Katsoitteko torstaina sen dokkarin Mustasta Dahliasta kolmoselta? Mitä sanotte, tekikö sen poliisin isä sen vai ei?
Musta Dahlia
9
1957
Vastaukset
- Urpomiini
Kyllä se oli syyllinen. Miksi muuten olisi lähtenyt maasta pakosalle. Olihan sillä se valokukavakin kätköissään.
Uskon dokumentin tarjoamaan ratkaisuun. Sen verran hyvin tapaus perusteltiin.
Mieleeni jäi kummittelemaan yksi hyytävä kysymys.
Mies pakeni 40:ksi vuodeksi Aasiaan. Mitä tuollainen sadismiin taipuvainen mies ehtikään saada noiden vuosien aikana aikaiseksi pedofiilien ja seksihurjastelijoiden paratiisissa?- jää ilmaan
Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...
- Mieltäni
jää ilmaan kirjoitti:
Tuo kysymyksesi, mitä tuollainen mies ehtii saada aikaan Aasiassa on hyvin karmea. Tohtori Kuolema vaikutti täydeltä sosiopaatilta, lisäksi hän oli päässyt murhaamisen makuun ja oli vielä erittäin rikas... Kaiken kukkuraksi hän vietti "parhaat vuotensa (=aktiiviset vuotensa)" Aasiassa. Kauheaa...
Todella ajattelin samaa.
Mitä sai 40v aikana aikaan...
- oli tekijä
sen verran tuli perusteita...kammottavaa jälkeläisen todeta, että oma isä ollut tekijä ja mitä ilmeisimmin vielä sarjamurhaaja...
- hitsaaja
Sorry, my Englich is not pöfekt! Ich möchte Sie gerne fragen wann die neuen Seiren von Knight Rider kommen
- mistä tuo kutsumanimi
musta dahlia tuli sille naiselle? Lempinimi ?
Kyllä uskoisin minäkin, että oli syyllinen.- nerg
siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa
nerg kirjoitti:
siitä nimi Musta Dahlia, kerrottiin siinä alussa
Mielenkiintoinen dokumentti.Ihmettelen,että miten se poliisi joka sai tietää isänsä todellisesta luonteesta pystyi olemaan niin tyyni dokumentissa.Varmaan kammottavaa kun omasta lähipiiristä löytyy häiriintynyt ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461