Apple TV

kaikkea sitä keksitään

Mielenkiintoinen uutuus tuo Apple TV. Homma hoituu langattomasti. Taidanpa noutaa itselleni tuollaisen. Myös uusi airport express vaikuttaa houkuttelevalta.

13

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostoaikeissa
      • on useampiakin.


      • peliin
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        on useampiakin.

        Laitatko linkkiä foorumeille, mistä voi lukea Apple TV kokemuksista.


      • peliin kirjoitti:

        Laitatko linkkiä foorumeille, mistä voi lukea Apple TV kokemuksista.

        vielä ole saatu haltuun? Hopeisen Omenan ja varmaan myös Omenamehun laite- ym. keskusteluista löytyy, nyt mun pitää lähtee, itsepalvelu!


    • alspe

      Homma hoituu? Mikä hiton "homma". Koita kirjoittaa asiaa jos sulla sitä on päässäsi.

    • en taida edes harkita

      Ei taida jengi ostaa apple tv:tä, kun ei yhtään kokemuksia ole. Taitaa olla susi jo syntyessään.

      • asennevamma?

        Hyvinhän nuo ovat menneet kaupaksi. AppleStoressa myydyimpiä tuotteita. Ihme asennevamma sulla kun heti leimaat tuotteen, vaikka et ole käyttänyt etkä lukenut kokemuksia.


    • näin päin

      Jos olen nauhoittanut leffan tv:stä tietokoneen kovalevylle, voinko katsoa sitä apple tv:n kautta tv:n näytöltä? Nauhoitus on tehty Anyseen ohjelmalla.

      • siitä ohjelmasta

        Jos sillä Anyseen ohjelmalla saa tallennettua mpeg4 muotoon niin onnistuu Apple TV:n kautta katsominen. Tuo Anyseenhän on kai joku Windows ohjelma niin kannattaa kysyä Windows palstoilta. Macissahan käytetään usein EyeTV ohjelmaa jossa tuo mpeg4 tuki ainakin on.


    • kerro jos on

      Tarvitaanko Apple "tv:n" kanssa laajakuvatelevisio vai käykö vanha putkimalli?

    • now and always

      Voiko iPodin liittää Apple telkkariin?

      • jason-blue

        Ei kai. Sulla kun varmaan on ne biisit iTunesissa, josta toi AppleTV ne hakee...


    • oqshanxuidjwbacsihxj

      Vittu mitä paskaa koko vitun apple tv.... koko ajan tulee jotain vitun päivityksiä missä menne 30 minsaa vaikka on 50m netti....?!?!? ja toiseks ku apple tv:n laittaa päälle niin kuva kyllä toistuu mutta äänet kuuluu läppäristä, noh sitten joutuu käynnistää läppärin uudestaa että saa äänetkin kuuluu apple tv:n kautta.... en edes muista että milloin olis toiminut ilman mitään yllätyksiä..... SIIS ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE PASKAAN!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe