Nyt siis kysely pystyyn.. Eli mistä Koskenniskan suosio johtuu? Joka viikonloppu sinne on jonot ja viikollakin porukkaa käy hyvin. Viikonloppuisin sinne on pääsymaksu jota on nostettukin vähän viimevuonna. Silti porukka tunkee sinne jatkuvasti. Mistä moinen suosio johtuu? Onko siellä niin hyviä esiintyjiä vai mikä siellä vetää. Juomatkin ovat kalleimmasta päästä Forssassa ja mitään nimekkäitä esiintyjiäkään siellä ei ole ollut. Eli laittkaapa mielipiteitä ja arvioita mistä kyseisen ravintolan suosio voisi johtua.
Koskenniskan suosio?
18
3459
Vastaukset
- en tiedä
Ihan samaa olen meittinyt.Mikä ihme sinne vetää ihmisiä?
Se on ihan hirvee paikka! Niitten musiikkivehkeetkin on kai 70-luvulta. Koti stereotkin soi paremmin...
Se vaan taitaa olla ainoo paikka missä on vanhempaa väkee. Ei täällä tuppukylässä ole muuta ravintolaa mihin mennä.
Miksei Havannassa käy ketään!?!? - How Dan Ear
Uskon että paikka on ainut avg. 50-vuotiaille tarkoitettu joka on tarpeeksi hämärä jotta ei näe millaista pubiruusua sitä milloinkin on kotiin raahaamassa.
Lisäksi kulunut punainen ja musta sisustus tuo monelle Viksbegin perukoilta saapuneelle mukavan kotoisan tunnelman.
Uskon myös että vetonaulana toimii tieto siitä, että tuo on ainut paikka johon ei yksikään pissis tai Karhulippisteini eksy.- tottta
joka sana! Mä melkein kolmikymppisenä en jaksa katella teinipoikia tai pissiliisoja kapakassa, niskassa meininki aikuisempaa, siellä on yllättävän paljon tuttuja;) tosin nykyään ulkopaikkakuntalaisena tulee käytyy sen verran harvoin etttä viimeksi järkytyin jälleen kuinka hirvee tungos siellä taas oli. mutta silti mukavaa!!
- vieraileva tähti
niska ei ole kantapaikkani, mut oon kyl eri mieltä siitä ettei siellä olisi pissiksiä... tosin asia riippuu siitä miten pissis määritellään. mielestäni kyse ei ole vain iästä vaan kokonaisuudesta...
niskan pissikset on ehkä jo vähän vanhempia, osa jo äitejä, joilla on usein ylikulutetut farkut ja tolppalenkkarit. loppuyöstä ne on pahemmassa kuin yläkerran viiskymppiset ja ehkä tappelee keskenään / aiheuttaa tappeluja miesten taistellessa heistä...ne ja ne viiskymppiset miehethän on niskan suola=)
mut oon kyl vahvasti sitä mieltä et tänne tarvitaan paikka, joka on tarkotettu 25 ikävuodesta eteenpäin oleville... havannastahan sitä yritettiin, mut jostain syystä sen kulta-aika ei remonttien jälkeen palannut ja kohtahan se mitä luultavammin suljetaan kokonaan (toiv. paikalle tulisi vaikka loistava ruokapaikka, olis vaihtelua rossolle ja martinalle).
nepasta oon aina tykänny, mut nykyään sieltä ei enää tunne ketään, keski-ikä ehkä 20? suomipuolta vois ehkä kehittää ja mainostaa "kypsemmälle" väelle...
...vai olisko ideoita millä saadaan tänkin kylän yöelämä vilkkaammaksi??? - mh76
vieraileva tähti kirjoitti:
niska ei ole kantapaikkani, mut oon kyl eri mieltä siitä ettei siellä olisi pissiksiä... tosin asia riippuu siitä miten pissis määritellään. mielestäni kyse ei ole vain iästä vaan kokonaisuudesta...
niskan pissikset on ehkä jo vähän vanhempia, osa jo äitejä, joilla on usein ylikulutetut farkut ja tolppalenkkarit. loppuyöstä ne on pahemmassa kuin yläkerran viiskymppiset ja ehkä tappelee keskenään / aiheuttaa tappeluja miesten taistellessa heistä...ne ja ne viiskymppiset miehethän on niskan suola=)
mut oon kyl vahvasti sitä mieltä et tänne tarvitaan paikka, joka on tarkotettu 25 ikävuodesta eteenpäin oleville... havannastahan sitä yritettiin, mut jostain syystä sen kulta-aika ei remonttien jälkeen palannut ja kohtahan se mitä luultavammin suljetaan kokonaan (toiv. paikalle tulisi vaikka loistava ruokapaikka, olis vaihtelua rossolle ja martinalle).
nepasta oon aina tykänny, mut nykyään sieltä ei enää tunne ketään, keski-ikä ehkä 20? suomipuolta vois ehkä kehittää ja mainostaa "kypsemmälle" väelle...
...vai olisko ideoita millä saadaan tänkin kylän yöelämä vilkkaammaksi???mutta vaikea sanoa, mistä saada toinen paikka vähän varttuneemmalle väelle. Koskenniskan salaisuus pilee osittain myös siinä, että se tarpeeksi iso, vaikka paikka kyllä kaipas pientä uuidistamista pikimmiten :)
Havannassa uudistus ei ollut onnistunut, pilkotaan pieni tila kahtia. Ei tykänny. - Anonyymi
tottta kirjoitti:
joka sana! Mä melkein kolmikymppisenä en jaksa katella teinipoikia tai pissiliisoja kapakassa, niskassa meininki aikuisempaa, siellä on yllättävän paljon tuttuja;) tosin nykyään ulkopaikkakuntalaisena tulee käytyy sen verran harvoin etttä viimeksi järkytyin jälleen kuinka hirvee tungos siellä taas oli. mutta silti mukavaa!!
Oli upeet tanssit, melkein lavatanssien tasoa. 2021 marraskuu.
- Ällö paikka
helppoa pesää.
- Karnevaalikeksi
Oli jutun aihe ihan mikä vaan,niin aina tää Viksbergin nimi tulee esille.
Miksipä näin?
Kyllä täällä ihan ihmisiä asustelee jotka kummasti muistuttavat niitä jotka siellä toisella puolella majailevat.
Vai sitten vissiin ei? - Niimpä niin
Karnevaalikeksi kirjoitti:
Oli jutun aihe ihan mikä vaan,niin aina tää Viksbergin nimi tulee esille.
Miksipä näin?
Kyllä täällä ihan ihmisiä asustelee jotka kummasti muistuttavat niitä jotka siellä toisella puolella majailevat.
Vai sitten vissiin ei?EHKÄ Viksbergin aliarvostus johtuu siitä, kun siellä on paljon vuokra-asuntoja ja sen myötä "tilapäis asujia" jotka häiriköivät sen verran suurellisesti, että luullaan viksbergiläisten kaikkien olevan samanlaisia.
Kuitenkin nämä muutamat häiriköt ovat alueen todella pieni vähemmistö. Suurin osa ihmisistä kun on kuitenkin ihan tavallisia töissä käyviä tallaajia.
- mä vain
..siellä on kaupungin parhaat ja ainoat kunnon portsarit vaikuttaa asiaan. Sinne on mukava mennä illasta riippumatta.
- pom
Veikkaisin Niskan suosion olevan juuri siinä, että siellä ei tehdä uudistuksia. Täällä Forssassahan muutenkin näytetään tykkäävän pysähtyneisyydestä...
- ent-vorssalainen
pom kirjoitti:
Veikkaisin Niskan suosion olevan juuri siinä, että siellä ei tehdä uudistuksia. Täällä Forssassahan muutenkin näytetään tykkäävän pysähtyneisyydestä...
Se on kuin kotiinsa menis, aina olet tervetullut!Kiitokset hyvistä illoista terveisinparketin-kuluttaja
- kultahäät
Kyllä koskenniska oli vuonna 1964 hieno paikka, siellä oli minun ja mieheni hää -seromonia, oli silloin rouva Koskisen omistuksessa, oli kyllä täydelliset häät, nyt aiomme mieheni kanssa mennä juhlistamaan 50- vuotis hääpäiväämme juuri sinne odotukset on suuret?
Se on hieno paikka edelleen meille! Ja varmaan monelle! - Muistan miten
Koskenniskan tarjoilija kaatoi tahallaan vettä puserolleni, koska oli kuunnellut ilkeitä perättömiä juoruja minusta ja uskonut kyselemättä niihin.
- Anonyymi
jes Koskeniskassa on viikonloppuisin kinkkubingo, enää en viitsi käydä missään, kun on ikää ja uusi löytyi isomasta kaupungista.
- Anonyymi
Minä hommaan kinkkuni K- P×ään katuvaloista halvalla,en tarvitse Binkoa.
- Anonyymi
Joku ihmettelee suosiota, me 3 äijää ei ihmetellä. niskassa tavataan.
https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/266335509_4150333401734939_1227434442723327658_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_rgb565=1&ccb=1-5&_nc_sid=825194&_nc_ohc=uTxmY55phcEAX9sm9Ez&_nc_ht=scontent.fhel1-1.fna&oh=00_AT-eeC_wacjKXfwVNQc_Qc3UHusG4S5tUU8UlF6U1OnvIg&oe=61B78F58 - Anonyymi
Suonikohjujen ja kaljujen kiitorata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984