norton internet security 2007 vai f-secure internet security 2007 kiitos?
norton vai f-secure
9
500
Vastaukset
- kumiankka
noista kahdesta jos on pakko valita niin f-secure, mutta kumpaakaan en koneelleni laita. ZoneAlarmPro ja Avast toimii meikäläisen koneella paremmin kuin nuo. Mutta tämä on vain minun mielipide ja jollain toimii toinen systeemi paremmin.
kahesta Symantec ilman muuta! riippuu kyllä onko sulla ware versio ja mikä niistä vai aito? mutta kumminki symantec. katteles palstoja missä jutellaa ongelmista ni useasti Nolttonin/nodin/kasperskin käyttäjät ei paljoa joudu ongelmiin :)
- alkuperräne
arilate kirjoitti:
kahesta Symantec ilman muuta! riippuu kyllä onko sulla ware versio ja mikä niistä vai aito? mutta kumminki symantec. katteles palstoja missä jutellaa ongelmista ni useasti Nolttonin/nodin/kasperskin käyttäjät ei paljoa joudu ongelmiin :)
olisin ostamassa kyllä. Ja vielä saa laittaa kommettia ku yritän kattoo et miten paljon ääniä kumpikin saa.. kitti viel
- jos
alkuperräne kirjoitti:
olisin ostamassa kyllä. Ja vielä saa laittaa kommettia ku yritän kattoo et miten paljon ääniä kumpikin saa.. kitti viel
alat äänestystä täällä laittaan ni voi tulla pitkä threadi,ite nolttoni,mut miten haluat kuhan ei f-sökeröä :( heei eiku just tajusin se on kotimainen ja paska mutta kotimainen eli F-sökerö tietenkin
- alkuperräne
jos kirjoitti:
alat äänestystä täällä laittaan ni voi tulla pitkä threadi,ite nolttoni,mut miten haluat kuhan ei f-sökeröä :( heei eiku just tajusin se on kotimainen ja paska mutta kotimainen eli F-sökerö tietenkin
no pääasia on että saan jonkinlaisen käsityksen mitä täällä ollaan mieltä.
- Pirre
alkuperräne kirjoitti:
no pääasia on että saan jonkinlaisen käsityksen mitä täällä ollaan mieltä.
Norton takkus niinpaljon että päätin heittää pihalle. Vaikea vaan oli saada kaikkia osia pois koneelta.
- se!
Pirre kirjoitti:
Norton takkus niinpaljon että päätin heittää pihalle. Vaikea vaan oli saada kaikkia osia pois koneelta.
kai on nolttonin onkelma,mulla kyllä 512 muistilla hyvin menee :) ja kai parhaimpia poistamaan örkkejä,mut jos kysyjä iha vaa käy suomi24 sivuilla ni sillo iha sama mikä on :D
- se,
se! kirjoitti:
kai on nolttonin onkelma,mulla kyllä 512 muistilla hyvin menee :) ja kai parhaimpia poistamaan örkkejä,mut jos kysyjä iha vaa käy suomi24 sivuilla ni sillo iha sama mikä on :D
kumman saat halvemmalla. hyviä molemmat. itsellä secure ja ihan tyytyväinen siihen
- ????
otin ja se käyttää f-securia. Olen tyytyväinen. Sain vielä 4 kuukakutta ilmasta aikaa kun niillä on tarjous meneillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909