilmainen
Twilight Mu - ilmainen mu-servu
Knight Online - ilmainen tai maksullinen - runeheebo
rune o hyvä
- James**
Suosittelen ilmaista pikku nettipeliä nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560
Itse ainakin olen pitänyt siitä. Vähän sellasta retromeininkiä.
1) Linkin klikkaaminen ei aiheuta mulle etuisuuksia.
2) Jos joku todella liittyy linkin kautta peliin mukaan, saan hieman etuisuuksia pelissä, mutta se ei millään tavalla ole liittyjältä pois.
3) Joten miksi et auttaisi kaveria mäessä jos todella haluat ja aiot liittyä peliin mukaan.- Borgar
http://www.fallensword.com/?ref=93169
Itse ainakin pelaan kyseistä nettiroolipeliä.
Peli toimii nettiselaimella ja on täysin ilmainen.
Toimii myös hyvänä ajan vietteenä tylsän oppitunnin aikana :)
Peli on ollut pystössä vasta n. 2kk ja jo nyt pelistä löytyy 123,126 pelaajaa. Joka päivä peliin liittyy useampi tuhat pelaajaa lisää.
Suosittelen ehdottamasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867913Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714174Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1722451Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272173Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17852067- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s81481Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1661225