Mayrhofen

mieli tekis

Onko kukaan ollut aurinkomatkojen vaelluspaketilla mayrhofenissa tai Zell am Seessä?
Millaisia kokemuksia? Entä hotellit? Kylissä ei taida iltaisin olla juuri elämää?
Entä Seefeldin Menthof, onko kokemuksia?

4

3048

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Limone

Olen ollut Mayrhofenissa talvella, jolloin siellä on todella vilkas after ski ja iltaelämä. Kesällä ei varmastikaan tilanne ole sama.

Itse en välttämättä lähtisi vaelluslomalle paikkaan, joka on erittäin laaja laskettelualue. Onko sinulla tietoa miten vaellusreitit lähtevät kylästä, ja miten ne menevät laskettelurinteisiin nähden. Ei todellakaan ole mieltä yllentävää patikoida hiihtohissien lomassa. Kannattaa tämä asia ensin selvittää. Kylä on ainakin talvella ihan nätti.

Lähtisin enemmin sellaiseen paikkaan, joka on tunnettu hyvistä vaellusmaastoista eikä laskettelurinteistä. Tsekkaa esim. Stubaital.

• Grussgott

Olen itse ollut mainitussa Stubaitalissa kesällä vaeltamassa, ja samalla reissulla piipahdimme myös Mayrhofenissa. Vaikka Mayrhofen onkin iso laskettelukeskus, niin sain sellaisen vaikutelman että vaellusmaastoja sieltä löytyy joka lähtöön (tosin kannattaa lähteä hissillä ensin kylästä pois) ja maisemat ovat ehkä dramaattisemmat ja monimuotoisemmat kuin Stubaitalissa. Myös Mayrhofenin kylä miellytti, jos haluaa vilkasta kylätunnelmaa niin Stubaitalin Neustift ja Fulpmes eivät ole parhaita vaihtoehtoja. Toisaalta hintataso taitaa olla siellä edullisempi ja esim. perhemajoitusta saa pilkkahintaan.

• Limone
        Grussgott kirjoitti:

Olen itse ollut mainitussa Stubaitalissa kesällä vaeltamassa, ja samalla reissulla piipahdimme myös Mayrhofenissa. Vaikka Mayrhofen onkin iso laskettelukeskus, niin sain sellaisen vaikutelman että vaellusmaastoja sieltä löytyy joka lähtöön (tosin kannattaa lähteä hissillä ensin kylästä pois) ja maisemat ovat ehkä dramaattisemmat ja monimuotoisemmat kuin Stubaitalissa. Myös Mayrhofenin kylä miellytti, jos haluaa vilkasta kylätunnelmaa niin Stubaitalin Neustift ja Fulpmes eivät ole parhaita vaihtoehtoja. Toisaalta hintataso taitaa olla siellä edullisempi ja esim. perhemajoitusta saa pilkkahintaan.

Stubaitalista pääsee kyllä oikein hyville reiteille kun ei vietä viikkoa siellä kylällä vaan lähtee Höhenwegenille majalta majalle vaellukselle. Reitti menee yli 2000 metrissä...

• Nimetön
        Limone kirjoitti:

Stubaitalista pääsee kyllä oikein hyville reiteille kun ei vietä viikkoa siellä kylällä vaan lähtee Höhenwegenille majalta majalle vaellukselle. Reitti menee yli 2000 metrissä...

Olet niin mukava ja hauska tyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1289
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1212
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      78
      656
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      598
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      21
      576
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      533
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      485
    9. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      479
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      462
    Aihe