¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Ota vapautesi - ota muistot
en tee niillä mitään
Olen ehkä väsynyt jo
Surrut niin ja toivonut
pois unten syöväreihin
Ota vain kaikki - älä kiitä
Tämän yön ehkä itken
mutta en sinun tähden
Itken pienelle ajatukselle
joka syntyi kerran aamuun
'haluan herätä viereltäsi aina'
Tämän muiston - tämän sallin
Hellin ajatusta - vielä yhden yön verran
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
YKSI MUISTO
10
465
Vastaukset
- lio
runossasi kaksi ensimmäistä säkeistöä tosi hienoja ja tuo "haluan herätä viereltäsi aina" ja "hellin ajatusta - vielä yhden yön verran" kruunasi koko runosi, kiitos hienosta lukuelämyksestä ja toivottelen samalla hyvää huomenta!
- *MURUKULTA*
Voi, lio! *nauraa* Pelastit päiväni..miten niin..?! Älä kysy! KIITOS! :))
Ihanaa päivää ystäväni sinulle.
- *MURUKULTA*
En tiedä, ajatus ei oikein juokse..
pitäisi valmistella toisiakin töitä,
kun on kurssi viik.lop.
Kaikki vie niin aikaa! Mutta yritetään! :)
ps. kirjoitan taas kun ehdin! :)
Mukvaa pvää sin. ! :D
- herppahuuli
ajatukselle
anna sen lentää
vapaasti
toiveiden mukaisesti
Hyvää jatkoa- *MURUKULTA*
Joko sen siivet kantaisi..
Se oli niin pieni ajatus
Jos minä toivoisin sille
suuret siivet, niin se lentäisi
sinne missä sen koti on.
Kiitos, hh ja...kiitos! :)
- Laivat
ne surun tunnein maksetaan...
Olet kuin jokisimpukka: teet surusta helmen. Jatka kirjoittamista!- *MURUKULTA*
Simpukka kuolee kun helmi syntyy..
Silloin varmaan syntyy uusi simpukkakin
Niin täytyy tapahtua, näin täytyy uskoa!
Kiitos palautteesta ja myötätuulta sinne ! :)
- Rellu
Hyvä ihme, miten voikin takuta tämä sivusto,
ihan käsittämätöntä !
Haikeuden säveliä
" haluan herätä viereltäsi aina "
joka muistoihin palaa, kyynelen pudottaen.
Kaunista ja herkkää runoutta - kiitz.
Lupsakkaa iltaa :)- *MURUKULTA*
Vauh! Pääsin tänne asti!! *huoh* Etusivulle en pääse mitään kautta,:( enkä voi tietää näkyykö tämä etes siellä! Uskomatonta palvelua!!!!
Minun pitäisi varmaan alkaa talviunille, suhteessa näihin kirjoituksiini ja yrittää keväällä uudelleen! Mietintä-myssy päähän! :)
Toivotaan, että tämä 24:n hidastelu jo vihdoin loppuu ja pääsen lukeen runoja!
Siihen asti, mukvaa iltaa kaikesta sähellyksestä huolimatta! (Nyt kokeilen lähettää....)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
