Moi eli pyykinpesukone liitetään tälläiseen "papukaija liittimeen", mikä sen liittimen oikea nimi on ja voiko tuon liittää suoraan 32mm muoviputkeen vai tarvitaanko jokin välikappale??
"Pappukaija liitin"
4
722
Vastaukset
- mitä ei
ymmärrä??
- lkjh
Eli pyykinpesukone voidaan liittää seinästä törröttävään papukaijan nokkaa muistuttavaan liittimeen. (90 asteen mutka alaspäin).
Tällä hetkellä minulla on vain 32mm putki seinässä joka menee lattiakaivoon ja ennenkuin taasoitemiehet tulevat minun pitää keksiä tuohon putkenpäähän jokin liitin / pää.
-lkjh- - LVIS-elvis
lkjh kirjoitti:
Eli pyykinpesukone voidaan liittää seinästä törröttävään papukaijan nokkaa muistuttavaan liittimeen. (90 asteen mutka alaspäin).
Tällä hetkellä minulla on vain 32mm putki seinässä joka menee lattiakaivoon ja ennenkuin taasoitemiehet tulevat minun pitää keksiä tuohon putkenpäähän jokin liitin / pää.
-lkjh-Osta juurikin sellainen pesukoneen metallinen viemäröintiliitin. Siinä on mukana o-rengas, jolla se tiivistyy 32-milliseen viemäriputkeen. Muuta ei tarvita.
Laitat nyt sen viemäriputken päähän tulevan osan paikoilleen ja kierrät sitten siihen tiivisteen kanssa sen varsinaisen liitinosan, kun pinnat on valmiit. lkjh kirjoitti:
-lkjh-kuule putkimies paikalle.et tiedä varmaan edes oikeaa korkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1013786Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe543131- 793057
- 192915
- 282754
- 522472
- 192217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans52145- 602138
- 591996