Avasin Winx Valentinen. Se ei oikeastaan ole vielä iiiihan auki (ei kävijälaskuria) mutta voitte kirjoitella mitä puuttuu....
http://freewebs.com/winxvalentine
Omat winx sivut
6
542
Vastaukset
- tecna lutka
Todella hidasta kun olet tehnyt ne freewebsille. Olisi kannattanut tehdä ne jollekkin muulle kuten geocities. Mutta se edellyttää tietenkin että täytyy osata koodaukset ja muut jos haluaa tehdä kunnon sivut ellei tee jollain editorilla, mutta silti.
Eipä eroa muista sivuista mutta kun tietoa vähän ja ei juurikaan mitään uutta.
arvosana 5 1/2- fucking winx
winxahtanut clubi.
- taikawinx
Mä tykkäsin tosi paljon, hauska tuo sarjakuva!!!
- icy trix.
en oo päivittäny vähän aikaan, mutta päivitys tulee pian.
aisha.6x.to - Nemskuwinx
En päässyt sivuille kun se pyyti jotain yksityisiä tietoja. Tai olisin päässyt mutta en varmaan mennyt kunxse sellaisia pyytää.
- netta09
ööh. eka viesti on jotaa 9 vuotta vanha luuleks et ne sivut viel ois olemassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784