Mun pitäis mennä hierojalle, koska selkä ja niska koko ajan jumissa. Olen köyhä opiskelija (Helsingissä). Katselin että hierojaopistolla sais edullisesti opiskelijatyönä suoritettua hierontaa siis niiltä hierojaopiskelijoilta. Onko kellään kokemusta entä kuinka laadukasta se hieronta on siellä? Onko hinta&laatu kohillaan.
Opiskelijoiden hieronnasta?
12
5518
Vastaukset
- hintalaatusuhe
kyllä se siihen hintaan on kohillaan, eihän sitä parasta taitoa ja työtä voi edellyttääkään niillä hinnoilla ja siinä opiskelun vaiheessa
- kohdillaan on.
Tietysti mitä lähempänä valmistumista opiskelija on, sitä "laadukkaampi" se työ on, mutta kyllä siellä ihan helmiä on. Kannattaa muistaa, että kaikkien hierojien hierontatyyli ei sovi kaikille. Jos sattuu sellaiselle, jonka tyyli ei itselle sovi, ei kannata kyseistä ihmistä teilata, moni muu voi pitää ko. hierojan hieronnasta.
Opiskelijat päästetään hieromaan asiakkaita vasta sitten, kun vähimmäispohja tiedossa ja taidossa on kasassa. Ei yhtään aikaisemmin. Minä itseasiassa suuntaan huomenna hierojaopiskelijalle ja odotan sitä jo nyt innolla :)- kii
....> Opiskelijat päästetän hieromaan asiakkaita vasta sitten, kun vähimmäispohja tiedossa ja taidossa on kasassa.
Kuuluuko esim. selkänikamien asentojen korjaaminen rennon, "löysän" selkärangan "rytkäyttämisellä" näihin vähimmäistietoihin, vai tuleeko nämä käytännöt vasta myöhemmin? - eikorjata
kii kirjoitti:
....> Opiskelijat päästetän hieromaan asiakkaita vasta sitten, kun vähimmäispohja tiedossa ja taidossa on kasassa.
Kuuluuko esim. selkänikamien asentojen korjaaminen rennon, "löysän" selkärangan "rytkäyttämisellä" näihin vähimmäistietoihin, vai tuleeko nämä käytännöt vasta myöhemmin?nikamien virheasentoja vaan avataan rintarangan nikamalukkoja!
- hierottu
eikorjata kirjoitti:
nikamien virheasentoja vaan avataan rintarangan nikamalukkoja!
käyppä kunnon hierojalla ei millään oppi pojilla..
- tehtäviin ei kuulu
eikorjata kirjoitti:
hieroja ei tee koulutuksensa puolesta mitään "nikamalukkojen avaamisia" yhtä vähän kuin tautien diagnoosejakaan
- avaaminen
eikorjata kirjoitti:
Minkälaisen koulutuksen hieroja/urheiluhieroja saa näiden nikamalukkojen avaamiseen?
- niinpäniin...
tehtäviin ei kuulu kirjoitti:
hieroja ei tee koulutuksensa puolesta mitään "nikamalukkojen avaamisia" yhtä vähän kuin tautien diagnoosejakaan
...kuuleppas,kyllä hierojakin niitä voi avata.Hän kun voi olla saanut siihen lisäkoulutusta!Koulutetun hierojan koulutukseen nuo nikama-asiat ei kuulu....ja tuohon diagnoosin tekoon,tiedät varmaan että niitä ei saa tehdä muut kuin lääkärit!
- asiaakin
niinpäniin... kirjoitti:
...kuuleppas,kyllä hierojakin niitä voi avata.Hän kun voi olla saanut siihen lisäkoulutusta!Koulutetun hierojan koulutukseen nuo nikama-asiat ei kuulu....ja tuohon diagnoosin tekoon,tiedät varmaan että niitä ei saa tehdä muut kuin lääkärit!
...> Koulutetun hierojan koulutukseen nuo nikama-asiat ei kuulu....
Vaan kenen?
Jos selkäranka on täysin rento ja jännittämätön, kuten ohjeidenkin mukaan hierottaessa tulisi ollakkin, niin kun sitä yllättäen "rytkäytetään" taipumaan ikäänkuin "väärinpäin", eikö siinä ole olemassa myös joitain riskejäkin?
Minkälaisia? - ???
avaaminen kirjoitti:
Minkälaisen koulutuksen hieroja/urheiluhieroja saa näiden nikamalukkojen avaamiseen?
Kyllä ne lukot usein saa auki ihan hieronnan yhteydessä aliliikkuvan alueen mobilisoinnilla ja pass venytyksillä joita hierojakin saa laillisesti hoidoissaan käyttää, ei aina tarvita kovia manipulaatio tekniikoita.
- luontaishoitaja opiskelija
Tässä olisi tarjolla edullinen hoitopaikka. veloitus on ns. kulukorvaus. Suoritan siis intialaist päähierontaa/ vyöhyketerapiaa. Molemmista löytyy tehokas apu niska/hartia vaivoihin. Annan myös itsehoito ohjeita.
Kysy lisää [email protected]- kipusieppari
kannattaa mennä,mutta naksauttaa älä anna jos ei ole mitää koulutusta siihen käynyt.itse olen hieroja jalasjärvellä,valmistunut kesällä.ja meidän koulussa kävi paljon asiakkaita,ja tykkäsivät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855