zzr 600 kokemuksia

eka pyöräksi?

Olen hommaamassa ekaksi pyöräksi tollasta kawan zzr 600 satasta. Tarkoituksena törsätä max. n. 5000 euroa. Hinnat näyttävät pyörivän tossa 3500-5000 euron paikkeilla vuosimalliltaan 92-95 kunnosta riippuen.
Millasia kokemuksia teillä on ko. pyörästä ja kestävyydestä. Vertailuissa pärjännyt aikanaan parhaiten yhdessä cbr 600 kanssa, tosin vastaavat hondat on huomattavasti kalliimpia.
Huomasi myös että zzr 600 on aikansa ehdottomasti nopein pyörä. Kelasi tutkaan 242km/h ja toisena honda cbr 225 km/h.
No siis kävin katsomassa tollasta 1993 mallista zzr 600, ml. n 40 000 ja kaikin puolin siisti.
Pyyntiä 4000 egee. Uskaltaakohan ostaa ilman remonttihuolia? ja mitä pitäisi ottaa huomioon pyörää ostaessa, esim. tyyppivikoja.

11

5877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihteissa
    • D/E

      itse tulin ostaneeksi viime kesänä -91 zzr:n mittarissa 70 000 onko ruuvattu en tiedä. mutta olin aika tyytyväinen pyörään. ainahan vanhassa on jotakin laittamista, tuo nokkaketjun kiristimen jumiutuminen on ilmeisesti tyyppivika mutta helposti korjattavissa. vaihteet on toiminut hyvin ja pysyy päällä. kannattaa katsoa pyörän yleiskuntoa, ja onko paljon tuunattu, se kertoo onko revitelty (viri osat ym.) myyjä sanoi että kaikki -90 alkupuolen pyörät ovat vähiinpäin tuontipyöriä, niikuin omanikin on, mutta jos pyörä on toimiva ja siisti ei muuta kuin osta pois.

    • leku.

      Imu venttiilit kulahtaa,kysy onko tietoo venttiilipalojen paksuudesta,jos alle 2.1on venttiilit finaalissa.

    • zetori600

      Kokemusta viime kesältä yli 16000 kilsaa. Hyvä on.

      vm-93 olisi myynnissä, vaihtuu isompaan zetoriin.

      Jos kiinnostaa, soittele 041-5018019

      Halvempi on kuin mitä olet miettinyt...

    • Tokatsu

      En maksaisi 3000eur enempää.

      • R.I.N

        Kuka URPO nyt sillä hintaa myisi. Käy katsomassa mitä tuohon hintaan on tarjolla..Tuskinpa uudenpaa E-mallia on kauheasti tyrkyllä..


    • zzr 600 D mallit

      Jos hankkii vanhemman ZZR 600 ensimmäiseksi pyöräksi, kannattaa huomioida että yli 15v pyöriin ei ymmärtääkseni saa täyskaskoa. Eli esim 1990-1991 ja kohta 1992 pyörässä voi olla rajoituksia. Jos on siisti pyörä niin pienikin kaatumisvaurio (esim aloittelijan tyypillinen paikkallaankaataminen) tekisi mieli korjata mutta menee omaan piikkiin ilman vakuutusta...

      • lompakostahan

        noi pikkukolhut menee on sitten kasko tai ei ..
        kumminkin niissä omavastuu yleensä , joten joku
        paikallaankaataminen esim vilkut paskaksi ..
        turha edes kuvitella että täyskasko korvais !


      • vanhoihin mopoihin
        lompakostahan kirjoitti:

        noi pikkukolhut menee on sitten kasko tai ei ..
        kumminkin niissä omavastuu yleensä , joten joku
        paikallaankaataminen esim vilkut paskaksi ..
        turha edes kuvitella että täyskasko korvais !

        Itellä on osakasko joka maksaa sata egee vuodessa ja korvaa hirvi- varkaus- ja ilkivallan... Mielestäni riittävä turva vanhoille pyörille. Jos joku kaataa pyörän/kaatuu parkissa niin...


      • Njuuk
        lompakostahan kirjoitti:

        noi pikkukolhut menee on sitten kasko tai ei ..
        kumminkin niissä omavastuu yleensä , joten joku
        paikallaankaataminen esim vilkut paskaksi ..
        turha edes kuvitella että täyskasko korvais !

        Täh :D
        No vakuutusyhtiöhän hihkuu onnesta jos jokanen laittas jonkun vilkun korjauksen kaskon piikkiin :D
        omavastuu todnäk jo ois enempi kuin ne joutuis maksaan siitä korjauttamisesta. Ja sitte sulta tippuis kaskon boonukset aika roimasti ja taas ne sais sulta nyhdettyä enempi rahaa sitäkin kautta :)


    • vesq

      Eipä hirvivakuutuksella tee oikein mitään :D Itse ei kyllä hyödy vakuutusyhtiöltä mitään, jos hirven kanssa törmää. Eipä jää kuskista paljoa jäljelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe