Pölypussiton imuri

kannattaako

Mitä mieltä olette imurista jossa ei pussia?? Jos kannataa ostaa, mitä merkkii suosittelet?? Sitten tyhjennätkö joka kerta sen laatikon johon roskat menee ja jos et tyhjennä niin meneekö imuteho??

41

36874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhk

      No mulla on volta cyclone xl ja periaatehan on hyvä että ei tarvitse pölypusseja.
      Kokeilujen jälkeen huomasin että kun säiliössä on vähän enemmän roskaa niin imutehoissa sen huomaa joten olenkin tyhjentänyt sen joka kerta isomman imuroinnin jälkeen. Kun on lapsiperhe ja isompi asunto niin pöypusseja tuntuu todella säästyvän.
      Kannatta katsoa että on ne pestävät suodattimet.
      En tiedä voiko noista mitään suositella erityisesti...jotkut on vähän rimpuloita. Tuosta omasta voisi sanoa että on se toiminut kohtuullisesti.

      • Kotiapulainen

        käytössä nyt reilun vuoden. Merkki on Electrolux. Olen ollut tyytyväinen. Tyhjennän säiliön jokaisen imuroinnin jälkeen. Imuroitava ala on noin 150 neliötä. Imuri on käytössä aika tiheään, koska taloudessa on mm kolme kissaa => karvaa tulee jonkun verran. Imurissa ei ole ollut mitään vikaa, ainakaan vielä. Suosittelen hankintaa.


    • ois...
    • tyytyväinen...

      Eletrolux cyclone, hyvä peli ja huoleton.

      • APO3

        Miten vanha imuri on?
        Mitä maksoit?


      • TodellakinPettynyt

        Tilasin Tokmanilta tuon Electrolux cyclonic imurin, 89 euroa.
        Siis niin huono kuin voi vaan olla! Ei imenyt oikein mitään sillä täydellä teholla. Ja, pölykotelon tyhjennys ei ole vaivatonta. Joutuu avaamaan kaksi osaa siitä, ja pöly oli takertunut siihen pienempään osaan kiinni. Piti repiä käsin irti. Kaiken lisäksi piti pyytää naapuria kääntämään se pienempi osa auki. Niin oli jäykkä että en saanut sitä käännettyä.

        Olen yrittänyt etsiä tämän imurin tehoa, mutta missään ei mainita sitä. Älkää ostako! Minun vanha LG pussiton imuri on 10 kertaa paremmin imevä ja helppo tyhjentää. Luulin saavani paremman tuosta Electroluxista, mutta toisin kävi.


      • Anonyymi
        TodellakinPettynyt kirjoitti:

        Tilasin Tokmanilta tuon Electrolux cyclonic imurin, 89 euroa.
        Siis niin huono kuin voi vaan olla! Ei imenyt oikein mitään sillä täydellä teholla. Ja, pölykotelon tyhjennys ei ole vaivatonta. Joutuu avaamaan kaksi osaa siitä, ja pöly oli takertunut siihen pienempään osaan kiinni. Piti repiä käsin irti. Kaiken lisäksi piti pyytää naapuria kääntämään se pienempi osa auki. Niin oli jäykkä että en saanut sitä käännettyä.

        Olen yrittänyt etsiä tämän imurin tehoa, mutta missään ei mainita sitä. Älkää ostako! Minun vanha LG pussiton imuri on 10 kertaa paremmin imevä ja helppo tyhjentää. Luulin saavani paremman tuosta Electroluxista, mutta toisin kävi.

        Haha, naisten naapurina mies joutuu joskus mitä kummallisimpiin tehtäviin avustajaksi, minä olen joutunut kerran parkkipaikallakin avaamaan naiselle virvoitusjuomapullon, jonka korkkia ei itse jaksanut vääntää auki xD


    • mielummin

      keskuspölyimuri..
      sellainen esim.komeroon laitettava keskusyksikkö.
      meillä perinteinen keskuspölyimuri ja kakkosimurina Dyson pölyimuri, jossa ei pölypussia tarvita. Ja siinä on pestävä tuloilmasuodatin. Näpsäkkä vehje, on tosin pikkuisen tyyris, reilu 350€

      • et laita

        keskuspölynimuria. Meillä "uusi" talo, jossa heti muuton yhteydessä ei ollut vielä kytketty keskuspölynimuri toimintaan. Imuroimme siis perinteisellä Volta imurilla. Nyt on sitten vuosi imuroitu keskuspölynimurilla ja ikävä on sitä vanhaa imuria. Imutehot olivat ihan toista luokkaa ja kaikin puoli kätevämpi. Pikkuisen kun saamme säästettyä niin keskuspölynimuri nostetaan vintille säilöön ja tilalle tulee kunnollinen tavallinen imuri. Harkitkaa tarkkaan sitä letkun vetämistä huoneesta toiseen ja sitäkin, että keskuspölynimurissa ei ole yhtä hyvä imuteho.


      • Anonyymi
        et laita kirjoitti:

        keskuspölynimuria. Meillä "uusi" talo, jossa heti muuton yhteydessä ei ollut vielä kytketty keskuspölynimuri toimintaan. Imuroimme siis perinteisellä Volta imurilla. Nyt on sitten vuosi imuroitu keskuspölynimurilla ja ikävä on sitä vanhaa imuria. Imutehot olivat ihan toista luokkaa ja kaikin puoli kätevämpi. Pikkuisen kun saamme säästettyä niin keskuspölynimuri nostetaan vintille säilöön ja tilalle tulee kunnollinen tavallinen imuri. Harkitkaa tarkkaan sitä letkun vetämistä huoneesta toiseen ja sitäkin, että keskuspölynimurissa ei ole yhtä hyvä imuteho.

        Tuosta keskuspölynimurista tuskin kenellääkään on hyviä kokemuksia. Ehkä parantuneet kritiikin myötä. Mutta edelleen paras on se perinteinen. Tuli mieleen äitivainaan pönttö- Hoover. Alansa huippua aikoinaan.


    • sanoa muista mutta

      mä hölmö ostin dysonin vuosi sitten. yritin tutustua asiaan kun kaverilla oli jo ollut saksata 7 vuotta sitten ostettu dyson. kaveri oli tohkseissaan kun ei tarvii pusseja (sillä ei siis ikinä oo niitä varastossa)...

      jostain testeistä kaveri kertoi että joku ehkä panasonic oli saanut hyvät arvosanat, mutta tää dysonkin sai jossain parhaat pisteet. maksoi 500 € ja kyllä kaduttaa!

      imuteho on tyhjänäkin surkee, ei esim. pysty imemää kunnolla hiekkaa muovipäällysteiseltä lattialta jne. matto imurifunktio ehkä tarkoitettu kokolattiamatoille (koska on englantilainen) repii irtomattoja rikki. ja vielä ERITTÄIN epäergonominen, eli kömpelöin imuri jota ikinä olen käyttänyt. varsi ja suutinosat TODELLA painavat eikä mahdu kapeisiin paikkoihin-lisäksi ei mahdu siivouskomeroon jne jne.
      mulle kaikkkein tärkein on tuo imuteho ja tietenkin käyttömukavuus, jotka kummatkin tässä imurissa siis luokattomia!

      vaikken aiheesta tiedä paljoa, niin suosittelen että et hanki dysonia, se on totaalinen susi, ja kallis sellainen.

