GF 7900GTO

kellotusta..

Olen kuullut, että tästä GF 7900GTO:sta pysytisi kellottamaan GF 7900GTX:n. Voisiko joku kertoa, että miten se tapahtuu.

6

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nuo kellot toimi ainakin ongelmitta omalla GTO:lla.Silloinhan se on jo nopeampi kuin GTX(650/800MHz) vakiona.

• 7900gtooooo

Kortin pystyy kellottamaan ihan omilla ajureilla. Ei tarvitse ladata mitään erillisiä kellotus systeemejä.Itse olen myös saanut cpu700 ja muistit 800 laitettua.Vakaa on ja menisi vielä enemmäkin mutta ei ole vielä ainakaan tarvetta lisäteholle.Mutta luulen että maksimi kortilla on cpu 720 ja muisteille 1000 kunnon jäähytyksellä.

• Totta,tulihan siinä tosiaan ne MSI:n omat ajurit mukana.Atitool on vaan näppärä haettaessa noita maksimikelloja.Riippuu tietenkin kortista mitkä ne maksimit.Itselläni 3D markit läpi 720/800 jolloin 12429 3Dmark 05.
        Muistit ei muuten mene millään jäähdytyksellä 1000MHz.Jos joku nähnyt semmoisen tapauksen niin linkkiä tänne.

• lisää niin voltti modi
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

Totta,tulihan siinä tosiaan ne MSI:n omat ajurit mukana.Atitool on vaan näppärä haettaessa noita maksimikelloja.Riippuu tietenkin kortista mitkä ne maksimit.Itselläni 3D markit läpi 720/800 jolloin 12429 3Dmark 05.
        Muistit ei muuten mene millään jäähdytyksellä 1000MHz.Jos joku nähnyt semmoisen tapauksen niin linkkiä tänne.

menee nuo muistit lähelle 1000mhz. niihin vaan pitää voltti modit tehä. googlettamalla löytyy ohjeet. mutta jos lämpöjen kanssa ei halua leikkiä ja takuu varmat kellot haluaa laittaa niin 650/800 on todella hyvät asetukset. Sitten jos enemmän hakee niin kannattaa voltti modit tehä niin kelloista saa enemmän hyötyä ja artifakteja ei ilmesty. Coolbit tosiaan on hyvä. Samoin on atitool ja rivatuner. Msi oma kellotus vara loppuu sen omassa systeemissä mutta se riittää ihan hyvin jos ei voltti modia aio tehä.

• E6400
        lisää niin voltti modi kirjoitti:

menee nuo muistit lähelle 1000mhz. niihin vaan pitää voltti modit tehä. googlettamalla löytyy ohjeet. mutta jos lämpöjen kanssa ei halua leikkiä ja takuu varmat kellot haluaa laittaa niin 650/800 on todella hyvät asetukset. Sitten jos enemmän hakee niin kannattaa voltti modit tehä niin kelloista saa enemmän hyötyä ja artifakteja ei ilmesty. Coolbit tosiaan on hyvä. Samoin on atitool ja rivatuner. Msi oma kellotus vara loppuu sen omassa systeemissä mutta se riittää ihan hyvin jos ei voltti modia aio tehä.

enemmän ainakin minulla gto, eli tällä hetkellä on vakiojäähyllä käytössä 750/860.
        hyvin menee vielä markit läpi, eikä kaatuile pidemmän pelisessionkaan aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      24
      2465
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1004
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      871
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      845
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      827
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      797
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      790
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      63
      762
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      684
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      131
      678
    Aihe