AAVISTUS ONNESTA

oooooooooooooooooooooooooo
***********************



Hipaisu - kevyt aavistus
Sydäntäni pientä
viemässäkö olet

Sievästi pidä - älä riko
vaan hoida - helli - hyväile

Kuin aamun ensisäde -

lämmittää

Joko onnenmurusia kohta kerään



************************
ooooooooooooooooooooooooooo

12

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Toivossa siivillä,herkästi.
      Murusista koostuu ihme.

      Luonnon herkkyys esiin tulee,
      suuren taiteilijan hipaisua.
      Lähtökuopassa jo tässä , metsään
      sinne riennän...

      Hyvää uutta tätä päivää.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Elämä yht'äkkiä voi yllättä,
        silloin murtuu vaikka jää.

        Toivo kun salaa taskussa kulkee,
        pimeyden pois tieltä sulkee.

        Kerro metsään terveisiä! :)
        Kiitos, Liisa ja lepoisaa iltaa! :)


    • herppahuuli

      Aamun uudet säteet
      sileilevät poskiasi
      hyväilevät huuliasi
      kuiskaavat korvaasi
      Ole onnellinen rakkaani

      Hyvää päivän jatkoa

      • *MURUKULTA*

        Oih! Sanat luen, mutta kuulla ne voin,
        kauniina korvissain ne soi.

        Laitoit pienet siivet kantapäihin mun,
        siis lennän nyt luoksesi sun! :)

        Kiitos, hh ! *hymyilee*


    • kastehelmiina

      Kevyt aavistus
      kuin enkelin siipien hipaisu
      mukavasti kutittaen

      ,,ja toivotaan,et pääset
      onnenmurusia keräämään,,*wirn*

      luota intuitioon!

      Päivääsi enkelin siipien lempeää suojaa :)))

      tulipas enkeleitä nyt,,noooh, niitä tarvitaan,,,

      • *MURUKULTA*

        Enkeleitä tarvitaan!! :)

        Ei niitä koskan liika ois,
        hymyillen vie huolet pois.

        Toisille minäkin enkeleitä pyydän,
        itselle, niin, ei muista pyytää.

        Kun silmät taas auki saa,
        monta enkeliä voi nähdä päällä maan!

        Kiitos enkuleista, kastehelmiina ja kivaa iltaa! :) *hymy*


    • Rellu

      hempeä hipaisu, herkkä sydämen kosketus,
      * pitääpi tästä kovasti, kiitz *

      Kivaa tulevaa viikonvaihdetta.

      • *MURUKULTA*

        ('venä...suomalainen-ruletti' vaan jatkuu täällä!)

        Vahva ja särkyvä, yhtä aikaa,
        viisas se joka tilanteet taitaa

        Rakastunutta sydäntä huolella kanna,
        älä sen särkyä käsissäs anna.

        Kiitos, Rellu ja sinullekin mukvaa viik.lop. ! :)


      • Kalle Kalakkuna
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        ('venä...suomalainen-ruletti' vaan jatkuu täällä!)

        Vahva ja särkyvä, yhtä aikaa,
        viisas se joka tilanteet taitaa

        Rakastunutta sydäntä huolella kanna,
        älä sen särkyä käsissäs anna.

        Kiitos, Rellu ja sinullekin mukvaa viik.lop. ! :)

        Zeta se juorus minulle että sinä
        tohelo oot männy puottamaan syömmes
        valtamerreen mutta ootkii sitte suannu
        tilalle uuven ja vetreemmän mutta näen
        amatöör kirurkina sanon vuan että ooppas
        sen kanssa varovaenen ja oeshan tässä ollu
        tilloo pitemmällekii runon luritukselle.....


      • *MURUKULTA*
        Kalle Kalakkuna kirjoitti:

        Zeta se juorus minulle että sinä
        tohelo oot männy puottamaan syömmes
        valtamerreen mutta ootkii sitte suannu
        tilalle uuven ja vetreemmän mutta näen
        amatöör kirurkina sanon vuan että ooppas
        sen kanssa varovaenen ja oeshan tässä ollu
        tilloo pitemmällekii runon luritukselle.....

        Sulleko se kaik' raataa..? Pitte otta puhuteluu, mokoma! Hehe.. Oo mie hyvis käsilöis, ku oh amatöör-kirurki ja toinen tohelo... :) Vuaan yht' mie uattelon, notta kovast' on teil nii tuo puhe samansorttista....ja sama kirijotusvirhekkii tulloo..!! :O

        Nii-in, jotta hyvet illat sulle ja....! :)


    • Taas kaunista luettavaa. Yötä taikka aamua ystävä Sinne jonnekin.

      • *MURUKULTA*

        Kamala kiire! Taas.. :))) Mutta sinulle huikkaan hyvät huomenet! :) Iltapäivällä laskeudun takaisin..
        Mukavaa päivää sinulle! :) Nyt meni...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe