oooooooooooooooooooooooooo
***********************
Hipaisu - kevyt aavistus
Sydäntäni pientä
viemässäkö olet
Sievästi pidä - älä riko
vaan hoida - helli - hyväile
Kuin aamun ensisäde -
lämmittää
Joko onnenmurusia kohta kerään
************************
ooooooooooooooooooooooooooo
AAVISTUS ONNESTA
12
497
Vastaukset
- TöllinLiisa
Toivossa siivillä,herkästi.
Murusista koostuu ihme.
Luonnon herkkyys esiin tulee,
suuren taiteilijan hipaisua.
Lähtökuopassa jo tässä , metsään
sinne riennän...
Hyvää uutta tätä päivää.Liisa- *MURUKULTA*
Elämä yht'äkkiä voi yllättä,
silloin murtuu vaikka jää.
Toivo kun salaa taskussa kulkee,
pimeyden pois tieltä sulkee.
Kerro metsään terveisiä! :)
Kiitos, Liisa ja lepoisaa iltaa! :)
- herppahuuli
Aamun uudet säteet
sileilevät poskiasi
hyväilevät huuliasi
kuiskaavat korvaasi
Ole onnellinen rakkaani
Hyvää päivän jatkoa- *MURUKULTA*
Oih! Sanat luen, mutta kuulla ne voin,
kauniina korvissain ne soi.
Laitoit pienet siivet kantapäihin mun,
siis lennän nyt luoksesi sun! :)
Kiitos, hh ! *hymyilee*
- kastehelmiina
Kevyt aavistus
kuin enkelin siipien hipaisu
mukavasti kutittaen
,,ja toivotaan,et pääset
onnenmurusia keräämään,,*wirn*
luota intuitioon!
Päivääsi enkelin siipien lempeää suojaa :)))
tulipas enkeleitä nyt,,noooh, niitä tarvitaan,,,- *MURUKULTA*
Enkeleitä tarvitaan!! :)
Ei niitä koskan liika ois,
hymyillen vie huolet pois.
Toisille minäkin enkeleitä pyydän,
itselle, niin, ei muista pyytää.
Kun silmät taas auki saa,
monta enkeliä voi nähdä päällä maan!
Kiitos enkuleista, kastehelmiina ja kivaa iltaa! :) *hymy*
- Rellu
hempeä hipaisu, herkkä sydämen kosketus,
* pitääpi tästä kovasti, kiitz *
Kivaa tulevaa viikonvaihdetta.- *MURUKULTA*
('venä...suomalainen-ruletti' vaan jatkuu täällä!)
Vahva ja särkyvä, yhtä aikaa,
viisas se joka tilanteet taitaa
Rakastunutta sydäntä huolella kanna,
älä sen särkyä käsissäs anna.
Kiitos, Rellu ja sinullekin mukvaa viik.lop. ! :) - Kalle Kalakkuna
*MURUKULTA* kirjoitti:
('venä...suomalainen-ruletti' vaan jatkuu täällä!)
Vahva ja särkyvä, yhtä aikaa,
viisas se joka tilanteet taitaa
Rakastunutta sydäntä huolella kanna,
älä sen särkyä käsissäs anna.
Kiitos, Rellu ja sinullekin mukvaa viik.lop. ! :)Zeta se juorus minulle että sinä
tohelo oot männy puottamaan syömmes
valtamerreen mutta ootkii sitte suannu
tilalle uuven ja vetreemmän mutta näen
amatöör kirurkina sanon vuan että ooppas
sen kanssa varovaenen ja oeshan tässä ollu
tilloo pitemmällekii runon luritukselle..... - *MURUKULTA*
Kalle Kalakkuna kirjoitti:
Zeta se juorus minulle että sinä
tohelo oot männy puottamaan syömmes
valtamerreen mutta ootkii sitte suannu
tilalle uuven ja vetreemmän mutta näen
amatöör kirurkina sanon vuan että ooppas
sen kanssa varovaenen ja oeshan tässä ollu
tilloo pitemmällekii runon luritukselle.....Sulleko se kaik' raataa..? Pitte otta puhuteluu, mokoma! Hehe.. Oo mie hyvis käsilöis, ku oh amatöör-kirurki ja toinen tohelo... :) Vuaan yht' mie uattelon, notta kovast' on teil nii tuo puhe samansorttista....ja sama kirijotusvirhekkii tulloo..!! :O
Nii-in, jotta hyvet illat sulle ja....! :)
Taas kaunista luettavaa. Yötä taikka aamua ystävä Sinne jonnekin.
- *MURUKULTA*
Kamala kiire! Taas.. :))) Mutta sinulle huikkaan hyvät huomenet! :) Iltapäivällä laskeudun takaisin..
Mukavaa päivää sinulle! :) Nyt meni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
