Kiinnostaisi tietää kannattaako lähteä ko maahan häämatkalle ? kokemuksia please
Kertokaa kannattako
4
1744
Vastaukset
- ilp
häämatkalle, mieti vielä kannataako kyseistä matkaa tehdä ollenkaa sen voi viettää kotona ihan kahdestaan ja ihan hiljaa. anteeksi vaan esitän että menkää meksikoon medinan kaupunkiin siellä voitte viettää ihanan loman ilman suurempia turistimääriä ja nähtävää piisaa jos kerkiitte katseleen on ihan kohtalaisen turvallinen kaupunki liikkua ja on ohjelmaa iltaisi kaupungin puistoissa ja loppu ilta kahdetaan hotellit ei oo mitään turitihoteleita vaan tavallisia hotelleita niissä on pääasiassa liikemiehiä.siellä ootte ihan omina ja kahdestaan. aurikomatkoilla on matkat viikko medinassa ja viikko carmenissa ja karmenissa ottakaa hotelli täyspalvelulla esim. joku riu hotelli niin on häämatka vietetty todella loistokkaasti. carmeni on aika kallis paikka,tulee halvemmaksi ostaa koko palvelu hotellilta. menkää ja nauttikaa lomasta ei muuten matka mee pieleen vaikka se kyllä maksaa.suosittelen ehdottomasti.itse oon käynyt kaksikertaa.
- Hugo Bolivar
Maailman ehkä paras honeymoon paikka on Venezuelan Los Roques...
- ei häämatka paikka
Hugo Bolivar kirjoitti:
Maailman ehkä paras honeymoon paikka on Venezuelan Los Roques...
En lähtis häämatkalle isla de margaritalle!
Olin lomalla siellä ja jos olisin sinne häämatkan tehny niin olisin pettynyt pahasti.
- ei sinne
Jos Karibian suuntaan haluaa häämatkalle lähteä, niin kiertäkää ainakin Margarita kaukaa. Menkää vaikka Aruballe, se on todella kaunis saari vaikka onkin karu. Rannat ovat aivan upeita. Olen mieheni kanssa käynyt kummallakin saarella ja Aruballe suuntaamme aivan varmasti joskus uudestaan, kun taas Margaritan matkailu jäi kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783