Onko kukaan ollut aurinkomatkojen vaelluspaketilla mayrhofenissa tai Zell am Seessä?
Millaisia kokemuksia? Entä hotellit? Kylissä ei taida iltaisin olla juuri elämää?
Entä Seefeldin Menthof, onko kokemuksia?
Mayrhofen
4
2793
Vastaukset
- Limone
Olen ollut Mayrhofenissa talvella, jolloin siellä on todella vilkas after ski ja iltaelämä. Kesällä ei varmastikaan tilanne ole sama.
Itse en välttämättä lähtisi vaelluslomalle paikkaan, joka on erittäin laaja laskettelualue. Onko sinulla tietoa miten vaellusreitit lähtevät kylästä, ja miten ne menevät laskettelurinteisiin nähden. Ei todellakaan ole mieltä yllentävää patikoida hiihtohissien lomassa. Kannattaa tämä asia ensin selvittää. Kylä on ainakin talvella ihan nätti.
Lähtisin enemmin sellaiseen paikkaan, joka on tunnettu hyvistä vaellusmaastoista eikä laskettelurinteistä. Tsekkaa esim. Stubaital.- Grussgott
Olen itse ollut mainitussa Stubaitalissa kesällä vaeltamassa, ja samalla reissulla piipahdimme myös Mayrhofenissa. Vaikka Mayrhofen onkin iso laskettelukeskus, niin sain sellaisen vaikutelman että vaellusmaastoja sieltä löytyy joka lähtöön (tosin kannattaa lähteä hissillä ensin kylästä pois) ja maisemat ovat ehkä dramaattisemmat ja monimuotoisemmat kuin Stubaitalissa. Myös Mayrhofenin kylä miellytti, jos haluaa vilkasta kylätunnelmaa niin Stubaitalin Neustift ja Fulpmes eivät ole parhaita vaihtoehtoja. Toisaalta hintataso taitaa olla siellä edullisempi ja esim. perhemajoitusta saa pilkkahintaan.
- Limone
Grussgott kirjoitti:
Olen itse ollut mainitussa Stubaitalissa kesällä vaeltamassa, ja samalla reissulla piipahdimme myös Mayrhofenissa. Vaikka Mayrhofen onkin iso laskettelukeskus, niin sain sellaisen vaikutelman että vaellusmaastoja sieltä löytyy joka lähtöön (tosin kannattaa lähteä hissillä ensin kylästä pois) ja maisemat ovat ehkä dramaattisemmat ja monimuotoisemmat kuin Stubaitalissa. Myös Mayrhofenin kylä miellytti, jos haluaa vilkasta kylätunnelmaa niin Stubaitalin Neustift ja Fulpmes eivät ole parhaita vaihtoehtoja. Toisaalta hintataso taitaa olla siellä edullisempi ja esim. perhemajoitusta saa pilkkahintaan.
Stubaitalista pääsee kyllä oikein hyville reiteille kun ei vietä viikkoa siellä kylällä vaan lähtee Höhenwegenille majalta majalle vaellukselle. Reitti menee yli 2000 metrissä...
- Nimetön
Limone kirjoitti:
Stubaitalista pääsee kyllä oikein hyville reiteille kun ei vietä viikkoa siellä kylällä vaan lähtee Höhenwegenille majalta majalle vaellukselle. Reitti menee yli 2000 metrissä...
Olet niin mukava ja hauska tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822