Sellainen ongelma että tuulilasinpesu suuttimista ei tule nestettä, pesurin moottori surisee(toimii kai), säiliöissä nestettä ja ajovalojen pesu toimii.
Scenic -98
9
1306
Vastaukset
- latitude 06
Eihän letku oo poikki tai irti mistään mikä menöö tuulilasille ?
- P. Eikko
Mulla oli samanlainen auto ja ainakin kerran kusijussin suuttimet menivät tukkoon roskan vuoksi. Eivät ole kalliita vaihtaa, mutta konepellin sisäpinnassa olevan äänieristematon siisti irroittaminen oli vähän kinkkistä. Älä riko kiinnikkeitä.
- Sceenikko
suuttimet tukossa, takaiskuventtiilit jumissa tai sitten letkut irti jostain. Mitäs vielä, jos on liian jäykkä seos niin ei jaksa pumppu sitäkään.
Herkkää. :)- Nimetön
En vielä irroittanut äänieristysmattoa mutta tiukassa tuntuu olevan, tökin suuttimia neulalla mutta voi olla ilmeisesti niin tukossa ettei auta? tai sitten letku irti/poikki, säiliön vaihto ei näytä kovin pieneltä hommalta jos sekin vuotaa.
- Kaljaloora
Jos takalasillekaan ei tule vettä ja pumpun ääni kuuluu on pumpusta suuntaavaihtava takaiskuventtiili rikki tai itse siipipyörä. Eli uutta pumppua kehiin.
- Pissapoika
Takalasillekkaan ei tule vettä mutta ajovalojen pesu toimii. Voiko olla silti pumpussa vika?
- Kebardi
Pissapoika kirjoitti:
Takalasillekkaan ei tule vettä mutta ajovalojen pesu toimii. Voiko olla silti pumpussa vika?
Ajovalopesureille on oma pumppu. Tuulilasille ja takalasille käytetään samaa pumppua jonka pyörimissuuntaa vain vaihdetaan. Pumpussa on venttiili joka sulkee nestepaineen vaikutuksesta aina toisen lähdön ja toimii samalla takaiskuventtiilinä.
- samanlainen
Kebardi kirjoitti:
Ajovalopesureille on oma pumppu. Tuulilasille ja takalasille käytetään samaa pumppua jonka pyörimissuuntaa vain vaihdetaan. Pumpussa on venttiili joka sulkee nestepaineen vaikutuksesta aina toisen lähdön ja toimii samalla takaiskuventtiilinä.
Kuule ajovaloille on oma säiliö vasemalla ja tuulilasille ja takalasille yhteinen säiliö oikealla puolella. Päällepäin samallaiset korkit. Eli täytä oikeanpuoleinen säiliö. Ja muuten ajovalon pesulaitteelle on merkkivalo kun aineet on loppumassa mutta ei tuulilasin säiliölle!
Minä vaan!
- moottorissa
Ota sisälokasuoja irti ja ronki moottori sitäkautta irti (on ahdas ja vaikea työ) mutta silloin ei tarvitse peltiä irrottaa. moottorin saa sitten helposti avattua ja puhdistettua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58835En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k50787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722