onko pilkki kokemuksia solojärveltä? mikä paras aika rautu pilkkiin?
solojärvi
2
3312
Vastaukset
- käynyt olen
Jos tarkoitat Inarin länsipuolella n20 kilometrin päässä sijaitsevaa Solojärveä niin siellä on tullut käytyä.Järvellä kalaa kyllä on riittävästi mutta raudun saamisesta en tiedä.Jopa paikalliset sanoivat että hyvin vähän jos ollenkaan.???????Järvi on vaarallinen paikka liikkua koska saaren jälkeinen takaosa on kovien virtausten ansiosta petollinen jäiden puolesta.Tulihan sieltä Harjusta keväällä.Samoin mahdollisesti oli isoa siikaa mikä kävi tökkimässä pilkkiä.Liikkui isoissa parvissa avannosta katsottuna.Järvestä saa isoa ahventa ja haukea.Samoin lohikala on hyvin saatavilla.Huhtikuun viimeisen viikon väri tuntui olevan keltainen harjukselle.Kaverini kolmanneksi suurin harjus Erän viime vuoden tilastoissa.Ivalosta Suutari Sepon kalastustarvike kaupasta sain viimehetken vinkit,pilkit ja syötit paikallisiin olosuhteisiin.On muuten harvinainen reilu kaveri turistille.Järvestä jäi positiivinen kuva jonne on helppo mennä.Myös kesäpaikka omalle veneelle .
- Etelän kalastaja
Erän kakkosnumerossa komea Harjus joka on saatu Solojärveltä.Taitaa olla suurin pilkki harjus Erä-lehteen ilmoitettuna viime vuonna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013