YKSI MUISTO

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨



Ota vapautesi - ota muistot
en tee niillä mitään
Olen ehkä väsynyt jo
Surrut niin ja toivonut
pois unten syöväreihin

Ota vain kaikki - älä kiitä
Tämän yön ehkä itken
mutta en sinun tähden

Itken pienelle ajatukselle
joka syntyi kerran aamuun
'haluan herätä viereltäsi aina'

Tämän muiston - tämän sallin


Hellin ajatusta - vielä yhden yön verran




¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

10

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lio

      runossasi kaksi ensimmäistä säkeistöä tosi hienoja ja tuo "haluan herätä viereltäsi aina" ja "hellin ajatusta - vielä yhden yön verran" kruunasi koko runosi, kiitos hienosta lukuelämyksestä ja toivottelen samalla hyvää huomenta!

      • *MURUKULTA*

        Voi, lio! *nauraa* Pelastit päiväni..miten niin..?! Älä kysy! KIITOS! :))


    • Margitta

      Ihanaa päivää ystäväni sinulle.

      • *MURUKULTA*

        En tiedä, ajatus ei oikein juokse..
        pitäisi valmistella toisiakin töitä,
        kun on kurssi viik.lop.
        Kaikki vie niin aikaa! Mutta yritetään! :)
        ps. kirjoitan taas kun ehdin! :)

        Mukvaa pvää sin. ! :D


    • herppahuuli

      ajatukselle
      anna sen lentää
      vapaasti
      toiveiden mukaisesti

      Hyvää jatkoa

      • *MURUKULTA*

        Joko sen siivet kantaisi..
        Se oli niin pieni ajatus
        Jos minä toivoisin sille
        suuret siivet, niin se lentäisi
        sinne missä sen koti on.

        Kiitos, hh ja...kiitos! :)


    • Laivat

      ne surun tunnein maksetaan...

      Olet kuin jokisimpukka: teet surusta helmen. Jatka kirjoittamista!

      • *MURUKULTA*

        Simpukka kuolee kun helmi syntyy..
        Silloin varmaan syntyy uusi simpukkakin
        Niin täytyy tapahtua, näin täytyy uskoa!

        Kiitos palautteesta ja myötätuulta sinne ! :)


    • Rellu

      Hyvä ihme, miten voikin takuta tämä sivusto,
      ihan käsittämätöntä !

      Haikeuden säveliä
      " haluan herätä viereltäsi aina "
      joka muistoihin palaa, kyynelen pudottaen.

      Kaunista ja herkkää runoutta - kiitz.

      Lupsakkaa iltaa :)

      • *MURUKULTA*

        Vauh! Pääsin tänne asti!! *huoh* Etusivulle en pääse mitään kautta,:( enkä voi tietää näkyykö tämä etes siellä! Uskomatonta palvelua!!!!

        Minun pitäisi varmaan alkaa talviunille, suhteessa näihin kirjoituksiini ja yrittää keväällä uudelleen! Mietintä-myssy päähän! :)

        Toivotaan, että tämä 24:n hidastelu jo vihdoin loppuu ja pääsen lukeen runoja!
        Siihen asti, mukvaa iltaa kaikesta sähellyksestä huolimatta! (Nyt kokeilen lähettää....)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe