Musta Dahlia

KäsiMies

Katsoitteko torstaina sen dokkarin Mustasta Dahliasta kolmoselta? Mitä sanotte, tekikö sen poliisin isä sen vai ei?

9

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpomiini

      Kyllä se oli syyllinen. Miksi muuten olisi lähtenyt maasta pakosalle. Olihan sillä se valokukavakin kätköissään.

    • Uskon dokumentin tarjoamaan ratkaisuun. Sen verran hyvin tapaus perusteltiin.

      Mieleeni jäi kummittelemaan yksi hyytävä kysymys.

      Mies pakeni 40:ksi vuodeksi Aasiaan. Mitä tuollainen sadismiin taipuvainen mies ehtikään saada noiden vuosien aikana aikaiseksi pedofiilien ja seksihurjastelijoiden paratiisissa?

      • jää ilmaan

        Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...


      • Mieltäni
        jää ilmaan kirjoitti:

        Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...

        Todella ajattelin samaa.
        Mitä sai 40v aikana aikaan...


    • oli tekijä

      sen verran tuli perusteita...kammottavaa jälkeläisen todeta, että oma isä ollut tekijä ja mitä ilmeisimmin vielä sarjamurhaaja...

    • hitsaaja

      Sorry, my Englich is not pöfekt! Ich möchte Sie gerne fragen wann die neuen Seiren von Knight Rider kommen

    • mistä tuo kutsumanimi

      musta dahlia tuli sille naiselle? Lempinimi ?

      Kyllä uskoisin minäkin, että oli syyllinen.

      • nerg

        siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa


      • nerg kirjoitti:

        siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa

        Mielenkiintoinen dokumentti.Ihmettelen,että miten se poliisi joka sai tietää isänsä todellisesta luonteesta pystyi olemaan niin tyyni dokumentissa.Varmaan kammottavaa kun omasta lähipiiristä löytyy häiriintynyt ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe