eli sanokaas mulle hyviä nettiroolipelejä. peleissä saa olla kk-maksu.
nettiropeja
4
620
Vastaukset
- fghgfh
Näitähän nyt löytäisit selaamalla tätä foorumia hetkessä, mutta menköön muutama suositus.
Silkroad Online - ilmainen
Mu Online - alussa ilmainen
Twilight Mu - ilmainen mu-servu
Knight Online - ilmainen tai maksullinen - runeheebo
rune o hyvä
- James**
Suosittelen ilmaista pikku nettipeliä nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560
Itse ainakin olen pitänyt siitä. Vähän sellasta retromeininkiä.
1) Linkin klikkaaminen ei aiheuta mulle etuisuuksia.
2) Jos joku todella liittyy linkin kautta peliin mukaan, saan hieman etuisuuksia pelissä, mutta se ei millään tavalla ole liittyjältä pois.
3) Joten miksi et auttaisi kaveria mäessä jos todella haluat ja aiot liittyä peliin mukaan.- Borgar
http://www.fallensword.com/?ref=93169
Itse ainakin pelaan kyseistä nettiroolipeliä.
Peli toimii nettiselaimella ja on täysin ilmainen.
Toimii myös hyvänä ajan vietteenä tylsän oppitunnin aikana :)
Peli on ollut pystössä vasta n. 2kk ja jo nyt pelistä löytyy 123,126 pelaajaa. Joka päivä peliin liittyy useampi tuhat pelaajaa lisää.
Suosittelen ehdottamasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322411Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002292Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181339Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491207Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331152Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o27920- 51830
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11801- 53735
- 56734