kaalia marsulle

????

niin eli voiko marsulle antaa kaalia,kiinankaali on kuulemma suotavaa,mutta rupesin vaan miettimään että kanillehan ei saa antaa kaalia niin miksi sitten marsulle voi..meidän marsupojat ei kyllä edes tykkää kaalista=)ronkelit..

6

3479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maassukka

ihan normaalia keräkaalia? jos näin.... niin ei suositella. Ihan pikkusen voi antaa...että ei se myrkyllistä ole, mutta aiheuttaa kaasuja joita marsu ei pysty poistamaan, ja kaasuuntumiseenhan voi nasu jopa kuolla.

• minäkin...

ajattelin, onko marsuilla sama homma tuon kaalin kanssa kun kanilla, että tulee ilmavaivoja.

• 10marsun omistaja
        minäkin... kirjoitti:

ajattelin, onko marsuilla sama homma tuon kaalin kanssa kun kanilla, että tulee ilmavaivoja.

kyllä kaaleja voi antaa marsuille mutta pieninä määrinä ja varovasti totutellen.kiinankaali,parsakaali ja kukkakaali ovat sallittujen listalla,parsakaalissa huomattavasti enempi c-vitamiinia kuin muissa.meillä parsakaali on suurin herkku,voittaa jopa kurkunkin ja sitä syödään kolme-neljä kertaa viikossa muihin tuoreisiin yhdistettynä.pieninä määrinä ei ole haitaksi mutta suuret määrät ja tottumattomalle marsulle voivat kerätä kaasua,sama kaneilla pieniä määriä silloin tällöin muun tuoreen kanssa :)

• marsu-ukko
        10marsun omistaja kirjoitti:

kyllä kaaleja voi antaa marsuille mutta pieninä määrinä ja varovasti totutellen.kiinankaali,parsakaali ja kukkakaali ovat sallittujen listalla,parsakaalissa huomattavasti enempi c-vitamiinia kuin muissa.meillä parsakaali on suurin herkku,voittaa jopa kurkunkin ja sitä syödään kolme-neljä kertaa viikossa muihin tuoreisiin yhdistettynä.pieninä määrinä ei ole haitaksi mutta suuret määrät ja tottumattomalle marsulle voivat kerätä kaasua,sama kaneilla pieniä määriä silloin tällöin muun tuoreen kanssa :)

minä en mielusti anna marsulleni ollenkaan kaalia :D salaattia kyllä :)

• marsut :D
        marsu-ukko kirjoitti:

minä en mielusti anna marsulleni ollenkaan kaalia :D salaattia kyllä :)

marsuille ei saa antaa kaalia, eikä kanille. meijän marsuille myö annetaan yleensäkkin salaattii :)

• Anonyymi

Mou

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2401
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      91
      2370
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      191
      2330
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1788
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1451
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1146
    Aihe