Pyhä Sylvi sentään - elämme vuotta 2007 ja naapurimme ovat haljeta kateudesta kun meillä on heitä paremmat tulot!! Pitääkö munkin ostaa verokalenteri ja tutkia sieltä, että ketä alan vihata? Näinkö yksinkertaisia ihmiset ovat!!
Varakkuus jäytää naapureita??!!
9
1784
Vastaukset
- **N23**
Entinen naapuri kävi yhtäkkiä öyhimässä kuinka se tienaa nimeltämainitsemattomassa verkostomarkkinointi työssään tuhansia päivässä. Ei millään pahalla jos tunnistat itsesi, mutta meitä nauratti niin, että melkeen tena ois ollu tarpeen.:)Se muutti melko äkkiä pois naapurista. En tiedä mikä tuli. Jos sitä rupes hävettään. Ei ne mun miehen tulot kyllä mitenkään häävit ole, mutta nähtävästi tienas sitten enempi ku naapuri ku piti käydä huutaan. Ajellaan taivahan vanhalla autolla ja asutaan vuokralla, ku ei ole sopivaa omakotitonttia löytyny.
- kateellisia ollaan
sitä on niin vaikea selittää mistä se tulee ja eikä sitä kyllä käy kieltäminen.
ei sen tarvi olla edes paremmat tulot, auto, tai asunto. se menee ihan sille tasolle, että työkaverit voi olla kateellisia, jos päällä desingtakki tms:-) kello, helmet, kengät jne. kateelliset kääntää päätään saman tien:-)
se voi johtua tästä korkeasta verotusasteesta. Pitää paikkansa..Ihmiset ovat helvetin kateellisia, jos omaat jotakin enemmän ja tässä tapauksessa rahaa.
En kirjoita itsestäni, mutta ihmettelen vain, että onko se eräänlainen osoitus joidenkuiden ahneuden halusta tai jostakin?
Itseäni ei kiinnosta hittoakaan tienaako joku 1 euron vai 1000000 euroa.Pääasia, että saa elää rauhassa.
No, mitä kannattaa tehdä?Älä koskaan näytä ulkopuolisille, että omaat vaikkapa rahaa enemmän.Verotietoja tosin kyttää moni ja ne saisikin kieltää julkisuudelta.- skäribo
karmaiseva kateus ilmenee? Ja voisiko sitä kuvailla ilman tuhatta ja sataa huutomerkkiä?
Kiitos jo etukäteen.
nimim. köyhä kadelaukku, äärimmäisen- miisa.
No se ilmenee just tolleen, että te "köyhät kadelaukut" narisette tälläkin palstalla ja kyselette typeriä.
- yksi juttu
Kotirouva? Hah hah hah hah.
Pyhä Sylvi sentään - elämme vuotta 2007 ja sinun tittelisi on kotirouva.- KotiRouva
Aivan - kotirva vähän vanhahtava - kotiäippä hoitovapaalla ei mahtunut nimimerkkikenttään!
- Nykyaikaa hei
Minä olen titteliltäni kotirouva tai maisteri tilanteen mukaan ja ammatiltani kotiäiti tai pääomasijoittaja.
Saan naapureiltani tietämättä suurehkoja pääomatuloja eri sijoitusportfolioista.
Kaikki he luulevat minun elävän mieheni siivellä. Se minusta on todella vanhanaikaista.
- sinkkumiehenä
Ryhtyisin liehittelemään naapurinrouvaa rakastajattareksini ja naapurinrouva varmaankin hyvätuloisena muistaisi minua silloin tällöin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471815Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3541337Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3461274Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251186Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571123Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141036- 55986
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893