      • hai ui

        Niin itse ostin Dysonin Kirby esittelyn jälkeen,gon huomasin vanhan imurin olleen tiensä päässä.Itselläni on tuo teleskooppi varrella ja olen ollut todella tyytyväinen imutehoon ja muutenkin Dysoniin.Ihmettelen jos imurisi ei ime pieniä hiekanmurusia mutta irtomatot se vie mennessään.Pienet matot meinaa minullakin lähteä`irti` maasta mutta onneksi osaan käyttää tuota nappia varressa joka `keventää` imutehoa.Säiliön tyhjennys on melko vaivatonta ei tietenkään niin helppoa kuin pölypussin vaihtaminen uuteen mutta ulkona säiliön tyhjentäminen on mielestäni erittäin vaivatonta ja jäävät pölyt ulos.Säilytystilaa meidän Dyson vie hieman vähemmän kuin vanha pölynimuri jotenka en siitäkään anna miinuksia,myöskään melutaso ei ole minun korvilleni liikaa,tosin en ole vertaillut imuriin jota myydään hiljaisen äänen kustannuksella.Markantalo joka ei myy Dyson imureita haukkuivat pussittomat imurit maan rakoon,ehkä näin onkin MUTTA eivät ole tutustuneet Dysoniin.Onhan Dysonia kehitelty vuosia ja siinä on aivan erillainen kone sisällä.Ei tarvitse ostaa pölypusseja ja hepa suodatin on pestävää mallia jotenka siinäkin säästän vuodessa ainakin40euroa.En tiedä kuin usein tuollaisia hepa suodattimia tulisi vaihtaa vuosittain muissa imureissa.Noh itse olen Dysonin onnellinen omistaja:)


    • ei ikinä paskaa

      Volta cyclone xl imurin prismasta 159e.Mielestäni sama maksaa teknisillä 199e.No mutta kannattaa vertailla hintoja kuitenkin.Olen ostokseeni enemmän kuin tyytyväinen.Imutehoa on niin paljon että ei täysillä voi pitää,jos kevyitä mattoja imuroi.Miinuksena voi pitää aika raskasta ja isoa kokoa.Kävin katsomassa kaikkia malleja,ja mielestäni tämä oli ehdottomasti vankimman oloinen,ja säiliö on iso ja todella helppo tyhjentää.Lisäksi on kaikki hepa suodattimet ym.Kaikki pestäviä jotenka niitäkään ei tarvitse investoida.Rehellisesti voin suositella,on hintansa väärtti!

    • Voltasta

      Ostin Voltan pölypussittoman Cyclone XL-imurin. Ajattelin, että viimeinkin päästiin pölypussien metsästämisestä ja vaihtamisesta. Imuri oli kuitenkin aivan tehoton, sen suulakkeeseen ei tarttunut edes A4-paperi! Vein imurin takaisin kauppaan, josta minulle annettiin uusi vastaava tilalle. No, tämä imi jonkinlaisella teholla noin pari minuuttia. Kun pölyä keräävä "sukkula" oli ohuen pölykerroksen peitossa, noin 2 minuuttia imuroituani, imuteho väheni olemattomaksi, ja minun piti irrottaa kaikki pölysäiliön osat, jotta sain sukkulan irti ja pölyn poistettua. Itse säiliössä ei ollut tuolloin vielä kuin muutama pieni roska! Muutaman kerran toistettuani tämän sain tarpeekseni mokomasta "imurista". Vein sen takaisin liikkeeseen, sanoin etten tarvitse imuria, jota pitää tyhjentää 10 kertaa parin makuuhuoneen imuroinnin aikana, eivätkä he enää yrittäneet tyrkyttaa uutta vastaavaa tilalle. Liekö muutkin palauttaneet...vai oliko joku "maanantaierä". Ainakaan itse en enää mitään Voltaa ajattelekaan. Ostan kunnollisen pölypussillisen imurin, siihen asti raahaan isoa, mutta tehokasta vanhaa Mieleäni yläkertaan ihan mielelläni. Ainakin puhdasta tulee kerralla!

      • imuritoope

        Itse ostin myös vastaavan Voltan ja hyvin vörkkii!! Tila 75m2 ja siinä asuu kaksi aikuista ja koira (Villakoira, josta ei tosin lähde karvaa, muutenkuin parturoidessa)... ei enää luonnon haaskausta pölypussien muodossa!!!!


