tohelua susien ratelemien koirakuvien joukollapostitus ja kahistelu kun itse chinassa paljon matkaneena olen syönyt koiraa eri muodoissa ja nauttinut suunnattommasti monipuolisesta ruosta jota koiralta saa lohdittua varsin jos spice&%sour kastikkeella höstettynä ja vielä valkosipuli, niin kyllä ihmetelisin jos nyt susille ei maistus koira.vielä kylkiluu ja maksa ja sydän on varsin hyvä.
miksi suomessa ei ymmäretä hyvää.koira pannulla susi pannulla kaikki kelpaa kun nälkä ja liha maistuu mulle ainakin varsinkin koira. iso koira paljon lihaa se on hyvä. pullea koira vielä parempi jolla rasva ympärillä. siksi chinassa jalosteta ja kasvattaa iso koira.
suomessa poika on läleripoika kun kahistelee verikuva, minulle kelpa koira lemmikki mutta myös pannullakoira ja susi kuin koira en pelkää susi se mun kaveri niin kauan kun pannulla. miksi suomi poika pelkää susi ei ymmärrä? minä en pelkä mitään. jos kuolema niin sairaus tai mikä tahasa mutta aina kuolema sama. minä tappaa susi tappaa kaikki tappaa kaikki aikasa hengissä
guangzhou hyvä paikka paljon koiraravintolaa joka puoli hyvä laatu halpa hinta.suomessa arvutan olla kymmenen vuotta niin koira herkkua jopa muotia syödä koira kun pitsa ja hampurgere jo ällötys
huvittavaa
mika cho ping
3
366
Vastaukset
- sina sanoa ?
onko pizzassasi jotan vikana ?
- ja susi-
pihvissä.
- pihvissä
sitkeyttä. juossut pitkiä matkoja löytääkseen irtokoiran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708