Minulla on Handan cv-3300 cnx-merkkinen kaapelidigiboxi. Hankin canal kortin, näyttöön tulee: tarkista kortti ja jonkun ajan päästä: kanava on salattu tai se ei ole saatavilla. Olen lukenut ohjeet ja korttia on kokeiltu kaikissa mahdollisissa asennoissa, mutta sama teksti vaan toistuu, myyjä kokeili korttia liikkeessä ja siellä se toimi. Onko tällainen kone jo liian vanha lukemaan uusia kortteja, päivityksiä ei tietääkseni ole saatavilla. Osaako joku neuvoa mitä teen vai vienkö museoon?
Missä vika?
3
538
Vastaukset
- Viisivuotias boxi.
Canal plussan kortti oli minulla joskus ilmaiseksi kokeiltavana.
En muista, mitä siinä nyt piti tehdä, mutta se jäi mieleen, että kesti aikansa, kunnes se alkoi toimia.
Eli se ei aktivoitunut heti, vaan olisiko mennyt muutama minuutti.
Sinä aikana en vaihdellut kanavia. Sitä kortti ei pidä laittaa kaikissa mahdollisissa asennoissa vaan nimenomaan oikein päin. Tuossa boksissa se tarkoittaa sirua ylöspäin. Tämä on kuvattu manuaalin sivulla 9.
Siis minkä ihmeen Canal kortin hankit? Kaapeliboksiin tulee hankkia kaapelikortti omalta kaapelioperaattorilta. Et kai vain mennyt hankkimaan Canal Digitalin korttia? Ne ovat vain antenniverkkoon. Kaapeliasiakas asioi maksukanava-asioissa vain ja ainoastaan oman kaapelioperaattorinsa kanssa, ei koskaan Canal plussan, Canal Digitalin, Plus TV:n Viasatin ym. kanssa. Sinun tapauksessa tämä operaattori lienee Welho.
http://www.welho.fi/?f=300
Handan 3300 on ihan hyvä boksi, jota vieläkin myydään, joskin se on Welholla korvaantumassa pienemmällä 3400-mallilla. Se toimii oikein, kun sille syöttää oikean kortin.- digihermo
Oli muuten vanhentunut päivitys, kävin myyjäliikkeessä päivittämäsä, homma ei maksanut mitään ja nyt näkyy, olen samaa mieltä kanssasi, että boksi on hintaansa nähden laadukas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5942094- 1041049
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4857Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 78778
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563