    • vain ammattilaisille

      Täys romu...2vuotta takuuta... ollut mulla vuoden ja ollut huollossa 2 kertaa = YLI 2 KUUKAUTTA...kun se kartionmallinen virtauksen pyörteyttäjä säiliössä(vai mikä se on) menee tukkoon, niin imuteho putoaa rajusti ja kun sillä sitten yrittää vielä imuroida, palaa moottori...ja kun se pölysäiliö... nopsasti nostettavissa, kun se irtoo imurista niin säiliön kansi aukee....kaikki roskat on lattialla ja sulla on kädessä imuri joka ei ime!!!

      • havaintoja

        Volta cyclonen pölysäiliön ja suodattimien kanssa taistellessa menee melkoisesti aikaa.
        Suodatin tukkeutuu harvoin ja moottorin edessä oleva suodatin puhdistetaan ohjekirjan mukaan vain "aika ajoin". Käytännössä kuitenkin säiliö pitää tyhjentää joka kerran jälkeen, jotta imuteho säilyisi ja suodattimetkin 2-3 siivouskerran välein. Ikävää on jos joutuu puhdistamaan sen sykloonin (suomeksi pyörre-erotin), sillä hiusten ja lankojen saaminen pois päädyn kautta ei onnistu kuin pitkien pihtien kanssa. Ja huonosti sittenkin kun suppilo on karkeapintainen.
        No toisessä päässä säiliötä on myös kansi, mutta sen avaaminen on todella työlästä, kun jäykät muoviväkäset ovat kuin vastahanka sisäkkö, joka antaatuu vasta pitkän viivytystaistelun jälkeen.
        Kartiosuppilon saa nyt putsattua. Kumitiiviste on karannut urastaan, joten se pitää asetella uudelleen. päädyn takaisin saaminen vaatii miehen, melkein karhun voimat enenekuin väkäset myötää sen verran, että pääty settuu paikalleen. Kolme yritystä ja onnistuminen vasta sitten kun ymmärtää painaa kantta sekä sivulta että päältä yhtaikaa. No suodattimet pitää vielä vesipestä ja kuivattaa ennenkuin ne saa paikalleen ja homma on valmis. Temppuilun aikana varisee pölyä työpödälle, joten tyhjennyksen voisi oikeastan tehdä vain pihanurmikolla.
        Kunnon imutehon varmistamiseksi säiliö pitää siis tyhjentää joka kerta ja suotimet 2-3 imurointikerran jälkeen.
        Imurointiin kuluu aikaa vartti ja huoltoon vähän kauemmin.
        Sinänsä imuteho on hyvä tyhjällä säiliöllä ja käyntiääni hiljainen. Melko painava perässä raahattavaksi laitteeksi Volta kuitenkin on. Ja johto on liian lyhyt, Electroluxissa oli 2-3 metriä pidempi eli eteisestä virtaa otettaessa ylettyi juuri kaikkien huoneiden perukoille, myös partsille. Voltan imusuulake on yksinkertaisen tuntuinen ja vähän korkea . joten se ei mene matalien huonekalujen alle.
        Katson, että kokemusta on erilaisista imureista ja niiden ominaisuuksista on riittävästi, sillä aloitin 300 watin Hooverilla vuonna -60


      • allergialiiton
        havaintoja kirjoitti:

        Volta cyclonen pölysäiliön ja suodattimien kanssa taistellessa menee melkoisesti aikaa.
        Suodatin tukkeutuu harvoin ja moottorin edessä oleva suodatin puhdistetaan ohjekirjan mukaan vain "aika ajoin". Käytännössä kuitenkin säiliö pitää tyhjentää joka kerran jälkeen, jotta imuteho säilyisi ja suodattimetkin 2-3 siivouskerran välein. Ikävää on jos joutuu puhdistamaan sen sykloonin (suomeksi pyörre-erotin), sillä hiusten ja lankojen saaminen pois päädyn kautta ei onnistu kuin pitkien pihtien kanssa. Ja huonosti sittenkin kun suppilo on karkeapintainen.
        No toisessä päässä säiliötä on myös kansi, mutta sen avaaminen on todella työlästä, kun jäykät muoviväkäset ovat kuin vastahanka sisäkkö, joka antaatuu vasta pitkän viivytystaistelun jälkeen.
        Kartiosuppilon saa nyt putsattua. Kumitiiviste on karannut urastaan, joten se pitää asetella uudelleen. päädyn takaisin saaminen vaatii miehen, melkein karhun voimat enenekuin väkäset myötää sen verran, että pääty settuu paikalleen. Kolme yritystä ja onnistuminen vasta sitten kun ymmärtää painaa kantta sekä sivulta että päältä yhtaikaa. No suodattimet pitää vielä vesipestä ja kuivattaa ennenkuin ne saa paikalleen ja homma on valmis. Temppuilun aikana varisee pölyä työpödälle, joten tyhjennyksen voisi oikeastan tehdä vain pihanurmikolla.
        Kunnon imutehon varmistamiseksi säiliö pitää siis tyhjentää joka kerta ja suotimet 2-3 imurointikerran jälkeen.
        Imurointiin kuluu aikaa vartti ja huoltoon vähän kauemmin.
        Sinänsä imuteho on hyvä tyhjällä säiliöllä ja käyntiääni hiljainen. Melko painava perässä raahattavaksi laitteeksi Volta kuitenkin on. Ja johto on liian lyhyt, Electroluxissa oli 2-3 metriä pidempi eli eteisestä virtaa otettaessa ylettyi juuri kaikkien huoneiden perukoille, myös partsille. Voltan imusuulake on yksinkertaisen tuntuinen ja vähän korkea . joten se ei mene matalien huonekalujen alle.
        Katson, että kokemusta on erilaisista imureista ja niiden ominaisuuksista on riittävästi, sillä aloitin 300 watin Hooverilla vuonna -60

        hyväksymiä suurin osa kuitenkin, että onkos jollain kokemuksii siitä paremmin. Mitä oon lukenut niin sen ssäiliön tyhjentäminen aika ilkeetä puuhaa, mutta toisaalta se myös imee ne pölyt eikä puske niitä takasin poistoilman mukana?


    • Voltamies

      volta Cyclone XL on ylivoimaisesti huonoin imuri, mitä olen ikinä käyttänyt. Siis ylivoimaisesti.

      Sykloni tukkeutuu heti. Imu loppuu siihen.

      Hienosuodatin tukkeutuu välittömästi.

      Ja pitää vielä ylivoimaisesti eniten meteliä, edes Philipsin "Silence" (Sic!) malli ei pystynyt tähän äänentasoon. Sillä jopa läheisen hautuumaan vakituiset asukit heräsivät. Mutta Volta vetää niillekin vertoja, uskomatonta mutta totta.

      Maailmankaikkeuden p****n imuri ikinä; Volta Cyclone XL. En ostaisi edes anopille.

    • siivooja1

      miten pussittoman pölynimurin suodattimet saa kotioloissa puhdistettua ja pahan hajun pois?

    • ei enää ikinä.
      • Tintto

        Minulla oli vajaat kaksi vuotta käytössä Electroluxin pölypussiton imuri ja se taistelu riitti. Imukyky huono ja puhdistus hankala. Parin kerran imuroinnin jälkeen (83 neliötä) "hälytysvalo" syttyi ja saman tien sammui koko kone. Sitten piti taas puhdistaa ja puhdistaa ja vielä kerran puhdistaa....Meni enemmän aikaa itse imurin huoltoon ja puhdistukseen kuin imuroimiseen. Lopulta mitta täysi ja ostin tavallisen perinteisen pussillisen, johon olen ERITTÄIN tyytyväinen! Ei koskaan enää pussitonta lelua, kiitos!


    • pekka-

      Minulla on ollut Dyson nyt pari vuotta, enkä missään nimessä ottaisi enää mitään muuta imuria.
      Aiemmin on ollut pino pussillisia, Electroluxia, mieleä... sitten oli yksi pussiton Philips johon kypsyin aika nopeasti.

      Dyson on ololut ensimmäinen imuri, joka on toiminut lupasten mukaan. Siivottavana 180 neliön omakotitalo, lapsi ja kaksi koiraa.

      Ainoa miinus on pienehkö pölytila, imurin saa tyhjentää usean kerran viikossa. Onhan sitä roskia, karvoja ja pölyäkin tosin aika tavalla.

    • Moi.

      Se valitseeko pölypussillisen tai -pussittoman imurin on aika pitkälti makuasia ja riippuu myös käyttötarpeista. Itselläni on pieni asunto, ja siivottavaa pinta-alaa vähän, joten pussin vaihtoa ei tarvitse tehdä usein. Myös kerrostaloasunnossa pölysäiliön tyhjentäminen saattaa olla yllättävän sotkuista puuhaa. Siksi oma valintani onkin toistaiseksi ollut perinteinen pussillinen imuri. Pölypussitonta imuria suosittelisinkin lähinnä, jos siivoustarve on suurta, pölypussi täyttyy nopeasti ja pussittoman imurin säiliö on mahdollista tyhjentää esim. suoraan ulkoroskikseen. Näin pölyä ei pääse takaisin huoneilmaan.

      Jos pölypussittomaan imuriin päätyy, tässä on yksi hyvä vaihtoehto.

      http://expert.fi/Tuotteet/Pienkoneet/Siivous-ja-ilmanpuhdistus/Imurit/Electrolux-ZUP3820B

      Samaisen mallisarjan, hieman paremmin varusteltu, mutta siivousteholtaan vastaava malli voitti muuten Kuningaskuluttajan testin aiheesta.

      Kaltaisilleni pienen kerrostalokämpän asuttajille taas suosittelisin tätä:

      http://expert.fi/Tuotteet/Pienkoneet/Siivous-ja-ilmanpuhdistus/Imurit/Electrolux-ZUS3922R

      Ainakin itse olen ollut omaan Ultra Silenceriini hyvinkin tyytyväinen.

      Terveisin,
      Tiiariina Expertiltä
      www.expert.fi

    • Kölsyin

      Joo,"Tysoni" täälläkin ja on kömpelöin ja kölsyin imuri ikinä!
      Imuteho kyllä riittää ja koiranhaju jää imurin sykloniin,mutta se syklonin sisusta on vaikea puhdistaa,pitäis olla toinen imuri sitä siivoamaan..Itse harjaan sen kuivalla tiskiharjalla.
      Imuletku on liian lyhyt ja mattosuutin oikea kölsy . Tuntuu että hajoaa kun sitä kantaa,mutta ihmeesti on kestänyt.
      Menettelee ,mutta tosi epäkäytännöllinen tuo meidän malli.

    • Ovet ja ikkunat

      auki ja lehtipuhaltimella pöhäytän

      • pölypussi parempi

        Vaihdan takasin pölypussiliseen on parempia.Molemmat kesti yli 12vuotta..Nykyinen Volta pölypussiton hajosi kun siivosin lasinsiruja.Siis huono vehje ei kestä ,myös kumman huonosti veti aina roskat.,moottori rupesi kipinöimään ja kesti vaivaist 2vuotta.


      • Anonyymi
        pölypussi parempi kirjoitti:

        Vaihdan takasin pölypussiliseen on parempia.Molemmat kesti yli 12vuotta..Nykyinen Volta pölypussiton hajosi kun siivosin lasinsiruja.Siis huono vehje ei kestä ,myös kumman huonosti veti aina roskat.,moottori rupesi kipinöimään ja kesti vaivaist 2vuotta.

