norton vai f-secure

elieli

norton internet security 2007 vai f-secure internet security 2007 kiitos?

9

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumiankka

      noista kahdesta jos on pakko valita niin f-secure, mutta kumpaakaan en koneelleni laita. ZoneAlarmPro ja Avast toimii meikäläisen koneella paremmin kuin nuo. Mutta tämä on vain minun mielipide ja jollain toimii toinen systeemi paremmin.

      • kahesta Symantec ilman muuta! riippuu kyllä onko sulla ware versio ja mikä niistä vai aito? mutta kumminki symantec. katteles palstoja missä jutellaa ongelmista ni useasti Nolttonin/nodin/kasperskin käyttäjät ei paljoa joudu ongelmiin :)


      • alkuperräne
        arilate kirjoitti:

        kahesta Symantec ilman muuta! riippuu kyllä onko sulla ware versio ja mikä niistä vai aito? mutta kumminki symantec. katteles palstoja missä jutellaa ongelmista ni useasti Nolttonin/nodin/kasperskin käyttäjät ei paljoa joudu ongelmiin :)

        olisin ostamassa kyllä. Ja vielä saa laittaa kommettia ku yritän kattoo et miten paljon ääniä kumpikin saa.. kitti viel


      • jos
        alkuperräne kirjoitti:

        olisin ostamassa kyllä. Ja vielä saa laittaa kommettia ku yritän kattoo et miten paljon ääniä kumpikin saa.. kitti viel

        alat äänestystä täällä laittaan ni voi tulla pitkä threadi,ite nolttoni,mut miten haluat kuhan ei f-sökeröä :( heei eiku just tajusin se on kotimainen ja paska mutta kotimainen eli F-sökerö tietenkin


      • alkuperräne
        jos kirjoitti:

        alat äänestystä täällä laittaan ni voi tulla pitkä threadi,ite nolttoni,mut miten haluat kuhan ei f-sökeröä :( heei eiku just tajusin se on kotimainen ja paska mutta kotimainen eli F-sökerö tietenkin

        no pääasia on että saan jonkinlaisen käsityksen mitä täällä ollaan mieltä.


      • Pirre
        alkuperräne kirjoitti:

        no pääasia on että saan jonkinlaisen käsityksen mitä täällä ollaan mieltä.

        Norton takkus niinpaljon että päätin heittää pihalle. Vaikea vaan oli saada kaikkia osia pois koneelta.


      • se!
        Pirre kirjoitti:

        Norton takkus niinpaljon että päätin heittää pihalle. Vaikea vaan oli saada kaikkia osia pois koneelta.

        kai on nolttonin onkelma,mulla kyllä 512 muistilla hyvin menee :) ja kai parhaimpia poistamaan örkkejä,mut jos kysyjä iha vaa käy suomi24 sivuilla ni sillo iha sama mikä on :D


      • se,
        se! kirjoitti:

        kai on nolttonin onkelma,mulla kyllä 512 muistilla hyvin menee :) ja kai parhaimpia poistamaan örkkejä,mut jos kysyjä iha vaa käy suomi24 sivuilla ni sillo iha sama mikä on :D

        kumman saat halvemmalla. hyviä molemmat. itsellä secure ja ihan tyytyväinen siihen


    • ????

      otin ja se käyttää f-securia. Olen tyytyväinen. Sain vielä 4 kuukakutta ilmasta aikaa kun niillä on tarjous meneillään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe