norton internet security 2007 vai f-secure internet security 2007 kiitos?
norton vai f-secure
9
518
Vastaukset
- kumiankka
noista kahdesta jos on pakko valita niin f-secure, mutta kumpaakaan en koneelleni laita. ZoneAlarmPro ja Avast toimii meikäläisen koneella paremmin kuin nuo. Mutta tämä on vain minun mielipide ja jollain toimii toinen systeemi paremmin.
kahesta Symantec ilman muuta! riippuu kyllä onko sulla ware versio ja mikä niistä vai aito? mutta kumminki symantec. katteles palstoja missä jutellaa ongelmista ni useasti Nolttonin/nodin/kasperskin käyttäjät ei paljoa joudu ongelmiin :)
- alkuperräne
arilate kirjoitti:
kahesta Symantec ilman muuta! riippuu kyllä onko sulla ware versio ja mikä niistä vai aito? mutta kumminki symantec. katteles palstoja missä jutellaa ongelmista ni useasti Nolttonin/nodin/kasperskin käyttäjät ei paljoa joudu ongelmiin :)
olisin ostamassa kyllä. Ja vielä saa laittaa kommettia ku yritän kattoo et miten paljon ääniä kumpikin saa.. kitti viel
- jos
alkuperräne kirjoitti:
olisin ostamassa kyllä. Ja vielä saa laittaa kommettia ku yritän kattoo et miten paljon ääniä kumpikin saa.. kitti viel
alat äänestystä täällä laittaan ni voi tulla pitkä threadi,ite nolttoni,mut miten haluat kuhan ei f-sökeröä :( heei eiku just tajusin se on kotimainen ja paska mutta kotimainen eli F-sökerö tietenkin
- alkuperräne
jos kirjoitti:
alat äänestystä täällä laittaan ni voi tulla pitkä threadi,ite nolttoni,mut miten haluat kuhan ei f-sökeröä :( heei eiku just tajusin se on kotimainen ja paska mutta kotimainen eli F-sökerö tietenkin
no pääasia on että saan jonkinlaisen käsityksen mitä täällä ollaan mieltä.
- Pirre
alkuperräne kirjoitti:
no pääasia on että saan jonkinlaisen käsityksen mitä täällä ollaan mieltä.
Norton takkus niinpaljon että päätin heittää pihalle. Vaikea vaan oli saada kaikkia osia pois koneelta.
- se!
Pirre kirjoitti:
Norton takkus niinpaljon että päätin heittää pihalle. Vaikea vaan oli saada kaikkia osia pois koneelta.
kai on nolttonin onkelma,mulla kyllä 512 muistilla hyvin menee :) ja kai parhaimpia poistamaan örkkejä,mut jos kysyjä iha vaa käy suomi24 sivuilla ni sillo iha sama mikä on :D
- se,
se! kirjoitti:
kai on nolttonin onkelma,mulla kyllä 512 muistilla hyvin menee :) ja kai parhaimpia poistamaan örkkejä,mut jos kysyjä iha vaa käy suomi24 sivuilla ni sillo iha sama mikä on :D
kumman saat halvemmalla. hyviä molemmat. itsellä secure ja ihan tyytyväinen siihen
- ????
otin ja se käyttää f-securia. Olen tyytyväinen. Sain vielä 4 kuukakutta ilmasta aikaa kun niillä on tarjous meneillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437