Ihminen kehittyy. Joka päivä tapahtuu uusia asioita. Joka päivä on omaksuttava uutta ja tehtävä uudelle tilaa; vanhan on lähdettävä. Vanhalle on sanottava kiitolliset hyvästit.
jaksetaan ja maksetaan eilispäivän asioista. Onneksi se uusi tulee ja uudet mahikset:)
0Äänestä
tuffe
Viisaita sanoja :) Pitäisi osata elää haikailematta ja katkeroitumatta, muistaa että ne valinnat mitkä aikoinaan teki, oli silloin ne oikeat, ja että niitä on vielä monta edessäpäin.
Sanoit ihan oikein siinä, että aikanaan tehdyt valinnat ovat silloin tuntuneet oikeilta - minulle ainakin ainoilta mahdollisilta :)
Jälkiviisaus varoittaa tehdyistä virheistä, mutta entäs ne tulevat valinnat ;DD
Itse jätän tulevana maanantaina hyvästit -99 asennetulle tahdistajalleni - Hän "on punaisella"... Tilanne todettiin (yllättäen) eilen, joten taitaa olla tehot vähissä :(((
On mukavaa saada viisikymppislahjaksi uusi "moottori" ;DDD
0Äänestä
tuffe
old_profile_21102 kirjoitti:
ymmärtää, että jälkiviisaus ei ole viisautta!
Sanoit ihan oikein siinä, että aikanaan tehdyt valinnat ovat silloin tuntuneet oikeilta - minulle ainakin ainoilta mahdollisilta :)
Itse jätän tulevana maanantaina hyvästit -99 asennetulle tahdistajalleni - Hän "on punaisella"... Tilanne todettiin (yllättäen) eilen, joten taitaa olla tehot vähissä :(((
Sinulla on sitten varmaan ollut muutama ahdistunut hetki. Voi, vaikeaa edes kuvitella..
Sinun puolesta tahdistaja sitten päätti, että pitää vielä mennä tähänkin leikkaukseen :((( Tahditon päätös :))
Huh, maanantain leikkaukseen.. ja noinkin isoon. Tulet olemaan ajatuksissani kunnes palaat. Ja varmaan monien muidenkin palstalaisten.
Onhan tuo mietelause hyvä, ja tottakin. En vaan oo koskaan ymmärtäny, miksi täysin poistaa, haudata vanha nicki. Sinähän et ole läheskään ainoa täällä joka niin on tehnyt..
Vastaukset 8
Vanhimmat
jaksetaan ja maksetaan eilispäivän asioista.
Onneksi se uusi tulee ja uudet mahikset:)
Viisaita sanoja :) Pitäisi osata elää haikailematta ja katkeroitumatta, muistaa että ne valinnat mitkä aikoinaan teki, oli silloin ne oikeat, ja että niitä on vielä monta edessäpäin.
ymmärtää, että jälkiviisaus ei ole viisautta!
Itse jätän tulevana maanantaina hyvästit -99 asennetulle tahdistajalleni - Hän "on punaisella"...
Tilanne todettiin (yllättäen) eilen, joten taitaa olla tehot vähissä :(((
Sinulla on sitten varmaan ollut muutama ahdistunut hetki. Voi, vaikeaa edes kuvitella..
Sinun puolesta tahdistaja sitten päätti, että pitää vielä mennä tähänkin leikkaukseen :((( Tahditon päätös :))
Huh, maanantain leikkaukseen.. ja noinkin isoon. Tulet olemaan ajatuksissani kunnes palaat. Ja varmaan monien muidenkin palstalaisten.
Tiedätkö, tuntuu hyvältä kun kerroit :)
...tätä mietin minäkin :)
Haleja!
Mutta tyylillä: )
Kauniisti kerrottu, kuin myös sanottu. : )
Onhan tuo mietelause hyvä, ja tottakin.
En vaan oo koskaan ymmärtäny, miksi täysin
poistaa, haudata vanha nicki. Sinähän et ole
läheskään ainoa täällä joka niin on tehnyt..