Kreacher on tärkeä henkilö HP and the Deathly Hallows kirjassa. Ajattelin tän jutun niin että Harry saa sen medaljongin itselleen pyytämällä sitä Kreacherilta.
Rowling on sanonut viidennen elokuvan tekijöille että liittävät Kreacherin elokuvaan koska se on tärkeä hahmo tulevaisuudessa.
Kuvittelisin että HP and the Deathly Hallows julkaistaan 07.07.07
Mutta niin kai kaikki kuvittelevat.
Eipä muuta kun kertaamaan edellisiä kirjoja kesään saakka.
Kreacheristä
8
791
Vastaukset
- ihan sama
taidat olla joku töntti.kreacheriä ei tulla näkeen koko leffas eikä siltä mitää medaljonkia saa kukaa. se on gay
- tuota..
kuka on tämä kreacher?? anteeks jos on ilmiselvä asia mutta itse en ole lukenut englanninkielisiä teoksia, joten nimet eivät ole oikein tuttuja.. kiitos :)
tuota.. kirjoitti:
kuka on tämä kreacher?? anteeks jos on ilmiselvä asia mutta itse en ole lukenut englanninkielisiä teoksia, joten nimet eivät ole oikein tuttuja.. kiitos :)
Sirius Mustan kotitonttu Oljo, joka tullaan tämän hetkisen tiedon mukaan näkemään Feeniksin kilta-elokuvassa. Dobby sen sijaan on leikattu pois.
- oljo rokkaa
tanzu84 kirjoitti:
Sirius Mustan kotitonttu Oljo, joka tullaan tämän hetkisen tiedon mukaan näkemään Feeniksin kilta-elokuvassa. Dobby sen sijaan on leikattu pois.
Ei oljoa ole leikattu. sitä ei ole edes kuvattu
oljo rokkaa kirjoitti:
Ei oljoa ole leikattu. sitä ei ole edes kuvattu
oo väittänytkään. Mä sanoin et Dobbya ei nähdä Killassa.
- oljo rokkaa
tanzu84 kirjoitti:
oo väittänytkään. Mä sanoin et Dobbya ei nähdä Killassa.
sanoit, että Dobby on leikattu pois.
oljo rokkaa kirjoitti:
sanoit, että Dobby on leikattu pois.
paikkaansa. Dobbya ei nähdä Feeniksin kilta elokuvassa.
- ........................
mäki oon gay
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831