Millaisia maksutapoja löytyy kyseisen virustentorjuntaohjelmiston päivitysten uudistamisille? Nortonin sivuilta en löytänyt minkäänlaisia tietoja maksutavoista.
Vastaukset 5
- ------------
# Asioimalla pankissa (pankkisiirto)
# Verkkomaksulla (Maksamalla pankin nettisivuilla)
# Luottokortilla (Laskutustietojen tulee olla täsmälleen samassa muodossa kuin luottokorttilaskussasi)- paljon tiedoista
Eli kiitokset vain tiedoista. Ja siitäkin, että sain ne niinkin nopeasti.
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta tulin vain kommentoimaan että pankkisiirto mahdollisuus on ilmeisesti poistunut vaihtoehdoista. Vuosi takaperin vielä onnistui.
Maksutavoista jäljellä ovat enää PayPal ja luottokortit. Vanhana änkyränä minä en tuollaisia käytä, joten pitää kai sitten lompsia Giganttiin.- Anonyymi
Samat ajatukset on täällä. Menin sitten maksamaan uusintaa luottokortilla, mutta jotain kai meni väärin, kun ihan viimeisessä vaiheessa tuli virheilmoitus.
Ja kaiken lisäksi se sitten tunnisti sen sähläykseni huijausyritykseksi ja alkoi varoittaa vaarasta, vaikka ei sitten mitään vaaraa löytänyt millään haullansa.
Kun niin perkeleen monta tunnusta ja tilausnumeroa ja vaikka mitä numeroa, niin ihan mahdotonta tuota on jatkaa.
Oli kallis virhe tuo Acerin osto, pitää kai marssia Elisalle.
- Anonyymi
Nuot netissä näytetyt hinnatkin ovat mitä liekään hintoja ja houkuttelutarjouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398