Katsoitteko torstaina sen dokkarin Mustasta Dahliasta kolmoselta? Mitä sanotte, tekikö sen poliisin isä sen vai ei?
Musta Dahlia
9
1957
Vastaukset
- Urpomiini
Kyllä se oli syyllinen. Miksi muuten olisi lähtenyt maasta pakosalle. Olihan sillä se valokukavakin kätköissään.
Uskon dokumentin tarjoamaan ratkaisuun. Sen verran hyvin tapaus perusteltiin.
Mieleeni jäi kummittelemaan yksi hyytävä kysymys.
Mies pakeni 40:ksi vuodeksi Aasiaan. Mitä tuollainen sadismiin taipuvainen mies ehtikään saada noiden vuosien aikana aikaiseksi pedofiilien ja seksihurjastelijoiden paratiisissa?- jää ilmaan
Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...
- Mieltäni
jää ilmaan kirjoitti:
Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...
Todella ajattelin samaa.
Mitä sai 40v aikana aikaan...
- oli tekijä
sen verran tuli perusteita...kammottavaa jälkeläisen todeta, että oma isä ollut tekijä ja mitä ilmeisimmin vielä sarjamurhaaja...
- hitsaaja
Sorry, my Englich is not pöfekt! Ich möchte Sie gerne fragen wann die neuen Seiren von Knight Rider kommen
- mistä tuo kutsumanimi
musta dahlia tuli sille naiselle? Lempinimi ?
Kyllä uskoisin minäkin, että oli syyllinen.- nerg
siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa
nerg kirjoitti:
siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa
Mielenkiintoinen dokumentti.Ihmettelen,että miten se poliisi joka sai tietää isänsä todellisesta luonteesta pystyi olemaan niin tyyni dokumentissa.Varmaan kammottavaa kun omasta lähipiiristä löytyy häiriintynyt ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629