Kertokaa kannattako

häämatkalle

Kiinnostaisi tietää kannattaako lähteä ko maahan häämatkalle ? kokemuksia please

4

1712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilp

      häämatkalle, mieti vielä kannataako kyseistä matkaa tehdä ollenkaa sen voi viettää kotona ihan kahdestaan ja ihan hiljaa. anteeksi vaan esitän että menkää meksikoon medinan kaupunkiin siellä voitte viettää ihanan loman ilman suurempia turistimääriä ja nähtävää piisaa jos kerkiitte katseleen on ihan kohtalaisen turvallinen kaupunki liikkua ja on ohjelmaa iltaisi kaupungin puistoissa ja loppu ilta kahdetaan hotellit ei oo mitään turitihoteleita vaan tavallisia hotelleita niissä on pääasiassa liikemiehiä.siellä ootte ihan omina ja kahdestaan. aurikomatkoilla on matkat viikko medinassa ja viikko carmenissa ja karmenissa ottakaa hotelli täyspalvelulla esim. joku riu hotelli niin on häämatka vietetty todella loistokkaasti. carmeni on aika kallis paikka,tulee halvemmaksi ostaa koko palvelu hotellilta. menkää ja nauttikaa lomasta ei muuten matka mee pieleen vaikka se kyllä maksaa.suosittelen ehdottomasti.itse oon käynyt kaksikertaa.

      • Hugo Bolivar

        Maailman ehkä paras honeymoon paikka on Venezuelan Los Roques...


      • ei häämatka paikka
        Hugo Bolivar kirjoitti:

        Maailman ehkä paras honeymoon paikka on Venezuelan Los Roques...

        En lähtis häämatkalle isla de margaritalle!
        Olin lomalla siellä ja jos olisin sinne häämatkan tehny niin olisin pettynyt pahasti.


    • ei sinne

      Jos Karibian suuntaan haluaa häämatkalle lähteä, niin kiertäkää ainakin Margarita kaukaa. Menkää vaikka Aruballe, se on todella kaunis saari vaikka onkin karu. Rannat ovat aivan upeita. Olen mieheni kanssa käynyt kummallakin saarella ja Aruballe suuntaamme aivan varmasti joskus uudestaan, kun taas Margaritan matkailu jäi kertaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe