Saattaa olla (edullisen) kakkosauton hankinta edessä, joten kysyisin kokemuksia Clio II:sta 1.2 ja 1.4 litran (kahdeksan venttiilisillä) moottoreilla varustettuna. Tarkoitan mallia joka tuli myyntiin 1998. Toki valitsisin Clion mieluummin 1.2 16v tai 1.4 16v moottoreilla, mutta ne tulivat myyntiin vasta kai –01 ja ovat huomattavasti kalliimpia.
Itsellä on ollut Megane 1.6 16v –00 ja nyt Scenic 1.6 16v, joten kokemuksia Rellusta on. Lisäksi olen päässyt joskus ajelemaan Clio 1.4 16v:llä
-03 ja tykkäsin.
Mutta miten nämä kahdeksan venttiiliset koneet? Miten kestäviä ja millaisia käyttää? Entä auto muuten esim. talvella?
Clio II
HooVee
2
2360
Vastaukset
- sdfasd
yksinkertainen auto joka vie vähän bensaa, n 5 l/100 km 1,2 l moottorilla. oon ollu tyytyväinen. laakerit menee 100 t välein, alkuperäiset jouset katkee edestä. halpoja kumminkin korjata/ korjauttaa.
- Jalat jäässä...
Mulla Clio II 1,4 -99. Ihan ok peli muuten mutta näillä pakkasilla jalat jäätyy kun lämmityslaitteen
tehot ei oikein riitä ts. jos saa jalat lämpimäksi
niin yläpuolella viilenee tai toisinpäin..:/...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966