hei! onko kenelläkään siniviiriäisiä? olen aivan ihastunut niihin ja olen käynyt katsomassa netistä tietoa, mutta sitä löytyy harmillisen vähän. voisiko joku kertoa siniviiriäisistä, ja kokemuksiakin otetaan vastaan :) olisi kiva jos antaisitte osoitteita kotisivuille, missä on kaiken näköistä siniviiriäisistä :))
Vastaukset 2
- -M-
Söpöjä palleroitahan ne ovat meillä on ollut niitä pariin otteeseen (toisesta parista piti luopua kun kukko alkoi yllättäen ahdistelemaan samassa häkissä majailevia timanttikyyhkyjä), tuossa on aika hyvin perustietoa:
http://www.papukaijayhdistys.fi/modules.php?name=News&file=article&sid=43
Myös saman sivuston foorumilla on siniviiriäisistä juttuja, kannattaa lukaista ne läpi.
Laita googleen hakutermiksi "button quail" niin tulee jo paljonkin linkkejä. - SipsiHiiri
On varmaan turha viesti mutta siniviiriäsiet on ihania vaik ei oo mulla omana sellasii :( sori ku sakia viästi :( love you
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476