        Volta voc21 pölypussittoman imurin puhdistus on helppoa ja vaivatonta,paina vain lukitus auki ja säiliö lähtee irti imurista. Säiliön kansi lähtee kiertoliikkeellä auki ja säiliön saa tyhjennettyä. Välillä kannattaa aukaista myös säiliössä olevat ruuvit niin saa säiliön kartion kokonaan irti ja puhdistettua.Kyseinen toimenpide kestää vähän kauemmin.Toimenpiteeseen tarvitaan ristipää ruuviväänin jolla saa säiliön sisällä olevan kannen auki. Pitkiä koiran karvoja ei kyseisellä imurilla kannata imuroida. Säiliön pieni imuaukko tukkiintuu helposti pitkistä karvoista. Vältä myös terävien esim:lasisirujen imurointia Voltan pölypussittomalla imurilla. Itsellä kyseinen imuri palvellut jo jonkin aikaa ilman ongelmia


    • jari

      ehkä huonoin pölynimuri mitä minulla on ollut koko ikänä.. huollon tarve verrattuna pussiliseen pölyn imuriin on ihan valtava koko ajan pitää puhdistaa imuria jos haluaa imu tehon olevan hyvä.. ja pitää puhdistaa koko ajan montaa eri osaa ihan sairaan raskasta heti huomenna meen ostaa normi imurin enkä koskaan enään erehdy tämmöseen...oikein harmittaa uudenpi tegnologia ei käytännössössä välttämättä todellakaan ole parenpi kuin se vanha... huh huh....

    • pussirotta

      Pojalle ostin HooverRush pussittoman imurin kun hän muutti pois kotoa.
      Ihan mitään tekemätön vekotin. Imut häviää heti ja kömpelö painava suulake.
      Sai tyttöystävän vanhemmilta vanhan pussillisen ja käyttää nyt sitä mielummin.
      Hooverissa meni rahat hukkaan.
      Itse imuroin vuonna 1997 ostetulla Philips Mobilolla ja hyvin toimii!

    • imuri2
    • Anonyymi

      Kuinka tyhjennän Volta imurin pölypussittoman
      Roc21

    • Anonyymi

      Dyson on ihan hanurista

    • Anonyymi

      Imuriton imuri olisi kätevä, saisi kuljetella pelkkää letkua vaan ympäri huonetta, tai pelkkää imupäätä pitkin lattioita. Ei tulisi sitä hemmetinmoista melua.

    • Anonyymi

      Hankalalta tuntuu ja etenkin dysonit aivan helvetisti ylihinnoiteltuja. Rikkaimuri on pussiton ja sekin ikävä tyhjentää, onneksi on parvekkeella roska-astia puutarhalaatikon sisällä. Isolla imurilla voi sitten puhdistaa rikkaimurin suodattimen, siihen on kätevä vaihtaa pölypussi pölyttömästi.

      • Anonyymi

        joo siitä kun heittää roskat parvekkeen kaiteen yli niin eipä niistä sen jälkeen tarvitse enää huolehtia.


    • Anonyymi

      Onko siellä pölyrasian jälkeen fillteri joka pitää vaihtaa?

    • Anonyymi

      Kattelin tuota Voltan Vok-21 Tokmannilta. Tarjouksessa 54,90
      Mutta kun näitä lukee, niin ehkä ei sovellu koiratalouteen, jossa karvoja joka paikassa.
      Vai onko kehittyneet nuo pussittomat imurit vuosien myötä.

    • Anonyymi

      Itel on pussiton imuri. Tehot olleet hyvät vaik joutuukin säiliön putsata useen. Nyt imutehot hävinnyt vaik putsannu röörit mitä pystyny...ei vaikutusta....mietin et pitääkö tosiaan suodatin ,ainaki takkaa uittaa ja antaa kuivuu nii tulisko imutehot takas? Jossei sekään tehoo nii imuri saa ilimalennon😑👿

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe