niin eli voiko marsulle antaa kaalia,kiinankaali on kuulemma suotavaa,mutta rupesin vaan miettimään että kanillehan ei saa antaa kaalia niin miksi sitten marsulle voi..meidän marsupojat ei kyllä edes tykkää kaalista=)ronkelit..
kaalia marsulle
6
3003
Vastaukset
- maassukka
ihan normaalia keräkaalia? jos näin.... niin ei suositella. Ihan pikkusen voi antaa...että ei se myrkyllistä ole, mutta aiheuttaa kaasuja joita marsu ei pysty poistamaan, ja kaasuuntumiseenhan voi nasu jopa kuolla.
- minäkin...
ajattelin, onko marsuilla sama homma tuon kaalin kanssa kun kanilla, että tulee ilmavaivoja.
- 10marsun omistaja
minäkin... kirjoitti:
ajattelin, onko marsuilla sama homma tuon kaalin kanssa kun kanilla, että tulee ilmavaivoja.
kyllä kaaleja voi antaa marsuille mutta pieninä määrinä ja varovasti totutellen.kiinankaali,parsakaali ja kukkakaali ovat sallittujen listalla,parsakaalissa huomattavasti enempi c-vitamiinia kuin muissa.meillä parsakaali on suurin herkku,voittaa jopa kurkunkin ja sitä syödään kolme-neljä kertaa viikossa muihin tuoreisiin yhdistettynä.pieninä määrinä ei ole haitaksi mutta suuret määrät ja tottumattomalle marsulle voivat kerätä kaasua,sama kaneilla pieniä määriä silloin tällöin muun tuoreen kanssa :)
- marsu-ukko
10marsun omistaja kirjoitti:
kyllä kaaleja voi antaa marsuille mutta pieninä määrinä ja varovasti totutellen.kiinankaali,parsakaali ja kukkakaali ovat sallittujen listalla,parsakaalissa huomattavasti enempi c-vitamiinia kuin muissa.meillä parsakaali on suurin herkku,voittaa jopa kurkunkin ja sitä syödään kolme-neljä kertaa viikossa muihin tuoreisiin yhdistettynä.pieninä määrinä ei ole haitaksi mutta suuret määrät ja tottumattomalle marsulle voivat kerätä kaasua,sama kaneilla pieniä määriä silloin tällöin muun tuoreen kanssa :)
minä en mielusti anna marsulleni ollenkaan kaalia :D salaattia kyllä :)
- marsut :D
marsu-ukko kirjoitti:
minä en mielusti anna marsulleni ollenkaan kaalia :D salaattia kyllä :)
marsuille ei saa antaa kaalia, eikä kanille. meijän marsuille myö annetaan yleensäkkin salaattii :)
- Anonyymi
Mou
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785