Ihminen kehittyy. Joka päivä tapahtuu uusia asioita. Joka päivä on omaksuttava uutta ja tehtävä uudelle tilaa; vanhan on lähdettävä. Vanhalle on sanottava kiitolliset hyvästit.
-Mahendra-
Halit kaikille!
Täällähän minä... Tokis:))
8
530
Vastaukset
- jane.london
jaksetaan ja maksetaan eilispäivän asioista.
Onneksi se uusi tulee ja uudet mahikset:) - tuffe
Viisaita sanoja :) Pitäisi osata elää haikailematta ja katkeroitumatta, muistaa että ne valinnat mitkä aikoinaan teki, oli silloin ne oikeat, ja että niitä on vielä monta edessäpäin.
ymmärtää, että jälkiviisaus ei ole viisautta!
Sanoit ihan oikein siinä, että aikanaan tehdyt valinnat ovat silloin tuntuneet oikeilta - minulle ainakin ainoilta mahdollisilta :)
Jälkiviisaus varoittaa tehdyistä virheistä, mutta entäs ne tulevat valinnat ;DD
Itse jätän tulevana maanantaina hyvästit -99 asennetulle tahdistajalleni - Hän "on punaisella"...
Tilanne todettiin (yllättäen) eilen, joten taitaa olla tehot vähissä :(((
On mukavaa saada viisikymppislahjaksi uusi "moottori" ;DDD- tuffe
Minea44 kirjoitti:
ymmärtää, että jälkiviisaus ei ole viisautta!
Sanoit ihan oikein siinä, että aikanaan tehdyt valinnat ovat silloin tuntuneet oikeilta - minulle ainakin ainoilta mahdollisilta :)
Jälkiviisaus varoittaa tehdyistä virheistä, mutta entäs ne tulevat valinnat ;DD
Itse jätän tulevana maanantaina hyvästit -99 asennetulle tahdistajalleni - Hän "on punaisella"...
Tilanne todettiin (yllättäen) eilen, joten taitaa olla tehot vähissä :(((
On mukavaa saada viisikymppislahjaksi uusi "moottori" ;DDDSinulla on sitten varmaan ollut muutama ahdistunut hetki. Voi, vaikeaa edes kuvitella..
Sinun puolesta tahdistaja sitten päätti, että pitää vielä mennä tähänkin leikkaukseen :((( Tahditon päätös :))
Huh, maanantain leikkaukseen.. ja noinkin isoon. Tulet olemaan ajatuksissani kunnes palaat. Ja varmaan monien muidenkin palstalaisten.
Tiedätkö, tuntuu hyvältä kun kerroit :)
- kikakakkonen
...tätä mietin minäkin :)
Haleja! - salavihkaa?
Mutta tyylillä: )
- niin ymmärsin
Kauniisti kerrottu, kuin myös sanottu. : )
Onhan tuo mietelause hyvä, ja tottakin.
En vaan oo koskaan ymmärtäny, miksi täysin
poistaa, haudata vanha nicki. Sinähän et ole
läheskään ainoa täällä joka niin on tehnyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048829Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723218- 171704
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79965- 55963
- 65910