Tulostin iMacille

,,,,-

Ehdotus monitoimitulostimeksi iMacin kaveriksi hintaluokka n.100-150e

7

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue
      • ,,,,.

        erityistä,tämä kone ajaa asiansa. Valokuvat varmaan kannattaa kuitenkin teettää liikkeessä.


    • Mini-ME

      Ei ole muista merkeistä kokemusta kuin Canoneista ja ne on toiminut ainakin ongelmitta Mac OSX:än kanssa

      • Capos

        Canonit toimii kyllä ok. Mutta ainakin kestävyyden suhteen minulla on pieniä varauksia kyseisen valmistajan tuotteisiin.


      • Toimiiko
        Capos kirjoitti:

        Canonit toimii kyllä ok. Mutta ainakin kestävyyden suhteen minulla on pieniä varauksia kyseisen valmistajan tuotteisiin.

        Miten saan selville että tulostin tukee kunnolla Mac ainakaan Canon i560 ei ole kunnollista ajuria mac eikä monella toisellakaan merkillä,missä voisi säätää tulostusta riittävästi i 560 toimii lähinnä vain tulosta siinä säädöt.Olen ostamassa värilaseria hintaluokassa N -400e.


      • MacPro
        Toimiiko kirjoitti:

        Miten saan selville että tulostin tukee kunnolla Mac ainakaan Canon i560 ei ole kunnollista ajuria mac eikä monella toisellakaan merkillä,missä voisi säätää tulostusta riittävästi i 560 toimii lähinnä vain tulosta siinä säädöt.Olen ostamassa värilaseria hintaluokassa N -400e.

        on sekä Epsonin että HP:n laitteista. Yhtään tulostinta en ole laittanut huoltoon, vaan ne ovat toimineet moitteetta. Käytössäni ei tosin ole noita monitoimilaiteita. Nyt käytössä olevat tulostimet ovat HP Color LaserJet 2600n (vuoden vanha) HP Designjet 430 (ostettu käytettynä 2 v. sitten, mahdollisesti 5v vanha) Epson 1270 (noin 5v vanha) Kyseiset koneet eivät tosin ole ollet mitään tarjoustuotteita.


      • Toimiiko
        MacPro kirjoitti:

        on sekä Epsonin että HP:n laitteista. Yhtään tulostinta en ole laittanut huoltoon, vaan ne ovat toimineet moitteetta. Käytössäni ei tosin ole noita monitoimilaiteita. Nyt käytössä olevat tulostimet ovat HP Color LaserJet 2600n (vuoden vanha) HP Designjet 430 (ostettu käytettynä 2 v. sitten, mahdollisesti 5v vanha) Epson 1270 (noin 5v vanha) Kyseiset koneet eivät tosin ole ollet mitään tarjoustuotteita.

        Anttilassa Hp 1600 värilaser 199e katsoin Hp sivuilta et ajuri ainakin Macille on Ox käyttikselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe