Tietääkö kukaan, mistä saisi lippuja Order of the Phoenix ensi-iltaan? Saako niitä tilattua mistään? Olisin kaverin kanssa menossa jos vain on mahdollista.
5 leffan ensi-ilta
10
907
Vastaukset
- M.I.C
Finnkino sivuilla
- Pigwidgeon
Tarkoitan muuten maailman ensi-iltaa, joka jäi viestissä mainitsematta :P
- Veteranfan
Maailman Ensi-iltaa ei näillä näkymin ainakaan Suomessa nähdä,vaan se on vasta elokuun alkupuolella kesä-loma sesongin takia.Maailman Ensi-ilta pidetään 13.7 muissa maissa.
Veteranfan kirjoitti:
Maailman Ensi-iltaa ei näillä näkymin ainakaan Suomessa nähdä,vaan se on vasta elokuun alkupuolella kesä-loma sesongin takia.Maailman Ensi-ilta pidetään 13.7 muissa maissa.
on 13.7.2007 niinkuin kaikkialla muuallakin. Sandrew Metronome on vahvistanut asian.
- Nukkepoika
tanzu84 kirjoitti:
on 13.7.2007 niinkuin kaikkialla muuallakin. Sandrew Metronome on vahvistanut asian.
Miten Suomen ensi-ilta voi olla 13.7? o_O
niitä nyt vielä mistään saa varattua, ku se tulee elokuviinkin vasta ensi kesänä.
- Pigw.
Eli, taidampa tästä sitten lähteä kesällä Lontooseen päin (Tai jos siellä pidetään se maailman ensi-ilta mihin tulevat nämä näyttelijätkin) jonottamaan lippuja :D
- Kuolonsyöjä Draco
Mä pääsen aina kaikkiin ennakkoihin kun veli on leffateatteris (johtoportaas) töis.
kaverit on kateellisii ku nään leffat enneniitä.- parempi kun sä
mä saan elokuvista dvd:n ennen kun niitä julkaistaan yleisölle. Me annetaan elokuville ikäraja ja arvostelu.
- Kuolonsyöjä Draco
parempi kun sä kirjoitti:
mä saan elokuvista dvd:n ennen kun niitä julkaistaan yleisölle. Me annetaan elokuville ikäraja ja arvostelu.
Säälittävä valehtelija.jos oisit tollases hommas, oisit aikuinen, etkä tulist tänne vosottaan. oot joku pikkukakara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup221980- 1351952
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81162Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3661137- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 62929
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45886- 2821