Musta Dahlia

KäsiMies

Katsoitteko torstaina sen dokkarin Mustasta Dahliasta kolmoselta? Mitä sanotte, tekikö sen poliisin isä sen vai ei?

9

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpomiini

      Kyllä se oli syyllinen. Miksi muuten olisi lähtenyt maasta pakosalle. Olihan sillä se valokukavakin kätköissään.

    • Uskon dokumentin tarjoamaan ratkaisuun. Sen verran hyvin tapaus perusteltiin.

      Mieleeni jäi kummittelemaan yksi hyytävä kysymys.

      Mies pakeni 40:ksi vuodeksi Aasiaan. Mitä tuollainen sadismiin taipuvainen mies ehtikään saada noiden vuosien aikana aikaiseksi pedofiilien ja seksihurjastelijoiden paratiisissa?

      • jää ilmaan

        Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...


      • Mieltäni
        jää ilmaan kirjoitti:

        Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...

        Todella ajattelin samaa.
        Mitä sai 40v aikana aikaan...


    • oli tekijä

      sen verran tuli perusteita...kammottavaa jälkeläisen todeta, että oma isä ollut tekijä ja mitä ilmeisimmin vielä sarjamurhaaja...

    • hitsaaja

      Sorry, my Englich is not pöfekt! Ich möchte Sie gerne fragen wann die neuen Seiren von Knight Rider kommen

    • mistä tuo kutsumanimi

      musta dahlia tuli sille naiselle? Lempinimi ?

      Kyllä uskoisin minäkin, että oli syyllinen.

      • nerg

        siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa


      • nerg kirjoitti:

        siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa

        Mielenkiintoinen dokumentti.Ihmettelen,että miten se poliisi joka sai tietää isänsä todellisesta luonteesta pystyi olemaan niin tyyni dokumentissa.Varmaan kammottavaa kun omasta lähipiiristä löytyy häiriintynyt ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe