GF 7900GTO

kellotusta..

Olen kuullut, että tästä GF 7900GTO:sta pysytisi kellottamaan GF 7900GTX:n. Voisiko joku kertoa, että miten se tapahtuu.

6

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nuo kellot toimi ainakin ongelmitta omalla GTO:lla.Silloinhan se on jo nopeampi kuin GTX(650/800MHz) vakiona.


    • 7900gtooooo

      Kortin pystyy kellottamaan ihan omilla ajureilla. Ei tarvitse ladata mitään erillisiä kellotus systeemejä.Itse olen myös saanut cpu700 ja muistit 800 laitettua.Vakaa on ja menisi vielä enemmäkin mutta ei ole vielä ainakaan tarvetta lisäteholle.Mutta luulen että maksimi kortilla on cpu 720 ja muisteille 1000 kunnon jäähytyksellä.

      • Totta,tulihan siinä tosiaan ne MSI:n omat ajurit mukana.Atitool on vaan näppärä haettaessa noita maksimikelloja.Riippuu tietenkin kortista mitkä ne maksimit.Itselläni 3D markit läpi 720/800 jolloin 12429 3Dmark 05.
        Muistit ei muuten mene millään jäähdytyksellä 1000MHz.Jos joku nähnyt semmoisen tapauksen niin linkkiä tänne.


      • lisää niin voltti modi
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Totta,tulihan siinä tosiaan ne MSI:n omat ajurit mukana.Atitool on vaan näppärä haettaessa noita maksimikelloja.Riippuu tietenkin kortista mitkä ne maksimit.Itselläni 3D markit läpi 720/800 jolloin 12429 3Dmark 05.
        Muistit ei muuten mene millään jäähdytyksellä 1000MHz.Jos joku nähnyt semmoisen tapauksen niin linkkiä tänne.

        menee nuo muistit lähelle 1000mhz. niihin vaan pitää voltti modit tehä. googlettamalla löytyy ohjeet. mutta jos lämpöjen kanssa ei halua leikkiä ja takuu varmat kellot haluaa laittaa niin 650/800 on todella hyvät asetukset. Sitten jos enemmän hakee niin kannattaa voltti modit tehä niin kelloista saa enemmän hyötyä ja artifakteja ei ilmesty. Coolbit tosiaan on hyvä. Samoin on atitool ja rivatuner. Msi oma kellotus vara loppuu sen omassa systeemissä mutta se riittää ihan hyvin jos ei voltti modia aio tehä.


      • E6400
        lisää niin voltti modi kirjoitti:

        menee nuo muistit lähelle 1000mhz. niihin vaan pitää voltti modit tehä. googlettamalla löytyy ohjeet. mutta jos lämpöjen kanssa ei halua leikkiä ja takuu varmat kellot haluaa laittaa niin 650/800 on todella hyvät asetukset. Sitten jos enemmän hakee niin kannattaa voltti modit tehä niin kelloista saa enemmän hyötyä ja artifakteja ei ilmesty. Coolbit tosiaan on hyvä. Samoin on atitool ja rivatuner. Msi oma kellotus vara loppuu sen omassa systeemissä mutta se riittää ihan hyvin jos ei voltti modia aio tehä.

        enemmän ainakin minulla gto, eli tällä hetkellä on vakiojäähyllä käytössä 750/860.
        hyvin menee vielä markit läpi, eikä kaatuile pidemmän pelisessionkaan aikana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe