Katsoitteko torstaina sen dokkarin Mustasta Dahliasta kolmoselta? Mitä sanotte, tekikö sen poliisin isä sen vai ei?
Musta Dahlia
9
1937
Vastaukset
- Urpomiini
Kyllä se oli syyllinen. Miksi muuten olisi lähtenyt maasta pakosalle. Olihan sillä se valokukavakin kätköissään.
Uskon dokumentin tarjoamaan ratkaisuun. Sen verran hyvin tapaus perusteltiin.
Mieleeni jäi kummittelemaan yksi hyytävä kysymys.
Mies pakeni 40:ksi vuodeksi Aasiaan. Mitä tuollainen sadismiin taipuvainen mies ehtikään saada noiden vuosien aikana aikaiseksi pedofiilien ja seksihurjastelijoiden paratiisissa?- jää ilmaan
Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...
- Mieltäni
jää ilmaan kirjoitti:
Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...
Todella ajattelin samaa.
Mitä sai 40v aikana aikaan...
- oli tekijä
sen verran tuli perusteita...kammottavaa jälkeläisen todeta, että oma isä ollut tekijä ja mitä ilmeisimmin vielä sarjamurhaaja...
- hitsaaja
Sorry, my Englich is not pöfekt! Ich möchte Sie gerne fragen wann die neuen Seiren von Knight Rider kommen
- mistä tuo kutsumanimi
musta dahlia tuli sille naiselle? Lempinimi ?
Kyllä uskoisin minäkin, että oli syyllinen.- nerg
siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa
nerg kirjoitti:
siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa
Mielenkiintoinen dokumentti.Ihmettelen,että miten se poliisi joka sai tietää isänsä todellisesta luonteesta pystyi olemaan niin tyyni dokumentissa.Varmaan kammottavaa kun omasta lähipiiristä löytyy häiriintynyt ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973704Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652832Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652775On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632504Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152