Kuitusen MM-CUP haaveet

ainakaan ilman aineita

Virpi Kuitunen on osoittanut, että maailman huippu on jo saavutettu. Kuitunen taistelee maailmancupin kärkisijoista ja sanoi tv haastattelussa aamulla voittavansa cupin.
Mutta ei ainakaan puhtaana sillä valmentajatkin epäilevät yhtäkkistä kunnon nousua ja ikävä tosiasia kerran kärähtänyt on valmis uusiin menetelmiin jotka ei vielä näy testeissä.
Vielä me Suomalaiset saamme häntä koipien välissä kulkea häveten maastohiihdon käryä.

"torstai 15.2.2001, Lahden MM-hiihtojen avauspäivä
Jari Isometsä, Harri Kirvesniemi, Milla Jauho ja Virpi Kuitunen saavat kilpailupäivän
aamuna HemoHES:iä. Isometsä hiihtää 15 kilometrin hiihdossa neljänneksi ja antaa
positiivisen dopingnäytteen.

19

1499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmeri_

Ei saisi noin törkeästi herjata puhtaita urheilijoitamme. Mutta valitettavasti olet täysin oikeassa!

Kukapa jaksaa uskoa hiihdossa rehellisesti saavutettuun menestykseen Lahden kisojen jälkeen. Varsinkaan samojen urheilijoiden ja valmentajien toimesta.

Mutta kukaanhan ei ole syyllinen ennenkun on toteen näytetty, toivokaamme että se toteennäyttö ei toteudeu tänä kautena! Rehellisesti olen tätä mieltä! Suomalaisten urheilijoiden menestyt lämmittää suuresti sydäntäni, mutta pakko myöntää etää enempi kylmää ajatus vilpillisin keinoin saavutetusta menenstyksestä!

• En tiedä jäävätkö tänä talvena, mutta jonakin talvena taas aivan varmasti.

Kummasti se Kuitusen selkäkin aina paranee. Yhtenä päivänä on niiiiiiiin kipeä ja seuraavana päivänä voittaa muut minuutti kaupalla, no ei ihan mutta reilusti kuitenkin. Eikä selkä kivusta tietoakaan.

Mulla meni kiinnostus koko hiihtoon sen Lahden jupakan jälkeen. Kaikkein pettynein olin Mika Myllylään. Olin pitänyt häntä tunnollisena ja rehtinä urheilijan joka tarjosi meille suomalaisille unohtumattomia, sykähdyttäviä hetkiä voittamalla olympia- ja mm-mitaleja.
        Mutta kaikki romahti Lahdessa. Ei ne Mikan voitot enää tuntuneet samalta kun tiesi että aineita on ihan varmaan käytetty jo paljon ennen Lahtea.

Toivotaan että testaus kehittyy. Nythän ne kielletyt aineet on aina askeleen edellä testaajia. Mutta toivotaan että kehittyy ja jäävät kiinni. Ettei taas tarvitse kulkea häntä koipien välissä!

• palstalla
        piive kirjoitti:

En tiedä jäävätkö tänä talvena, mutta jonakin talvena taas aivan varmasti.

Kummasti se Kuitusen selkäkin aina paranee. Yhtenä päivänä on niiiiiiiin kipeä ja seuraavana päivänä voittaa muut minuutti kaupalla, no ei ihan mutta reilusti kuitenkin. Eikä selkä kivusta tietoakaan.

Mulla meni kiinnostus koko hiihtoon sen Lahden jupakan jälkeen. Kaikkein pettynein olin Mika Myllylään. Olin pitänyt häntä tunnollisena ja rehtinä urheilijan joka tarjosi meille suomalaisille unohtumattomia, sykähdyttäviä hetkiä voittamalla olympia- ja mm-mitaleja.
        Mutta kaikki romahti Lahdessa. Ei ne Mikan voitot enää tuntuneet samalta kun tiesi että aineita on ihan varmaan käytetty jo paljon ennen Lahtea.

Toivotaan että testaus kehittyy. Nythän ne kielletyt aineet on aina askeleen edellä testaajia. Mutta toivotaan että kehittyy ja jäävät kiinni. Ettei taas tarvitse kulkea häntä koipien välissä!

jos multa menee kiinnostus hiihtoon niin enhän minä täällä klikkaa jokaiseen kirjoitukseen vastausta, että (Lahden doping)kyllä oli kauheaa, kaikki suomalaiset käyttävät.

Vastailet omiin kirjoituksiisi ja annat kuvan, että kysymyksessä olisi monta kirjoittajaa.

YMMÄRTÄISIT EDES HÄPEILLÄ!!!!!!

• palstalla kirjoitti:

jos multa menee kiinnostus hiihtoon niin enhän minä täällä klikkaa jokaiseen kirjoitukseen vastausta, että (Lahden doping)kyllä oli kauheaa, kaikki suomalaiset käyttävät.

Vastailet omiin kirjoituksiisi ja annat kuvan, että kysymyksessä olisi monta kirjoittajaa.

En ole ikinä vastannut omiin kirjoituksiini!
        Jos luulet tuntevasi minut niin taatusti erehdyt!

Eikös tämä keskustelu palsta ole tarkoitettu kaikille, myös minulle! Saan vastata kenelle hakuan ja kertoa miltä MINUSTA tuntuu!
        Joka kerta kun vastaan niin vastaan tällä nimimerkillä. Minulla on vain tämä yksi ainoa. Ilman nimimerkkiä en vastaa KOSKAAN!

Ei minun tarvitse hävetä mutta ymmärrä SINÄ hävetä! Tuollainen kirjoitus loukkasi kuule tosi pahasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Elmeri_
        palstalla kirjoitti:

Sinä pässi et ilmeisesti edes ymmärrä suomenkieltä. Vai onko Äiti unohtanu kertoa mitä tarkoittaa sana :"nimimerkki".

• Elmeri_ kirjoitti:

Sinä pässi et ilmeisesti edes ymmärrä suomenkieltä. Vai onko Äiti unohtanu kertoa mitä tarkoittaa sana :"nimimerkki".

Tuli mitta täyteen!

Voipi mennä aikaa ennenkun minä tänne kommentteja kirjoitan!
        Olen melko uusi kirjoittelija ja luulin että tää on ihan reilua ja kivaa mutta eipäs näköjään ole!

Niin että KIITTI ja MOI!!!!!!!!!!!!!!!

• hiihdonystävä
        piive kirjoitti:

Tuli mitta täyteen!

Voipi mennä aikaa ennenkun minä tänne kommentteja kirjoitan!
        Olen melko uusi kirjoittelija ja luulin että tää on ihan reilua ja kivaa mutta eipäs näköjään ole!

Niin että KIITTI ja MOI!!!!!!!!!!!!!!!

Ja eikun hyvää matkaa vaan raukkis!Het ku joku on erimieltä kanssasi alat vikiseen ja valittaan
        ja mittasi on täysi.Mitä luulet Kuitusen ajattelevan kirjoituksistasi.Käykö mielessäsi että hän voi loukkaantua paskanjauhannastasi.

"luulin että täällä on reilua ja kivaa" voi vitun tuppimulkku oletko itse reilu ja rehti?

Muista vanha totuus.Sinua kohdellaan samalla tavalla kuin kohtelet toisia.

• äölkjhgfds

Kärynneille ikuinen kilpailukielto. Tämä olisi viesti harkitsevillekkin.

• Olen tästä aivan samaa mieltä!

• junttapulikka

vaikka sanotankin että"kuka kerran kiinni jää sitä aina epäillään",niin urheilijatkin ovat puhtaita kunnes toisin todistetaan.
      Minä ainakin olen iloinen Virpin ja muitten puolesta jo siitä että ovat jaksaneet jaksaa urallaan sitkeästi ja vielä saavuttaneet menestystä sortumatta vaikkapa alkoholiin.
      ja miksi pitää jäädä kieriskelemään menneisiin ikäviin muistoihin kun ei niitä tekoja tekemättömiksi saa."Eteenpäin elävän mieli ,kuolleet taakseen katselkoot."
      Ja mikäli niin onnettomasti kävisi ,että käry kävisi niin mitä se jälkiviisaus auttaisi.Ei yhtään mitään.Tietysti jälkiviisas on aina oikeassa; etukäteen on vaikeampi olla viisas.

Ja onhan se Virpi ihan nätti ja lahjakas urheilija jolle toivon kaikkea hyvää elämässä,niin urheilu kun siviilielämässäkin.

• Olen ma

Minä en hyvällä tahdollakaan voi iloita Kuitusen edesottamuksista. Kehtaakin aloittaa uudelleen urheilijan uran käryn jälkeen. Siinä sen oikeen näkee, kun ne pitävät meitä katsojia ihan uunoina.

Luuletteko hyvät ihmiset, että tuo on onnistunut puhtaalla konstilla ja vaikka olisikin niin kerran on tehnyt urheiluideologian suurimman munauksen ja joutaisi pois koko touhusta. Pahinta tässä on se, että tällaiset hiihtäjät pilaavat kaikkien nuorten hiihtäjien maineen ja heitä epäillään heti kun alkaa tulla tulosta.

• niitten

tarpeessa näytät vieläkin olevan.Vai epäilee Kuitusen treenaaja Magnar Dalen suojattiaan?????
      Sinä se vasta olet melkoinen tietomies.
      Pistäppä pilipalipoika todisteet pöydälle väitteistäsi,millon Dalen on sanonut että Kuitunen voitti Tour de Skin doupattuna.

• oikaisu

Sanoiko Virpi todellakin että voittaa mm-cupin.
      Siinä haastattelussa minkä minä katsoin ei hän sanonut voittavansa,vaan toivoi voittavansa.

Teidän viestejä lukiessa tulee ensimmäisenä mieleen valheitten levittäjä Tiedonantaja.

• Elmeri_

Onko Norjalaiset keksineet jo uuden cupin.
      mc on olemassa,mutta MM-Cup......

• Elmeri_

Tosi hyvä veto varastaa nickkini kesken viestiketjun. Oletpa epätoivonen raukka!

• Elmeri_

Oikeastaan minulla oli muutakin asiaa(kysymys)mutta en ujona poikana heti kehdannut kysyä.

Mitä salvoja voi käyttää finneihin ja pukamiin
        Ja onko markkinoilla jonkinlaista universaali salvaa jota voi käyttää sekä pukamissa että finneissä.Se salva jota olen tähän asti käyttänyt pukamiin ei ole hyvä hiihtäessä,koska se tahrii housut pyllyn kohdalta ja siitä olen saanut irvailuja muilta hiihtäjiltä.

• Elmeri_

Oikeastaan minulla oli muutakin asiaa(kysymys)mutta en ujona poikana heti kehdannut kysyä.

Mitä salvoja voi käyttää finneihin ja pukamiin
        Ja onko markkinoilla jonkinlaista universaali salvaa jota voi käyttää sekä pukamissa että finneissä.Se salva jota olen tähän asti käyttänyt pukamiin ei ole hyvä hiihtäessä,koska se tahrii housut pyllyn kohdalta ja siitä olen saanut irvailuja muilta hiihtäjiltä.

• Jeppe_

Mc:n voittaa aina joku. Tämän sinun automaattisi mukaan se tarkoittaa aina dopingin käyttöä. Minusta urheilijan pitääkin uskoa voittavansa, kuka sitten uskoo ellei urheilija itse. Tämä on tervettä itseluottamusta, koska kerran mahdollisuudet ovat olemassa. Ei parane panna päätä pensaaseen vaan toimia uskonsa mukaan. Ei varmasti voita ellei edes yritä.

• Jokketoispualt

On aika vastuutonta ryhtyä syyttelemään parasta hiihtäjäämme dopingista, jota ei ole missään vaiheessa todettu.

Häivy tältä palstalta !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5306
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      125
      3634
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3526
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      3124
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2788
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2329
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2111
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      2010
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      433
      1669
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1588
    Aihe