Myynnissä poikasia!!

Tepatu

Eli akkaatti vauvoja varattavissa. Pieniä ja suloisia- isä: Tamanak's Cueburt emä: Elvenin Amanda. Tällä hetkellä kuukauden ikäisiä ja terveitä. Helmikuun 12 päivä luovutusikä.

Varaukset [email protected]
ja jos on lisää kysymyksiä, kysy ihmeessä!

9

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-ja-gekkofani

      Ihanaa, meikän kasvatti on isä ^^

    • kotilo-kaktusfani

      Miksi tuota sähköpostia ei lue kotisivuillasi? Entä miksi kotisivujesi mukaan sinulla ei edes ole tuon nimisiä kotiloita? Ja mikset käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi?

      • vivi joka ei jaksa kirjautua

        Kyllä ainakin sprettien sivuilla lukee nuo nimet kun kävin kattomassa


      • Tepa(tu)
        vivi joka ei jaksa kirjautua kirjoitti:

        Kyllä ainakin sprettien sivuilla lukee nuo nimet kun kävin kattomassa

        Jooh sivuja pitäis vähän laittaa ajantasalle, mutta sen pitäis hoitaa Alisa. Minä olen sprettien "toinen käsi" eli hoitelen ne poikaset ja etin niille koteja ym.


    • TAKIA MYYT??????????

      Rahastusta viattomia luontokappaleita kohtaan?
      HÄVIÄ JA KATOA KOTILOINES SUN MUINES MAAN RAKOON!!
      Anna vapaus muille, kuten itellesikin!!!!!!
      HÄ-PEÄ!!!!!!!!!!

      • vivi

        Kotiloillakin on hinta sen takia että niitä ei ihan mihin tahansa purkkiin hetken mielijohteesta ostettaisi.Ja rahastukseksi en voisi sitä sanoa koska kotiloiden hoitoon menee huomattavasti enemmän rahaa kuin niistä sitten pyydetään joten voittoa ei kotiloilla ainakaan saa.
        "Miksi koirista rahastetaan!? kamalaa viattomien luontokappaleiden kauppaamista!terrieri jolla on valio vanhemmat ja siitä joutuu maksamaan 1000!Ilmatteeks pitäs kaikkia eläimiä jaella niin kaikki on iloisia!"
        ikään kuin näin vai?


      • kanerva.

        taidat luulla että akaattikotiloita on noi vaa suomen luoonnosta poimittu?


    • rfre

      moi! missä asut? paljo maksaa? millon ne voi hakee onko enempää elääkö ne vedessä tarviiko ne kalkkii mitä ne syö elääkö ne terraariossa :D haluaisin sellosen sulosen örkin :) ♥

      • Sprett

        Hei :). Täällä on Alisa eli se toinen Sprettien hemmo.

        Tein uuden topikin (vahingossa), kun sain nettini toimimaan (joka oli pari viikkoa mikä oli). Pahoitteluni.

        Teija ja minä asumme Helsingin Vuosaaressa. Kotilo maksaa 1 € kappale. www.sprettie.urli.net löytyy sivut ja minun tuosta uudesta topikista löytyy uusia vastauksia.

        Rfre: Suosittelen, että luet hieman lisää akaattikotiloista niin voit sitten harkita. (Alaikäisille vielä, että vaadimme vanhemmilta luvan!)

        ELI SPRETTIEN SIVUT OVAT UUDISTANEET ILMETTÄÄN ! Siellä on kuvia poikasista yms. joten käykääs kaikki (vaikka ette haluaisikaan ostaa) kurkkaamassa sivuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe