Mikäköhän motorolaani mahtaa vaivata kun se ei suostu vastaanottamaan soittoääniä tai mp3-tiedostoja, eikä edes poistamaan vanhoja!? (siis niitä mitkä olen sinne joskus muutamia kuukausia sitten ladannut..) pitäisiköhän se viedä huoltoon vai onko tälle käyttäytymiselle jokin looginen selitys minkä pystyn itse korjaamaan? Voiko matkapuhelimeen eksyä jostakin virus?... :)
Motorola V3 ongelmia.......
2
1283
Vastaukset
- sama
Mulla on ihan sama homma noiden mp3:sten kanssa. eli se valittaa että " ohjelmisto ei voi muodostaa yhteyttä puhelimeen" Tällä hetkellä mul o tasan yks mp3-biisi luurissa. On se toiminu joskus mutta nyt ei jostain syystä toimi. Luulin eka et saattas olla USB-piuhas ku se narisi välillä ettei yhteyttä ole muodostettu jne.. mut nyt mul o meidän digikameran piuha ja se toimii moitteetomasti mut ei silti voida muodostaa yhteyttä... voi jumaliste..
poistamalla ne biisit saat sillee et meet MULTIMEDIA - > ÄÄNET --> VALKKAA BIISI paina siit ylhäältä keskeltä se valikko ja siellä on poista.
jos ei noin poista niin kannattaa viedä huoltoon tai edes kysymää mikä mättää..- Essi
Juu ihan sama on ku mulla. mut mä en pysty poistamaan niitä mitenkään enää.. ja huomenna sitten lähetän sen huoltoon. onneks siinä on kahden vuoden takuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885