huvittavaa

mika cho ping

tohelua susien ratelemien koirakuvien joukollapostitus ja kahistelu kun itse chinassa paljon matkaneena olen syönyt koiraa eri muodoissa ja nauttinut suunnattommasti monipuolisesta ruosta jota koiralta saa lohdittua varsin jos spice&%sour kastikkeella höstettynä ja vielä valkosipuli, niin kyllä ihmetelisin jos nyt susille ei maistus koira.vielä kylkiluu ja maksa ja sydän on varsin hyvä.

miksi suomessa ei ymmäretä hyvää.koira pannulla susi pannulla kaikki kelpaa kun nälkä ja liha maistuu mulle ainakin varsinkin koira. iso koira paljon lihaa se on hyvä. pullea koira vielä parempi jolla rasva ympärillä. siksi chinassa jalosteta ja kasvattaa iso koira.
suomessa poika on läleripoika kun kahistelee verikuva, minulle kelpa koira lemmikki mutta myös pannullakoira ja susi kuin koira en pelkää susi se mun kaveri niin kauan kun pannulla. miksi suomi poika pelkää susi ei ymmärrä? minä en pelkä mitään. jos kuolema niin sairaus tai mikä tahasa mutta aina kuolema sama. minä tappaa susi tappaa kaikki tappaa kaikki aikasa hengissä

guangzhou hyvä paikka paljon koiraravintolaa joka puoli hyvä laatu halpa hinta.suomessa arvutan olla kymmenen vuotta niin koira herkkua jopa muotia syödä koira kun pitsa ja hampurgere jo ällötys

3

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sina sanoa ?

onko pizzassasi jotan vikana ?

• ja susi-

pihvissä.

• pihvissä

sitkeyttä. juossut pitkiä matkoja löytääkseen irtokoiran

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe