radio ohjattava lentokone

ccc22

Ajattelin ostaa radio ohjattavan lentokoneen,
sitä vaan että onko ne nuorempien leluja
olen mies 32v?

9

3913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sohvatiikeri

Osta vaan, harrastajissa on vanhoja ukkoja, keski-ikäisiä ja nuoria.

Mene katsomaan jotain lennätysporukkaa, esim Petikkoon, ja pyydä niitä auttamaan vähän alkuun. Ihan alku on hankalaa.

• tämä.,

Petikko. Kerrotko vähän lisää tästä Petikon toiminnosta. Järjestävät kuulemma ensikesänä radio-ohjattavien mallilennokkien kisan.

• Sohvatiikeri
        tämä., kirjoitti:

Petikko. Kerrotko vähän lisää tästä Petikon toiminnosta. Järjestävät kuulemma ensikesänä radio-ohjattavien mallilennokkien kisan.

Kai sinne voi mennä katsomaan.

Harrastan itse vähän isompia.

• PiperCub

Vanhempien leluja nimenomaan - lapsille turhan kalliita ja vaarallisia ;)

Meillä on porukassa nuorimmat yläasteikäisiä ja vanhimmat yli 50v, Hyvä harrastus ei katso ikää, kukkaroa hieman ja aikaa paljon (koska tähän jää koukkuun....)

Olin minäkin joskus 32v...

• rahaa

jos aloitat pienellä halvalla radio-ohjattavalla leikkiautolla. Tässä opit miten, ohjas toimii, varsinkin kun ajat autoa itseesi päin. Tällöin ohjaus on päinvastainen. Kun käännät oikealle, auto kääntyy vasemmalle. Tämän kuin saat selkäytimeesi, voit siirtyä ilmaan. Pari konetta hajottanut.

• tomppa0211sada

Itselläni on 26cc bensakoneellinen kaukoohjattava auto. Kokoa reilu 70cm. Kuiteskin tuosta ohjauksesta. Olen huomannut, että joillakin se ohjaus (itseään päin) ei tunnu menevän jakeluun. Kun taas monilla kuin myös itselläni, se ei ole tuottanut ikinä minkäänlaista ongelmaa. Että kai se liikku ihan veressä ja logiikassa joillain... tiedä häntä

• sattuitapaturma

Lapseni 5 vuotias sai extra 260 lennokin tutulta, minäpä innostuin välittömästi tilamaan hobby kingistä ohjausyksikön, lennokissa oli moottori paikoillaan.

Aloin bindaamaan yksin huoneessa, lennokin potkuri yllättäen pyöri , säikähdin tietysti ja epähuomiossani pistin käteni siihen että potkuri pyöminen loppuisi. Etusormeeni tuli syvä haava, pistettiin 4-5 tikkiä onneksi sormi ei mennyt, on parantunut hyvin.

Ihmettelin miksi tuttava antoi lentokoneen lapsillle, sehän on aikuisten lelu.

Luin bindaus ohjeen tarkasti englanninkielinen, ymmärsin mutta kaasuvipu oli väärinpäin, ei sanottu miten asennossa pitää olla . Olin kokematon tästä. Jälkikäteen sanon kannattaa lukea ohjeet hyvin ja kysyä asiantuntijoilta.

Mielestäni extra 260 on aikuisten lelu.

• ampu.taatio

Olipa vahinko ettet mulkkuasi työntänyt ropeliin.

• Esko1ikuisesti

Olette varmastikin homoja, koska leikitte sauvaleikkejä hämärässä keskenänne. Aikuistukaa, ja ruvetkaa heteroiksi, sauvanvemputtajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2062
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe